Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovOglaševalsko RazsodiščeArhiv RazsodbRazsodba Oglaševalskega razsodišča št. 86 / 04. 06.2003

Razsodba Oglaševalskega razsodišča št. 86 / 04. 06.2003

PRITOŽBA:

Oglaševalsko razsodišče je prejelo pritožbo potrošnika glede tiskanega oglasa "Zoom - erotik efekt" oglaševalca 4U d.o.o. iz Ljubljane, s katerim oglašuje t.i. vročo linijo. Oglas je bil že večkrat objavljen v Poletu, tedenski prilogi Dela in Slovenskih novic. Vlagatelj pritožbe ocenjuje, da je oglas nedostojen in neprimeren za objavo v prilogi dnevnika, ki je verjetno najbolj razširjen dnevnik v Sloveniji, njegove priloge pa se smatrajo kot družinske revije in so dostopne tudi otrokom vseh starosti.

ODGOVOR:

Oglaševalec 4U d.o.o. kljub dvakratnemu pozivu Oglaševalskega razsodišča svojega odgovora na pritožbo ni posredoval.

Delo d.d. v svojem odgovoru na pritožbo le-to v celoti zavrača kot neutemeljeno in navaja, da je bil predmetni oglas objavljen v Poletu, tedenski prilogi Dela in Slovenskih novic, katere ciljna skupina so mlajši moški in moški srednjih let. Pritožb bralcev niso prejeli, urednik priloge pa se strinja, da je oglas skladen z uredniško politiko priloge in ciljno skupino, ki ji je le-ta namenjena. V nadaljevanju Delo d.d. navaja, da ob pritožbi lahko ponovno ugotovimo, da je oglaševanje v svojem bistvu pogosto kontroverzno: oglasi za alkoholne pijače motijo abstinente, oglasi za mesne izdelke vegetarijance, oglasi za cigarete nekadilce ...

DOLOČILA SLOVENSKEGA OGLAŠEVALSKEGA KODEKSA:

Člen 3 DOSTOJNOST
Oglaševanje ne sme vsebovati ničesar, kar bi žalilo javnost v smislu splošno prevladujočih pravil o dostojnosti. Oglaševanje ne sme nasprotovati samoumevni enakopravnosti med spoloma niti prikazovati moškega, ženske ali otroka na žaljiv oz. podcenjujoč način. Prikazovanje golote in spolnih namigovanj zgolj zaradi šokiranja ali zbujanja pozornosti ter brez smiselne povezave z izdelkom ni sprejemljivo. Kadar se golota in spolni namigi uporabljajo v povezavi s sporočilom, naj ne žalijo dobrega okusa.

RAZSODBA

Oglaševalsko razsodišče je primer obravnavalo 4. 6. 2003 in sprejelo razsodbo:

Pritožba je utemeljena.

Oglaševalsko razsodišče na podlagi zbranih informacij in ogleda predmetnega oglasnega sporočila ugotavlja, da oglas, objavljen v Poletu, tedenski prilogi Dela in Slovenskih novic, krši 3. člen Slovenskega oglaševalskega kodeksa, saj je zasnovan tako, da bi zaradi eksplicitne erotične vsebine lahko žalil posamezne javnosti glede splošno prevladujočih načel o dostojnosti.

Oglaševalsko razsodišče javno poziva oglaševalca 4U d.o.o. in medije k takojšnjemu umiku objav dotičnega oglaševalskega sporočila.

Ker je v svoji razsodbi št.71/ 12.02.2002 ugotovilo, da so v medijski hiši Delo d.d. že takrat sprejeli sklep o restriktivnejšem oglaševanju "vročih linij", Oglaševalsko razsodišče pričakuje, da bo Delo d.d. to odločitev spoštovalo.

Oglaševalsko razsodišče
Boštjan Strnad, predsednik l.r.
 

Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!