Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNovice50 let dišečih spominov

Član članu, Domače novice

50 let dišečih spominov

10. Jun 2020

https://www.barcaffe.si/

Temna, omamno dišeča dama v kardinalsko rdečem ovitku je letos srečala Abrahama. Kava Barcaffè, ki je nedvomno poznana vsakemu kavoljubu daleč naokoli, je od v pol stoletja, odkar so jo prvič predstavili trgu, dobila množico novih oblik, a nekaj ostaja enako: nezamenljiv okus in kakovost.

Prav to je bilo glavno vodilo pri ustvarjanju recepture za tisti čas revolucionarnega izdelka. Kot pripoveduje Marija Tul, „mama“ priljubljene kavne mešanice, je bila njihova prva naloga, narediti posebno kavo tako glede embalaže kot tudi sestavin, kavo, ki bo najboljša na trgu. To jim je nedvomno tudi uspelo, saj je Barcaffèju v vseh teh desetletjih, kljub močni konkurenci, uspelo zadržati primat v Sloveniji, ki se ji nobena kava ni uspela približati.

Opazna barva 100-gramske vrečke kavne mešanice, ki je 8. maja praznovala okroglo 50-ko, je pravzaprav nastala po pomoti. Čeprav so bili sprva šokirani ob ponesrečenem odtenku temno rdeče oziroma višnjeve barve v kombinaciji z rumeno, kot so sprva želeli proizvajalci, se je ta izkazal za zadetek v polno, saj jo že pol stoletja nezamenljivo povezujemo z znamko Barcaffè.

Zlate medalje so le za najboljše

Osnova mešanice te najbolj priljubljene kave je že od samega začetka vrhunska brazilska kava, ki so ji dodane različne vrste arabik in robust. Ta poseben okus, ki se je v 70-ih letih prejšnjega stoletja dodobra usidral v domove po vsej Jugoslaviji, je kaj kmalu po predstavitvi začel posegati po zlatih medaljah na mednarodnih tekmovanjih in jih kljub res hudi svetovni konkurenci pobira še danes.

Za tisti čas posebni 100-gramski vrečki Barcaffèja so se počasi pridružili še drugi izdelki in danes se v pisani druščini najde kaj za vsak okus in generacijo. Ključni pri razvoju novih izdelkov pa v vseh 50-letih ostajajo kakovost, prepoznaven okus in seveda slednje potrebam in željam potrošnikov.

Čeprav je izbira res velika pa, kot meni „mama“ Barcaffèja, mlajši izdelki niso zasenčili slave 100-gramske kardinalsko rdeče vrečke mlete kave. „Ta je še vedno 'dopadljiva', še vedno ostaja drugačna in seveda dobra,“ je prepričana Marija Tul.

To so prepoznali tudi potrošniki ter vloženi trud Barcaffèjevih strokovnjakov v razvoj novih, kakovostnih izdelkov nagradili. Tako je Barcaffè vse od leta 2007 najbolj zaupanja vredna blagovna znamka kave po raziskavi Reader's Digesta.

Praznično bo  vse leto

Zelo radi pa nagrajujejo tudi pri Barcaffèju, ki je letos v zahvalo za 50 let zvestobe v 50 dni trajajoči nagradni igri podaril 50 posebnih doživetij. Posebno pa je bilo tudi letošnje rojstnodnevno praznovanje, ki se ga je udeležilo 150.000 oboževalcev. Razmeram primerno so v sodelovanju z Radiem 1 priredili virtualno druženje ob Facebook koncertu Nine Pušlar v živo.

Tudi v nadaljevanju »jubilejnega« leta bo še praznično, saj obljubljajo številna dogajanja za razvajanje ljubiteljev kave in mnoga presenečenja. V prihajajočih, novih desetletjih pa ostajajo zavezani začetnim zamislim ob nastanku blagovne znamke Barcaffè: vrhunska kakovost in drugačnost. In še veliko, veliko polepšanih dni.

Sorodne novice
15.11.2023 -
Raziskava o nakupni poti slovenskega kupca
15.11.2023 -
Telekom Slovenije in Xiaomi z donacijo društvu OnkoMan
15.11.2023 -
Na VOYO se vrača serija Ja, Chef!
25.10.2023 -
HOFER organizacijam za razdeljevanje donirane hrane namenja 18.400 evrov
25.10.2023 -
Barcaffè BARISTA CUP 2023: Na osrednjem regijskem tekmovanju za bariste prvo in tretje mesto zasedli Slovenki
25.10.2023 -
Agencija Ginger Communication Hub po novem McCann Ljubljana
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!