Dogodki, Domače novice, Vezane na člane
04. DIGGIT v tempu Marka Portča
Samo en teden je še do 4. slovenske konference o digitalnih komunikacijah DIGGIT, kjer letos pričakujejo okoli 300 udeležencev. Prijavljene je po mnenju organizatorjev prepričal vsebinsko bogat osrednji program, ki vključuje sedem vrhunskih govorcev, digitalni strokovnjakov na svojem področju, in sicer bodo svoje znanje in izkušnje s prisotnimi s sklopu štirih vsebinskih sklopov delili Pawel Kolenda, IAB Europe, Matevž Klanjšek, Celtra, Gerhard Guenther, Digitalsunray Media, Scott Thwaites, Twitter, Simona Koren, Atlantic Grupa, Kevin Dent, Tiswaz Entertainment, in John Bain oziroma TotalBiscuit. Slovenska oglaševalska zbornica (SOZ) omogoča svojim članom ugodnejši nakup prijavnin za osebno udeležbo (-10%) ter ugodnost pri skupinskega nakupu prijavnin (pri nakupu treh, prejmete eno prijavnino brezplačno).
Za razgibane debate bo poskrbelo štirinajst govorcev na štirih okroglih mizah s specifičnimi temami. Zadnja, z naslovom WTF!? – Kaj sploh sprašuješ? se bo osredotočila na navade najstnikov, zato se bodo na odru pridružili enajstletna Lana, dvanajstletni Filip in trinajstletni Jan Aleks ter razložili, zakaj »za tamlade starci nikoli ne bodo imeli pojma«. Dodatno bodo ugotavljali še, kaj je potrebno za osvajanje src uporabnikov na mobilnih napravah, kako digitalni marketing izenačuje mala podjetja z velikimi, kako ustvariti konkurenčni presežek in doseči preboj na trgu, o slovenskem digitalnem trgu, o pogumu za povečanje investicij v digitalno oglaševanje in širšem poslovnem vidiku trenutnega stanja na trgu.
Za povezovanje programa bo letos, že drugič zapored, poskrbel Marko Potrč, ki bo vodil tudi večerno podelitev zlatih in velikih nagrad DIGGIT.
4. DIGGIT bo v četrtek, 4. junija v ljubljanskem GH Union, s pričetkom ob 9. uri.