Član članu
Mastercard Index ekonomije športa 2023
Raziskava, ki je zajela več kot 11.000 Evropejcev, vključno s Slovenci razkriva, da je leta 2022 več ljudi obiskalo športne dogodke v živo in bilo redno telesno aktivnih kot leta 2021. Poleg tega podatki kažejo, da več kot šest od desetih Evropejcev meni, da je bila tehnologija v zadnjih 12 mesecih pomembna za njihovo uživanje v najljubših športih. Od e-športa in podkastov do gledanja tekem na več zaslonih in virtualne resničnosti (VR) – digitalni odtis športa se bo v letu 2023 še povečeval. »V zadnjih 12 mesecih se je strast do športa opazno okrepila. Navijači in športni navdušenci so se vrnili na stadione in v športne dvorane, da bi uživali v svojem najljubšem preživljanju prostega časa, tako kot si želijo. V zadnjem času so ob tem tudi naklonjeni razvijajočim se tehnologijam, kot je virtualna resničnost, s katerimi si želijo drugačnih izkušenj. Šport je dobro znan in neločljiv sestavni del naše kulture in ponosni smo, da tudi v letu 2023 sponzoriramo nekatera športna tekmovanja in dogodke v regiji – med njimi tudi eno največjih slovenskih športnih dogodkov Planico,« je povedal Aleš Petejan, direktor marketinga pri družbi Mastercard Slovenija.