Član članu
Ad Age v prvem izboru za holding leta imenoval Publicis Groupe
Publicis Groupe je bila imenovana za Holding Company of the Year na letnem izboru ‘A-List & Creativity’ publikacije Ad Age. Nagrade Ad Age ‘A-List & Creativity’ so podeljene »napredno mislečim voditeljem, vrhunskim agencijam in ustvarjalnim inovatorjem«, ki si prizadevajo za »prelomno kreativnost, drzno vodstvo in so pomagali usmeriti industrijo v nove smeri.« To čast dopolnjujejo dodatna priznanja za več agencij Publicis Groupe v kategorijah medijska agencija leta (Spark Foundry), agencija leta za podatke in vpogled (Digitas), agencija Standout (BBH in The Community) in izvršni direktor leta (Amani Duncan, izvršni direktor BBH). Arthur Sadoun, predsednik in izvršni direktor Publicis Groupe: »V preteklih petih letih smo pri Publicis sprejeli nekaj pogumnih odločitev, kot je pospeševanje pozicioniranja The Power of One za zagotavljanje celostnih kreativnih rešitev, repozicioniranje Publicis Sapient, nakup podjetja Epsilon in izgradnja platforme Marcel, ki je med krizo covida rešila na tisoče delovnih mest in je danes osrednjega pomena za naša prizadevanja za podporo, zaščito in premestitev naših ekip v Ukrajini. Ni bilo vedno lahko, toda trud je bil vreden dela.«