Tuje novice
Globalni poziv k odgovornemu oglaševanju v času COVID-19
Tri mednarodne samoregulativne organizacije ICAS, EASA in Conared so na vse deležnike v oglaševanju naslovile skupen poziv k odgovornemu oglaševanju v času krize zaradi COVID – 19. Uvodoma ugotavljajo in se zahvaljujejo, da so številna podjetja (oglaševalci, agencije in mediji) z veliko mero kreativnosti in v različnih oblikah (tudi finančno) več kot odgovorno podrli prizadevanja vlad pri obvladovanju epidemije. Ob tem pa obžalujejo, da tudi v teh težkih časih nekateri z neodgovornim oglaševanjem spodkopavajo nasvete pristojnih zdravstvenih institucij in se okoriščajo s stisko uporabnikov / potrošnikov, v najhujših primerih pa celo ogrožajo javno zdravje. Vsem v svetovni oglaševalski industriji zato polagajo na srce, da dosledno upoštevajo določila tako veljavnih predpisov kot samoregulativnih kodeksov, še zlasti samozaveze odgovornemu, poštenemu in resničnemu oglaševanju, uporabi samo tistih trditev, ki so v celoti podprte z strokovnimi dokazili, še posebej pa takrat, ko trditve eksplicitno ali implicitno obljubljajo pozitivne učinke za zdravje. Ob tem pozivajo tudi k proaktivnemu ravnanju v primeru, da zaznajo sporne prakse – tudi tako, da jih v presojo posredujejo pristojnim organom bodisi na nacionalni bodisi na mednarodni ravni.