Tuje novice, Vezane na člane, Mednarodne novice
WFA: samo sprejemljivo in trajnostno oglaševalsko okolje bo preprečilo blokiranje oglasov
Stephan Loerke, direktor Svetovne zveze oglaševalcev (World Federation of Advertisers, WFA), katere član je tudi Slovensko združenje oglaševalcev znotraj Slovenske oglaševalske zbornice, poziva tržnike, da ustvarijo mednarodne standarde na področju digitalnega oglaševanja; dovolijo potrošnikom, da si ustvarijo jasna pričakovanja glede oglaševanja, ki ga želijo videti; in zatem redno spremljati njihove odzive. Za spletni portal AdAge je Loerke povedal: "Izkušnja spletnega oglaševanja ni po meri potrošnikov. Kot lastniki znamk moramo gledati dolgoročno in ustvariti sprejemljivo, trajnostno oglaševalsko okolje - ne pa vsiljevati stvari ljudem na način, ki bi jih odvrnil."
[WFA]
Po raziskavah PageFair in Adobe ljudje začnejo blokirati oglase iz treh glavnih razlogov. Najbolj pogost, ki ga je omenilo 50 odstotkov vprašanih, je skrb glede zlorabe osebnih podatkov. 41 odstotkov (kar 57 odstotkov generacije milenijcev) jih blokira oglase, ker jih je preveč, 10 odstotkov pa zato, ker so bili slabo targetirani. Drugi razlogi so vpliv na čas nalaganja spletnih strani, motenja procesa brskanja ter ustvarjanja neželenih stroškov prenosa podatkov.
Loerke je ob tem povedal: "Vsi govorijo o uporabi digitalnega trženja kot načinu, da se povežejo s potrošniki preko relevantnega targetiranja - kar vodi naša razmišljanja o prihodnosti. Vendar, če ne bomo razmislili, kako upoštevati blokiranje oglasov, te vizije ne bomo nikoli uresničili."