Član članu
Časnik Večer ustanovil marketinško agencijo Ad+Value
Družba Časnik Večer je oddelek trženja ločila v samostojno agencijo Ad+Value, ki je aktivna od sredine septembra. Agencija se ukvarja s celovitejšim izvajanjem marketinških aktivnosti za svoje naročnike in inovativnimi rešitvami na področju trženja različnih kanalov in mrež. Miha Klančar, direktor za področje marketinga in prodaje pri Časniku Večer, je ob tem povedal: »Razlog za ustanovitev agencije so spremembe na trgu, saj se pri vsakodnevnem delu velikokrat srečujemo z izzivi naših naročnikov, ki jih samo z oglaševanjem v tisku ne moremo rešiti. Tako sicer za naročnike že sedaj izvajamo celovitejše storitve na področju marketinga, a z ustanovitvijo agencije nameravamo te še dodatno okrepiti, zlasti na področju raznolikih možnosti vsebinskega marketinga, organizacije dogodkov za naročnike na ključ, digitalnega marketinga in drugih odzivnih komunikacijskih rešitev.«