Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNoviceCoca-Cola obeležuje 100 let

Član članu, Novice SOZ splošne

Coca-Cola obeležuje 100 let

30. Nov 2020

https://www.youtube.com/watch?v=YI9EWN9mGCM

Znamka Coca-Cola je skozi čas postala sinonim božičnega časa. Letos znamka obeležuje 100-letnico odkar je prvič začela s prazničnim marketingom. Ob tem mejniku Coca-Cola predstavlja novo božično kampanjo Pismo, ki jo je režiral z oskarjem nagrajeni režiser Taika Waititi.

Coca-Cola je skozi desetletja pričarala številne nepozabne božične trenutke na malih zaslonih, vključno s prvim pojavom Božička, ki ga ustvaril umetnik Haddon Sundblom pred 89 leti, ikoničnim božičnim tovornjakom, znamenitim glasbenim vložkom »Prazniki prihajajo« (angl. Holidays are Coming) in priljubljenim oglasom s polarnimi medvedi. V središču letošnje kampanje je zopet Božiček kot najljubši junak prazničnega časa.

Vinko Kovačić, vodja komuniciranja v družbi Coca-Cola Adria ob tem poudarja: »Povezava Coca-Cole z božičem je nekaj posebnega in v tem času leta smo neizmerno ponosni na močno dediščino in tradicijo znamke. Upamo, da bo naša nova božična kampanja z ikonično in ljubljeno podobo Božička razširila praznično sporočilo na koncu zelo težkega leta za toliko ljudi po vsem svetu. Kampanja nas nagovarja, da cenimo in smo prisotni v družbi tistih, ki jih imamo radi, tako virtualno kot fizično. Najboljše darilo, ki ga lahko podarite nekomu za božič in pravzaprav kadarkoli čez leto, ste – VI.«

V sklopu prazničnih aktivnosti, Coca-Cola predstavlja tudi svoj digitalni adventni koledar. Čarobna presenečenja, ki bodo zbližala ljudi, bodo potrošnikom na voljo vse od 1. do 31. decembra na spletnem mestu https://www.coca-cola.si/najboljsedarilo.

Nova kampanja začenja praznični čas. Le malo ljudi pa je seznanjenih z naslednjimi zanimivimi dejstvi, ki Coca-Colo povezujejo z božičem že 100 let:

  • Haddon Sundblom, umetnik, ki je ustvaril Coca-Colinega Božička, je nasmejan lik sprva oblikoval po veselih, nekoliko nagubanih potezah prijatelja, upokojenega prodajalca po imenu Lou Prentiss. Ko je Prentiss umrl, je Sundblomov znanec predlagal, da ni boljšega naslednika lika Božička od umetnika samega. Ko se je Sundblom pogledal v ogledalo, se je z oceno strinjal. Tako v nadaljevanju ni več iskal drugega modela za lik Božička.
  • Kot dokaz vpliva serije podob Coca-Colinega Božička so bile Sundblomove slike Božička razstavljene v več prestižnih muzejih, nakupovalnih mekah in na priljubljenih prizoriščih, kot so pariški muzej Louvre, kraljevski muzej Ontario v Torontu, Muzej znanosti in industrije v Čikagu, veleblagovnica Isetan v Tokiu in veleblagovnica NK v Stockholmu.
  • Sundblomov Božiček ni označeval le začetka praznikov za potrošnike po vsem svetu, njegove igrače so odražale tudi aktualne trende obdarovanja tistega časa. V zgodnjem oglaševanju je Božiček prinašal lesene igrače in lutke, do konca tridesetih let prejšnjega stoletja se je igral z električnim vlakom in helikopterjem. Tudi med drugo svetovno vojno je Božiček v svoji vreči prinašal darila – vojne obveznice v podporo vojnim prizadevanjem.

Več o kampanji in adventnem koledarju Coca-Cole: https://www.coca-cola.si/najboljsedarilo.

Sorodne novice
15.11.2023 -
Raziskava o nakupni poti slovenskega kupca
15.11.2023 -
Telekom Slovenije in Xiaomi z donacijo društvu OnkoMan
15.11.2023 -
Na VOYO se vrača serija Ja, Chef!
25.10.2023 -
HOFER organizacijam za razdeljevanje donirane hrane namenja 18.400 evrov
25.10.2023 -
Barcaffè BARISTA CUP 2023: Na osrednjem regijskem tekmovanju za bariste prvo in tretje mesto zasedli Slovenki
25.10.2023 -
Agencija Ginger Communication Hub po novem McCann Ljubljana
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!