Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNoviceCoca-Cola predstavlja novo božično kampanjo

Član članu

Coca-Cola predstavlja novo božično kampanjo

15. Nov 2021

 Coca-Cola predstavlja novo božično kampanjo pod okriljem platforme Real MagicTM

 Kampanja nas opominja, da se prava čarobnost ob božiču zgodi, ko se povežemo drug z drugim

 

Coca-Cola je danes predstavila praznično kampanjo z naslovom 'Prava čarobnost ob božiču' (angl. Real Magic at Christmas), ki izpostavlja in slavi pravo čarobnost skupnosti in povezanosti. Večplastna kampanja v srčiki nosi preprosto sporočilo prazničnega veselja in vključenosti, ki nas opominja, da se prava čarobnost skriva v trenutkih povezanosti, ki jih delimo z drugimi.

Prava čarobnost ob božiču je predstavljena v novem kratkem filmu, ki ga podpira vrsta aktivacij na digitalnih kanalih, vključno s partnerskim sodelovanjem z vplivneži, pobudami v lokalnih skupnostih in aktivacijami v trgovinah. Novi film, ki ga je ustvarila globalna kreativna agencija dentsuMB UK in ga je režiral Sam Brown iz produkcijske hiše Rogue Films, spodbuja in slavi človeško prijaznost z njenim novim pomenom za svet, v katerem živimo danes. Vzpodbudna zgodba prikazuje dečka, čigar domišljija in prizadevanja ob božiču združijo dobro voljo ljudi v skupnosti in ustvarijo skupni čarobni trenutek ob prazničnem obroku in Coca-Coli.

Zgodba oglasnega filma:

Film se začne s selitvijo fanta in njegove mame v novo stanovanje na božič. Ko stoji v svoji novi hiši, opazi, da ni kamina, in to spoznanje se ga dotakne. Če ni dimnika, ni Božička! Odloči se, da ga naredi sam. Fant začne graditi dimnik iz škatel in sosedje hitro združijo moči, da je dokončan pravočasno do božiča.

Manolo Arroyo, glavni direktor marketinga na globalni ravni v družbi The Coca-Cola Company, poudarja:

»To je naša prva božična kampanja v skladu z novo filozofijo blagovne znamke Coca-Cola, imenovano Real Magic (slo. Prava čarobnost). Coca-Cola je vedno verjela v čarobnost božiča in letos naša kampanja praznuje pravo čarobnost povezanosti med ljudmi. S preprostim in spodbudnim sporočilom o povezanosti, vključenosti in pozitivnosti v srčiki nas želi spomniti, da so vse, kar potrebujemo za čaroben božič, skupni trenutki s skupnostjo in tistimi, ki jih imamo radi.«

Simon Lloyd, glavni kreativni direktor v agenciji dentsuMB UK, izpostavlja:

»Čarobnost je povsod okoli nas, a tega večino časa niti ne opazimo. Zgodba je postavljena v stanovanjski blok v ZDA, vendar bi se lahko dogajala kjer koli. Za večino ljudi po svetu je življenje v večstanovanjskih zgradbah realnost. Hkrati smo si tako blizu, a še vedno tujci. Toda svetovna pandemija je kot še nikoli doslej zbližala sosede. Ker so  lani mnogi božično praznovanje odpovedali, se ta skromna praznična zgodba osredotoča na tisto, kar je pomembno: skupnost in velikodušnost, ki nas povezujeta v nepopolnem svetu.«  

– konec –

Kontakt za medije: Vinko Kovačić, vodja komuniciranja, Coca-Cola Adria d.o.o, [email protected] 

O družbi The Coca-Cola Company

Družba The Coca-Cola Company (NYSE: KO) je ponudnik najrazličnejših pijač (t. i. total baverage company), ki izdelke ponuja v več kot 200 državah in ozemljih. Namen podjetja je osvežiti svet in prispevati k pozitivnim spremembam. Prodajamo izdelke blagovnih znamk v vrednosti več milijard dolarjev v različnih kategorijah pijač po vsem svetu. Portfelj gaziranih brezalkoholnih pijač vključuje blagovne znamke Coca-Cola, Sprite in Fanta. V kategorijah pijač za hidracijo, športnih pijač, kave in čaja so blagovne znamke Dasani, smartwater, vitaminwater, Topo Chico, Powerade, Costa, Georgia, Gold Peak, Honest in Ayataka. Med blagovnimi znamkami na področju prehrane, sokov, mlečnih izdelkov in rastlinskih pijač so Minute Maid, Simply, innocent, Del Valle, fairlife in AdeZ. Naš portfelj nenehno spreminjamo, vse od zmanjševanja vsebnosti sladkorja v naših pijačah do uvedbe inovativnih novih izdelkov na trg. Želimo pozitivno vplivati na življenje ljudi, skupnosti in planet preko obnavljanja vodnih virov, recikliranja embalaže, s praksami trajnostne dobave surovin in zmanjšanjem emisij ogljika po celotni verigi vrednosti. Skupaj z našimi partnerji za polnjenje pijač zaposlujemo več kot 700.000 ljudi in prispevamo k razvoju poslovnih priložnosti v lokalnih skupnostih po vsem svetu. Preberite več na spletnem mestu www.coca-colacompany.com. Sledite nam na platformah Twitter, Instagram, Facebook in LinkedIn.

Sorodne novice
15.11.2023 -
Raziskava o nakupni poti slovenskega kupca
15.11.2023 -
Telekom Slovenije in Xiaomi z donacijo društvu OnkoMan
15.11.2023 -
Na VOYO se vrača serija Ja, Chef!
25.10.2023 -
HOFER organizacijam za razdeljevanje donirane hrane namenja 18.400 evrov
25.10.2023 -
Barcaffè BARISTA CUP 2023: Na osrednjem regijskem tekmovanju za bariste prvo in tretje mesto zasedli Slovenki
25.10.2023 -
Agencija Ginger Communication Hub po novem McCann Ljubljana
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!