Dogodki, Novice SOZ splošne
David Meikle navdušil na prvem dogodku SOZ Akademije 2015
Slovenska oglaševalska zbornica bo tudi letos za svoje člane pripravila šest enodnevnih izobraževanj v okviru SOZ Akademije 2015. Delavnice bodo izvedli priznani predavatelji EACA International School of Advertising and Communications, ki deluje pod okriljem Evropskega združenja komunikacijskih agencij. 14. aprila je potekala prva celodnevna delavnica SOZ Akademije 2015, kjer je David Meikle približno tridesetim strokovnjakom, članom Slovenske oglaševalske zbornice, iz vrst agencij, medijev in oglaševalcev predstavil, kako medsebojno zaupanje med marketinškimi oddelki in nabavo v podjetjih ter agencijami vodi k boljšim rezultatom ob nižjih stroških. Drugo od šestih letošnjih izobraževanj SOZ Akademije 2015 bo potekalo 21. maja, kjer bo Steve Henry v Hotelu Central v Ljubljani vodil delavnico »Kako do vrhunske kreativnosti?«.
Slovenska oglaševalska zbornica bo tudi letos za svoje člane pripravila šest enodnevnih izobraževanj v okviru SOZ Akademije 2015. Delavnice bodo izvedli priznani predavatelji EACA International School of Advertising and Communications, ki deluje pod okriljem Evropskega združenja komunikacijskih agencij. 14. aprila je potekala prva celodnevna delavnica SOZ Akademije 2015, kjer je David Meikle približno tridesetim strokovnjakom, članom Slovenske oglaševalske zbornice, iz vrst agencij, medijev in oglaševalcev predstavil, kako medsebojno zaupanje med marketinškimi oddelki in nabavo v podjetjih ter agencijami vodi k boljšim rezultatom ob nižjih stroških. Drugo od šestih letošnjih izobraževanj SOZ Akademije 2015 bo potekalo 21. maja, kjer bo Steve Henry v Hotelu Central v Ljubljani vodil delavnico »Kako do vrhunske kreativnosti?«.
Na začetku aprilske delavnice je David predstavil odnose v trikotniku, ki ga sestavljajo oddelek za trženje, oddelek za nabavo in kreativna agencija. Vsak član tega trikotnika ima lastne interese in cilje, zato pogosto prihaja do neučinkovitega in neusklajenega delovanja med akterji, kar vodi v slabše rezultate in višje stroške tržno-komunikacijske akcije. Ne samo pri nas, tudi v Veliki Britaniji in v drugih delih Evrope tržniki pogosto še vedno plačujejo agencije po opravljenih urah, a se jim agencije kljub temu zdijo neučinkovite, obenem si nabava prizadeva za splošno zniževanje stroškov in večjo transparentnost, agencije pa si v takšnem sistemu pogosto le težko zagotovijo primerno plačilo za opravljeno delo. Tako oglaševalci kot tudi agencije pogosto napačno enačijo čas, ki ga zaposleni potrebujejo, da opravijo določene naloge, s trudom, ki ga je potrebno vložiti v projekt. Današnja ekonomska kriza je vodila v vsesplošno nižanje stroškov, ki je pogosto vodilo v odpuščanje najbolj plačanih, in tudi najbolj učinkovitih, kadrov in jih zamenjala z manj izkušenimi kadri, ki za svoje delo pričakuje manjše plačilo. S tem so podaljšali čas, ki je potreben za izvajanje aktivnosti, posledično pa je to tudi vodilo v še višje stroške projektov.
V nadaljevanju delavnice je David predstavil tudi najpogostejši vzrok, ki ustvarja stres pri zaposlenih: »pred leti mi je moj nekdanji nadrejeni zadal projekt, kjer sem moral doseči visoke rezultate, vendar so predvsem moji sodelavci in nadrejeni narekovali tempo dela in oblikovali končno podobo projekta. Po devetih, izjemno napornih tednih, mi je zdravnik, ki sem ga obiskal zaradi bolečine v prsih, zelo enostavno pojasnil vzrok stresa, ki sem ga doživel: stres nastane, kadar dobimo odgovornost, ne pa tudi nadzora«. V nadaljevanju je David zaključil: »če želite, da bo projekt uspešno izpeljan, morate vodji poleg odgovornosti predati tudi kontrolo nad samo izvedbo, sicer se bo ta oseba počutila ujeto med pričakovanji, ki jih mora izpolniti, in dejansko možnostjo vpliva na rezultate.«
Fotografije dogodka si lahko ogledate v galeriji slik.
V naslednji celodnevni delavnici SOZ Akademije »Kako do vrhunske kreativnosti?«, ki jo bo 21. maja v Hotelu Central v Ljubljani vodil Steve Henry, večkrat nagrajeni nekdanji kreativni direktor in avtor legendarnih kampanj kot je »You’ve been Tango’d«, bo na primerih uporabe kreativnosti v tradicionalnih in novejših, digitalnih medijih odgovoril na vprašanje »Kako postati odličen?« in zbrane prepričal, da je za kakovostno inovativnost nujno sodelovanje različnih oddelkov v agencijah.
Prijava na dogodke SOZ Akademije 2015 je na voljo članom Slovenske oglaševalske zbornice. Kako postati član in več o Slovenski oglaševalski zbornici na www.soz.si.