Dogodki, Mednarodne novice, Sporočila za javnost
Glasovanje za Lions Live je zaključeno
Cannes Lions bo v živo predvajal programske vsebine TBWA Worldwide, WPP, Heineken, Unilever, Razorfish & Contagious, PHD in MediaCom. Po rekordnem številu glasov (19,135, kar 9% več kot v 2014) so uporabniki izbrali predavanja, ki jih bo festival v sodelovanju z Mindshare in YouTube predvajal v živo preko spletne povezave.
Donal Mac Manus, vodja B2B trženja znamke iz Google Europe je ob tem povedal: "Cannes Lions je ključni trenutek v letu, kjer se zberejo ustvarjalci in inovatorji iz celotnega sveta, da praznujejo kreativnost in inovacijo. YouTube je z veseljem del tega trenutka in verjame, da je Lions Live odlična priložnost, da se v živo predvajajo nekateri od najboljših delov festivala tistim, ki ga ne bodo uspeli obiskati."
V živo bo Lions Live predvajal naslednje vsebine:
Nedelja, 21. junija, 10:00 – 10:45 CEST
‘How to Survive a Zombie Attack (and Harness Cultural Trends to Grow Brands)’, hosted by MediaCom
Ustvarjalci oddaje The Walking Dead bodo spregovorili o napadih zombijev in kulturnem fenomenu.
Ponedeljek, 22. junij, 16:00 – 16:45 CEST
‘Toolkit for Transformation’, hosted by Razorfish Global & Contagious
Z združenim znanjem o kreativni transformaciji poslovanja, potrošniške kulture in tehnologije bosta Razorfish Global in Contagious predstavila videnje prihodnosti industrije.
Torek, 23. junij, 11:00 – 11:45 CEST
‘Sentience: The Coming AI Revolution’, hosted by PHD
Sir Tim Berners Lee, ustvarjalec Svetovnega spleta (WWW) se bo pridružil Mike Cooperju, PHD, pri pogoovru o revoluciji umetne inteligence.
Sreda, 24. junija, 11:00 – 11:45 CEST
‘Marketing For People’, hosted by Unilever
Keith Weed bo iskal načine, kako se naša industrija lahko prilagodi, da bo tržila za ljudi v vsem, kar počnemo.
Četrtek, 25. junija, 17:00 – 17:45 CEST
‘Social Networking Since 1864’, hosted by HEINEKEN
Predstavitev HEINEKEN-ove legendarne kreativnosti in njegove vloge pri odkrivanju družbenih omrežij po svetu, da bi ultimativno izboljšala svoj kreativni rezultat.
Petek, 26. junij, 12:00 – 13:00 CEST
‘The Cannes Debate: Sir Martin Sorrell in Conversation with Al Gore’, hosted by WPP
Sir Martin Sorrell in Al Gore, nekdanji podpredsednik ZDA, bosta predstavila Live Earth: Road To Paris, The Climate Reality Project in vlogo komunikacij v političnih in okoljevarstvenih kampanjah.
Sobota, 27. junij, 11:00 – 12:00 CEST
'25 Years of Disruption: Conversation with Today’s Most Disruptive Marketers’, hosted by TBWA
Nekateri od današnjih najbolj kontraverznih tržnikov se bodo pridružili Jean-Marie Dru, da bi spregovorili o vlogi, ki jo ima "disrupcija" pri oblikovanju in rasti globalnih znamk.
V glasovanju za Lions Live so uporabniki v dveh tednih lahko oddali glasove preko www.canneslions.com. Sedem zmagovalnih predavanj za 2015 bodo organizatorji v živo prenašali preko Cannes Lions YouTube kanala, https://www.youtube.com/user/canneslions, ki se bo redno posodabljal z novostmi festivalskega dogajanja v času trajanja dogodka med 21. in 27. junijem 2015.