Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNoviceBlagovna znamka Union z novo strateško in kreativno agencijo

Član članu, Domače novice

Blagovna znamka Union z novo strateško in kreativno agencijo

28. Jul 2020

https://www.union-experience.si/slEkipa Pivovarne Laško Union, ki upravlja blagovno znamko Union, je izbrala agencijo Grey za novega strateškega kreativnega partnerja. Vodenje blagovne znamke Union je lansko poletje prevzela osvežena ekipa in prvi rezultati prebujanja zmaja in znamke so že vidni na trgu. Za dodatni zalet vhunski in tradicionalni znamki, katere začetki segajo v daljnje leto 1864, so se v Pivovarni Laško Union odločili, da poiščejo novega partnerja, novo strateško kreativno ekipo, s katero bodo dolgoročno ustvarjali in negovali znamko Union tudi v prihodnje. Med agencijami, ki so v preteklih nekaj tednih imele priložnost predstaviti svoje predloge, je bila izbrana agencija Grey. Izbrana agencija je izkazala najbolj poglobljeno razumevanje trženjskih potreb znamke Union, ki jih tradicionalna in obenem sodobna pivovarska blagovna znamka želi predstaviti svojim potrošnikom.

Po zaključku agencijskega razpisa je David Zappe, direktor marketinga Pivovarne Laško Union povedal:  “Zelo sem vesel, da smo našli partnerja, s katerim bomo skupaj razvijali eno izmed najbolj ikoničnih blagovnih znamk FCMG segmenta, znamko Union. V procesu izbora novega partnerja, smo bili soočeni s predlogi različnih ekip, ki so prikazale neizmerno ustvarjalno moč. Na koncu je agencija Grey zmagala v zelo konkurenčnem boju. Zdaj nas čaka vznemirljivo nadaljnje ustvarjanje identite in komunikacije blagovne znamke Union. Jaz in ekipa se tega veselimo.”

Agencija Grey, ki je bila ustanovljena leta 1996, se je razvila iz majhne mednarodne pisarne v agencijo, ki zagotavlja odlične storitve lokalnim in mednarodnim strankam. Kot del Grey Group združujejo mednarodno strokovno znanje in izkušnje iz mreže agencij v kar 96 državah, obenem pa z vrhunsko ekipo strokovnjakov zagotavljajo poglobljeno razumevanje posebnosti vsakega tržišča posebej.

Špela Žorž, direktorica agencije Grey Ljubljana: »Z največjim veseljem pozdravljamo novo sodelovanje. V veliko čast nam bo sooblikovati prihodnost tako pomembne blagovne znamke. Veselimo se novih izzivov in predvsem partnerskega sodelovanja s super Union ekipo!«

Nestrpno pričakujemo nove kreativne rešitve ter nadgradnjo blagovne znamke Union, ki nam bo še naprej zagotavljala vrčke raznovrstnega piva ter na trg uvajala številne inovacije, kot že več kot 156 let do sedaj.

 

 

 

Sorodne novice
15.11.2023 -
Raziskava o nakupni poti slovenskega kupca
15.11.2023 -
Telekom Slovenije in Xiaomi z donacijo društvu OnkoMan
15.11.2023 -
Na VOYO se vrača serija Ja, Chef!
25.10.2023 -
HOFER organizacijam za razdeljevanje donirane hrane namenja 18.400 evrov
25.10.2023 -
Barcaffè BARISTA CUP 2023: Na osrednjem regijskem tekmovanju za bariste prvo in tretje mesto zasedli Slovenki
25.10.2023 -
Agencija Ginger Communication Hub po novem McCann Ljubljana
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!