Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNoviceLjudje smo v resnici zelo prilagodljivi

Član članu, Domače novice

Ljudje smo v resnici zelo prilagodljivi

12. Maj 2020

Marsikdo si bo obdobje zadnjih tednov zapomnil predvsem po tem, da je šlo za čisto nekaj novega, za situacijo, ki je v času sodobnikov ni še nihče doživel v tako brutalni obliki.

Vprašanje pa je, ali smo se iz tega česa naučili?

Če na vse skupaj gledamo z marketinškimi očmi, torej preko odnosov, naj poskusim odgovoriti takole.

Odnosi doma: družina je le najpomembnejša. Ampak tudi v primernih količinah. Za marsikoga je (bilo) to obdobje približno tako, kot da bi bili na daljšem dopustu v tesnem avtodomu ali na jadrnici… Berem, da se je povpraševanje po storitvah ločitvenih odvetnikov zelo povečalo, kar je v nasprotju (?) s podatkom, da je močno narasla prodaja določenih igračk za odrasle.

Biti tako tesno skupaj, ves čas, morda pri eni (pisalni) mizi, je lahko res izziv. Tudi našemu psu ni bilo čisto jasno, zakaj ga zdaj kar naenkrat motimo pri dopoldanskem miru. Smo pa s starši večkrat govorili, po telefonu in se veselili trenutka, ko se bomo spet lahko videli.

Odnosi v podjetju: sam delam na več koncih in povsod smo se hitro prilagodili delu na daljavo (pri izobraževanju to kar gre, sicer). Zanimivo pa je, da smo se začeli hitro pogrešati in da smo se z veseljem udeležili videokonferenc, ki jih je razumno vodstvo redno sklicevalo. Skupina na aplikaciji viber je prva dva tedna redno objavljala službene, pa tudi šaljive informacije – ne samo dnevno, večkrat na dan. Potem pa je to bolj zamrlo, komunikacija poteka tudi drugače, po 25.4. je danes, po dveh tednih, spet privibriralo nekaj sporočil.

Odnosi s poslovnimi partnerji: empatija je tudi v teh donosih izjemno pomembna. Da pokažemo, da nam ni vseeno, da čutimo z njimi, pa tudi da vzdržujemo poslovne stike, če so zaradi  omejitev malo zastali, da bomo ob sprostitvi laže nadaljevali nasilno prekinjeno delo. Prav gotovo je bilo to tudi dobra priložnost za prečiščenje procesov sodelovanja s partnerji.

Odnosi s študenti: kot predavatelj (na več fakultetah in na višji šoli) lahko rečem, da smo se hitro prilagodili, študentje pa tudi. Kot vedno, nekateri bolj kot drugi, večinoma pa pozitivno sprejemajo naše napore in precej dobro opravljajo zadane naloge. Marsikateremu študentu je način študija na daljavo skoraj bolj všeč, kot v živo. Enim zato, ker so lahko v pižami (če jih ne silimo, da si vključijo kamero). Tudi nove metode poskusov goljufanja na izpitih smo srečali, na daljavo lahko marsikaj počneš, a kaj, ko kamera veliko pokaže. Tudi če jo vmes malo izklopiš ali »padeš ven«.  

Odnos z računalnikom (aplikacijami): tu smo se, mislim, vsi najhitreje prilagodili. Če smo prej dolgo razmišljali, da moramo »uvesti digitalizacijo« se je to zgodilo, ker se je moralo. Uporaba orodij za video konference, sestanke, deljenje dokumentov, je narasla in danes znamo uporabljati vsaj zoom, e ne še kakšnega tovrstnega orodja.

Do kakšne mere in ali sploh pustiti, da nas mobilne aplikacije nadzorujejo oz. pazijo na nas, če smo prišli v stik z nekom obolelim ali okuženim, pa je že stvar kakega drugega zapisa.

 

Iztok Sila, svetovalec, predavatelj, podjetnik, Sila Consulting, VSŠ Bled, Gea College

 

 

Sorodne novice
15.11.2023 -
Raziskava o nakupni poti slovenskega kupca
15.11.2023 -
Telekom Slovenije in Xiaomi z donacijo društvu OnkoMan
15.11.2023 -
Na VOYO se vrača serija Ja, Chef!
25.10.2023 -
HOFER organizacijam za razdeljevanje donirane hrane namenja 18.400 evrov
25.10.2023 -
Barcaffè BARISTA CUP 2023: Na osrednjem regijskem tekmovanju za bariste prvo in tretje mesto zasedli Slovenki
25.10.2023 -
Agencija Ginger Communication Hub po novem McCann Ljubljana
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!