Dogodki, Domače novice, Projekti, Vezane na člane
Letošnji 25. SOF prinaša spremembe in dobre zgodbe
Priprave na 25. Slovenski oglaševalski festival (SOF) so že v polnem teku. Tema letošnjega festivala je »Preživijo samo dobre zgodbe.«. SOF, ki letos praznuje prvo četrtstoletje svojega obstoja, bo 7. in 8. aprila in ima novo lokacijo. Ostaja na morju, a letos v Hotelu Kempinski v Portorožu, kjer se bo ponovno zbralo preko 900 strokovnjakov s področja komuniciranja. Dvodnevni osrednji dogodek stroke se bo osredotočil na veščine učinkovitega pripovedovanja zgodb (ang. storytelling) in ustvarjanja vsebin znamk (ang. branded content). Ne bomo iskali le recepta za zgodbe blagovnih znamk, pač pa bomo predstavili tudi uspešne poslovne zgodbe posameznikov, ki so jih ustvarili. Tudi letos pa bo srce dogodka tekma, ki bo nagradila najboljša dela slovenske oglaševalske industrije.
Tudi Svet tekmovalnega programa je v skladu z razvojem stroke ter na osnovi izkušenj minulih let pripravil nekaj sprememb v prid ohranjanju kredibilnosti tekme, o katerih vas bomo celovito obvestili v kratkem. Letošnja predsednica festivala, Dolores Podbevšek Plemeniti, direktorica marketinga, Delo d.o.o., je uvod v zgodbo 25. SOF-a pospremila z besedami: »Festival sicer želimo letos malce prevetriti, a v svojem bistvu ostaja nespremenjen; osrednji letni dogodek oglaševalske stroke v Sloveniji. S spremembami bi si želeli doseči širše občinstvo, zato naj SOF postane stičišče ter pomembno mesto za izmenjavo najboljših praks - ne le kreativnih, pač pa tudi poslovnih idej. In zato pomemben ne le za oglaševalsko sredino, medije in oglaševalce, pač pa tudi za vso ostalo javnost. Kot predsednici mi je bilo zaupano oblikovanje teme letošnjega festivala in ker sama verjamem, da je bistvo vsakega uspeha pravo sporočilo / zgodba / vsebine, bo to letos »rdeča nit« festivala. Danes, ko imamo namesto množičnih medijev množico medijev, je morda pravi trenutek, da se spet usmerimo k bistvu. Ni bistvo v kanalih skozi katere zgodbo širimo, ampak v zgodbi sami. Pomislite koliko zgodb se tudi danes, kljub neverjetnemu napredku tehnologije, po družabnih omrežjih širi zgolj s pomočjo zapisanih besed, ali po zaslugi ene same dobre fotografije. Vprašati se moramo: je naša zgodba dovolj zanimiva, da bo pritegnila množice, ali vsaj tiste posameznike, ki jih res mora? Če ni, potem je čas, da napišemo novo. Vsi potrebujemo dobro zgodbo. Tema ni vezana le na oglaševanje in zgodbe o oglaševalcih in oglaševanju, pač pa tudi širše; tudi uspešne poslovne in osebne zgodbe.«.
Ena od sprememb letošnjega festivala pa je tudi organizacijski del festivala. Upravni odbor Slovenske oglaševalske zbornice je v skladu z izhodišči reorganizacije delovanja pisarne SOZ opredelil pristop k organizaciji SOF 2016 in sprejel odločitev, da se poglobi in nadgradi sodelovanje z agencijo Paideia Events, ekskluzivnim producentom festivala SOF zadnjih treh let, ki po novem postaja partner pri organizaciji SOF. Pri tem UO SOZ zasleduje cilj, da se profesionalni aparat enotne strokovne službe SOZ razbremeni na področju organizacije dogodkov in se odslej v večji meri posveča ustvarjanju dodane vrednosti za člane zbornice ter ostalim področjem in dejavnostim, ki tvorijo jedro poslanstva SOZ (samoregulativa oglaševanja, uveljavljanje višjih strokovnih standardov, izobraževanje, zastopanje interesov pred zakonodajalci ipd.).
SOZ, ki ostaja organizator in lastnik tržne znamke SOF, bo tudi v prihodnje skrbel za dve ključni področji:
• s pomočjo Sveta tekmovalnega programa SOF za vsebinsko zasnovo tekmovalnega programa, pripravo razpisa in festivalskih pravil, imenovanje žirije SOF ter koordinacije žirije v postopku ocenjevanja del in bo
• v sodelovanju s Programskim svetom SOF, v katerega so vključene pretekla, trenutna in prihodnja predsednica SOF ter predsednica STP, še naprej bdel nad ključnimi vsebinami SOF.
Paideia Events, ki ostaja ekskluzivni tehnični producent SOF, prevzema organizacijo naslednjih segmentov SOF 2016:
• trženje,
• komunikacijsko podporo ter
• družabni program in pripravo zaključne prireditve s podelitvijo nagrad.
SOZ, organizator SOF, in Paideia Events, ekskluzivni tehnični producent in partner SOF, se veselita tvornega sodelovanja pri pripravi letošnjega festivala.
Novice o 25. SOF-u lahko spremljate na novem spletnem mestu www.sof.si, za več informacij pišite na [email protected] ali pokličite 040 564 645.