Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNoviceKrize so bile vedno za nekaj dobre.

Član članu, Domače novice

Krize so bile vedno za nekaj dobre.

10. Jun 2020

Z novo resničnostjo je prišlo do večih izzivov tudi pri strateško-kreativnih agencijah. Pri nas smo se relativno hitro odzvali in že s 13. marcem začeli z delom od doma. Čeprav smo se hitro privadili na nov način dela, je bilo prvi teden čutiti nekaj »razglašenosti«. Smo namreč močno povezana ekipa, ki je največje preboje na idejni in strateški ravni dosegla prav na brainstormingih v živo. Ampak še vedno dovolj mladostni in agilni, da je Zoom takoj postal naša nova pisarna, aktivnost oziroma proaktivnost pa modus operandi.

Začeli smo z akutno situacijo in z Europlakatom, s projektom »Stopimo skupaj, stopimo narazen!«, z več kot 1000 plakatnimi mesti prekrili celotno Slovenijo. Europlakat je eno izmed pozitivno naravnanih podjetij, ki je krizi pokazalo zobe, in z družbeno odgovorno akcijo sovplivalo na čimprejšnjo odpravo karantene. Poleg tega smo sodelovali pri MM-ovi pobudi za nadaljevanje oglaševanja v medijih, naši sodelavci pa so se aktivirali tudi v prostem času in ustvarili nekaj komunikacijskih rešitev na temo ustavitve virusa.

Za naročnike smo izvedli več digitalnih projektov in pri tem dali več poudarka novim prodajnim potem. Zasnovali in lansirali smo dva projekta na področju elektronskega poslovanja, ki lepo rasteta, in tako iz prve roke spremljali, kaj se dogaja na spletnem trgu. Vemo, da so nekateri uveljavljeni igralci v času karantene podvojili promet, v praksi pa so potrošniki še vedno kupovali tisto, kar so zares potrebovali. Edino razvajanja in zadovoljevanja umetno ustvarjenih potreb je bilo manj. Eden od projektov je nova spletna trgovina RK Celje za navijače, drugi projekt pa Trgovina na dom.

Poleg elektronskega poslovanja raste tudi digitalna komunikacija na B2B segmentu, pri čemer bi izpostavil predvsem profesionalne portale, ki poleg izmenjave informacij s pomočjo kakovostne vsebine gradijo odnose med deležniki. Koronavirus je nedvomno pospešil proces digitalizacije za vsaj 3 leta.

Če povzamem koristi krize COVID-19 za našo organizacijo:

  • Ne bomo se več spraševali, če bi bilo bolje delati od doma.
  • Nadgradili smo ekspertizo na področju spletne prodaje.
  • Kljub strahu smo ohranili mirno kri in pomagali po najboljših močeh.
  • Pokazalo se je, kateri naročniki so se hrabro odzvali na spremembe in skupaj z nami nadgradili svojo komunikacijo. Hvala vam in ne bomo vas pozabili tudi, ko bo vse lepo. :)

Ne glede na vse spremembe pa je pri organizacijah in partnerstvih še vedno najpomembnejša kultura. Tisti ta pravi ostanejo ob vas tudi v težkih časih. Ni se težko trepljati po ramenih, ko je vse v redu. Prave vezi pa se najpogosteje ustvarijo v težkih razmerah in upam, da ste tudi vi v tem času pridobili kakšnega novega poslovnega partnerja ali prijatelja.

Glejmo naprej in predvsem ne nehajmo komunicirati tako s potrošniki kot med seboj. Upajmo si biti malce bolj iskreni in delajmo projekte, ki bodo imeli resen odtis v poslu. Če kdaj, potem zdaj.

 

Dino Zupančič, Agencija 101

 

 

Sorodne novice
15.11.2023 -
Raziskava o nakupni poti slovenskega kupca
15.11.2023 -
Telekom Slovenije in Xiaomi z donacijo društvu OnkoMan
15.11.2023 -
Na VOYO se vrača serija Ja, Chef!
25.10.2023 -
HOFER organizacijam za razdeljevanje donirane hrane namenja 18.400 evrov
25.10.2023 -
Barcaffè BARISTA CUP 2023: Na osrednjem regijskem tekmovanju za bariste prvo in tretje mesto zasedli Slovenki
25.10.2023 -
Agencija Ginger Communication Hub po novem McCann Ljubljana
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!