Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNoviceČe rešiš eno življenje, si rešil človeštvo

Član članu, Domače novice

Če rešiš eno življenje, si rešil človeštvo

3. Jun 2020

http://www.klicosamljenosti.si/

 

Telefonske številke klicnih centrov so na voljo uporabnikom z vprašanji o nakupu ali storitvi, pritožbami, pohvalami ali mnenji – javnosti pa je manj znana tudi druga plat dela v klicnih centrih. Mnogo oseb v stiski, ki nastopi hipno in nepričakovano, pred usodnim korakom pokliče prvo dosegljivo telefonsko številko ter tam poskušajo najti pomoč, pogovor, toplo besedo ali razumevanje. Nemalokrat je to telefonska številka klicnega centra. V Zavarovalnici Sava smo se zato odločili, da v sklopu projekta »Klic osamljenosti« zaposlene pripravimo, da se bodo v takšnih primerih znali primerno odzvati. V sodelovanju s strokovnjaki smo za vse zaposlene v kontaktno-asistenčnem centru organizirali osnovni tečaj pogovora z ljudmi v stiski, da bodo ti opremljeni z ustreznim znanjem in veščinami, ki lahko pomenijo tudi odločitev med življenjem in smrtjo. Sedaj pozivamo tudi druga podjetja s klicnimi centri, da svojo pozornost namenijo tej plati dela zaposlenih v klicnih centrih in jim omogočijo izobraževanje za primeren pogovor z ljudmi v stiski.

Ob predstavitvi projekta je predsednik uprave Zavarovalnice Sava mag. David Kastelic podjetjem s klicnimi centri v Sloveniji poslal poziv za organizacijo izobraževanja za pogovor z ljudmi v stiski za zaposlene v klicnih centrih. »Star pregovor pravi: 'Če rešiš eno življenje, si rešil človeštvo'. V Zavarovalnici Sava zaupamo in verjamemo, da le skupaj nismo nikoli zares sami. Zato pozivamo podjetja s klicnimi centri, da se nam pridružijo na tej poti naslavljanja problematike, kjer lahko s primernim ukrepanjem rešimo tudi življenje,« je povedal Kastelic.

V Sloveniji zaradi samomora umre štirikrat toliko ljudi kot v prometnih nesrečah, kar Slovenijo postavlja v svetovni vrh te tragične lestvice. Osamljenost, kronične telesne in duševne bolezni, občutek nemoči in staranje so le nekateri od razlogov stiske, ki lahko vodi do najhujšega, samomora.

Osebam v stiski je na voljo več telefonskih številk in organizacij, kjer najdejo strokovno usposobljene ljudi za pomoč, nasvet ali pogovor. Ker pa se stiska mnogokrat pojavi hipno in nepričakovano, osebe v stiski pokličejo tudi prvo možno dosegljivo telefonsko številko – v nemalo primerih je to tudi klicni center podjetja. Z zavedanjem, da je samomor mogoče preprečiti, za kar pa niso odgovorni samo strokovnjaki, temveč smo osebam v stiski dolžni pomagati vsi po svojih najboljših močeh in znanju, smo v Zavarovalnici Sava začeli s projektom »Klic osamljenosti«. V sklopu projekta je potekal osnovni tečaj pogovora z ljudmi v stiski, s katerim smo zaposlene v kontaktno-asistenčnem centru opremili s potrebnim znanjem, kako primerno reagirati v primeru klica osebe v stiski in kako tej osebi nuditi pogovor, ki lahko pomeni odločitev med življenjem in smrtjo.

Samomor je problem celotne družbe. Če se sami srečate z osebo v stiski, se zavedajte, da je včasih dovolj že vprašanje po počutju in ali je stiska tako velika, da razmišlja samodestruktivno. Ko boste nekomu ponudili možnost iskrenega pogovora o njegovi stiski, ste že naredili prvi korak. Osebi v stiski pomagajte najti tudi strokovno pomoč in ji bodite na voljo za oporo.

Če razmišljate, da bi tudi vi implementirali strokovno izobraževanje za zaposlene v klicnem centru vašega podjetja, lahko več informacij poiščete na spletni strani klicosamljenosti.si. 

Sorodne novice
15.11.2023 -
Raziskava o nakupni poti slovenskega kupca
15.11.2023 -
Telekom Slovenije in Xiaomi z donacijo društvu OnkoMan
15.11.2023 -
Na VOYO se vrača serija Ja, Chef!
25.10.2023 -
HOFER organizacijam za razdeljevanje donirane hrane namenja 18.400 evrov
25.10.2023 -
Barcaffè BARISTA CUP 2023: Na osrednjem regijskem tekmovanju za bariste prvo in tretje mesto zasedli Slovenki
25.10.2023 -
Agencija Ginger Communication Hub po novem McCann Ljubljana
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!