Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNoviceKakšne nauke nam prinaša sedanjost?

Član članu, Domače novice

Kakšne nauke nam prinaša sedanjost?

15. Apr 2020

Ko sem se pred več kot mesecem dni v Ljubljani na običajno sredo zvečer vkrcala na letalo za Frankfurt na poti na Novo Zelandijo, se mi niti sanjalo, kaj me čaka. Ko sem čez dan in pol priletela v toplo zgodnjo jesen Sydneya, sveta, ki sem ga poznala, ni bilo več. Potovanje nazaj po zgolj treh dneh Avstralije, ki je bilo nenadoma tekma s časom, saj so se za mano dobesedno zapirale meje in letalske povezave, in zato nepopisno naporno, adrenalinsko, stresno in zaradi trme in lastne iznajdljivosti na srečo uspešno, pa ni moglo preprečiti šoka ob vrnitvi. Svet se je nepojmljivo ustavil. Od običajne, varne »normalnosti« je ostalo zelo malo. Iz izgorelosti smo preklopili v tišino, iz vrveža »nujnih« sestankov na samoizolacijo, iz hiperaktivnosti na virtualno. Pa vendar je človek prilagodljiv, večina kljub šokom in zavračanju hitro sprejme spremembe. Prilagodili smo se. 

Poslovno okolje, vajeno cikličnih kriz, se je postavilo na glavo, a kot vedno, tudi ponudilo priložnosti, tokrat premik na digitalno. Kot potrošniki smo čez noč spremenili vrednote, zresnili smo se, iz prvih, paničnih nakupov, smo postali racionalni potrošniki, ki cenijo naravo, družino, drobne malenkosti.  V naših glavah se je spremenilo razumevanje, kaj je družbeno dobro, cenimo blagovne znamke, ki nam stojijo ob strani, ki verodostojno in iskreno potešijo naše čustvene potrebe in so tu z nami. Oglaševanje v teh časih ne pomeni le krepitve tržne pozicije blagovne znamke, pač pa tudi prispevek k boljši povezanosti v skupnosti, kot radi rečemo, podpora ekonomiji. Znane svetovne raziskovalne inštitucije postrežejo s podatki, kako so si močne blagovne znamke, ki so v krizi leta 2008 oglaševale, tudi hitro opomogle. Kaj se je oglaševalska industrija naučila iz te krize? Močne blagovne znamke nosijo nadpovprečne donose in uživajo zvestobo kupcev. Tudi takrat, ko so ti negotovi, prestrašeni, ranjeni, občutljivi, zmedeni…ali ravno takrat. Spremenila so se sporočila, so toplejša, pozitivna, bolj spodbudna, prinašajo veselje in upanje. V času rekordne gledanosti, branosti, klikanosti…slovenskih medijev se družbena odgovornost kaže tudi v prilagojenem, a stabilnem oglaševanju. Zmagovalci bodo tisti, ki v strahu pred preživetjem ne bodo sklestili oglaševalskih proračunov.

Tudi karantena bo minila, brazgotine sedanjega trenutka pa bodo ostale. Naučili smo se, da je realnost v svoji nepredvidljivosti veliko bolj neobvladljiva, kot vsi scenariji. Tu ni prostora za stari egoizem in tekmo, pač pa za sodelovanje in modrost. Tudi za sodelovanje med mediji, oglaševalci in agencijami. Stare paradigme so preživete. Časa za dolgoletno lizanje ran ne bo, bo pa čas, da sprejmemo vse, kar se nas je dotaknilo kot posameznike, od strahu, panike, skrbi, agresivnosti do nove kreativnosti in notranjega miru. Maske so padle, nove poslovne vrednote prihajajo. Sodelovanje bo možno, če ne bomo pozabili nase, na soljudi, naravo, če bomo empatični, sočutni do sveta in etični v svojem ravnanju. Šestletno delo v Oglaševalskem razsodišču je name pustilo neizbrisen pečat. Na dolgi rok bodo etične prakse tiste, ki bodo nagrajene. Morda pa je sredi te hektičnosti tudi veliko dobrega, tako za vsakega posameznika, kot tudi poslovno okolje in organizacije.  Časi niso lahki, a vsak dan znova nam življenje dokazuje svojo neverjetno trdoživost, nas kot posameznikov in oglaševalske industrije. Zopet se vidimo, slišimo in se pogovarjamo. 

doc. dr. Milena Fornazarič, Arista Plus

 

 

Sorodne novice
15.11.2023 -
Raziskava o nakupni poti slovenskega kupca
15.11.2023 -
Telekom Slovenije in Xiaomi z donacijo društvu OnkoMan
15.11.2023 -
Na VOYO se vrača serija Ja, Chef!
25.10.2023 -
HOFER organizacijam za razdeljevanje donirane hrane namenja 18.400 evrov
25.10.2023 -
Barcaffè BARISTA CUP 2023: Na osrednjem regijskem tekmovanju za bariste prvo in tretje mesto zasedli Slovenki
25.10.2023 -
Agencija Ginger Communication Hub po novem McCann Ljubljana
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!