Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNoviceBrezplačna okrogla miza »Challenges in Marketing Research in Emerging Markets«

Član članu, Domače novice

Brezplačna okrogla miza »Challenges in Marketing Research in Emerging Markets«

2. Jun 2020

Na Ekonomski fakulteti  Univerze v Ljubljani med 2. in 3. junijem 2020 organizirajo online konferenco EMCB  (http://konference.ef.uni-lj.si/emcb.

Registracija za celotno konferenco (https://emcb-2020.go-green.si ) v okviru katere vse marketinške raziskovalce vabijo na brezplačno okroglo mizo Challenges in Marketing Research in Emerging Markets, bo potekala 3. junija ob 16.30.

Uvodna govornica je prof. dr. Vesna Žabkar, Ekonomska fakulteta, Univerza v Ljubljani, moderatorka okrogle mize je prof. dr. Maja Zalaznik, Ekonomska fakulteta, Univerza v Ljubljani, v pogovoru pa bosta sodelovali Janja Božič Marolt, ustanoviteljica in direktorica Inštituta za raziskovanje trga in medijev, Mediana; nacionalna predstavnica združenja ESOMAR za Slovenijo in Janko Hočevar, ustanovitelj in generalni direktor podjetja Aragon, raziskovanje in načrtovanje.http://raziskave.ef.uni-lj.si/a/878.

Osrednja tema kratkega uvodnega predavanja so izzivi, s katerimi se srečujejo trženjski raziskovalci na trgih Srednje in Vzhodne Evrope. Cilj je predstaviti razvoj, trenutno stanje in prihodnje vidike trženjskega raziskovanja v regiji. Za predstavitev institucij, sodelavcev, tem in najvplivnejših raziskav uporabljamo bibliometrično analizo publikacij iz regije, objavljenih v preteklih treh desetletjih.

Uvodno predavanje temelji na mnenjih treh generacij raziskovalcev v regiji, (1) generacije, ki je začela z raziskovanjem pred letom 1990 v nekdanji Jugoslaviji, (2) trenutno aktivne generacije in (3) prihodnje generacije sedanjih doktorskih študentov in podoktorskih raziskovalcev. Njihovi pogledi so bili zbrani s spletno kvalitativno raziskavo v maju 2020. Analiziramo njihovo oceno gospodarskih, političnih in družbeno-kulturnih izzivov ter izzivov, s katerimi se srečujejo v raziskovalnih procesih, virih in razpoložljivi infrastrukturi. Razpravljali bomo o prihodnosti trženjskega raziskovanja v regiji.

 

 

 

Sorodne novice
15.11.2023 -
Raziskava o nakupni poti slovenskega kupca
15.11.2023 -
Telekom Slovenije in Xiaomi z donacijo društvu OnkoMan
15.11.2023 -
Na VOYO se vrača serija Ja, Chef!
25.10.2023 -
HOFER organizacijam za razdeljevanje donirane hrane namenja 18.400 evrov
25.10.2023 -
Barcaffè BARISTA CUP 2023: Na osrednjem regijskem tekmovanju za bariste prvo in tretje mesto zasedli Slovenki
25.10.2023 -
Agencija Ginger Communication Hub po novem McCann Ljubljana
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!