Dogodki, Vezane na člane, Projekti
SOZ Akademija 2015: izlet po digitalni krajini
Na peti, predzadnji letošnji celodnevni delavnici SOZ Akademije 2015 - Krmarjenje blagovnih znamk po digitalni krajini, je nastopil Dietmar Dahmen, ki je v Hotelu Central nagovoril približno 40 predstavnikov članov SOZ.
Na srečanju je izpostavil pomen, da so skrbniki blagovnih znamk odprti za inovacije in da aktivno sodelujejo tako s strankami kot naročniki. V popotovanju po najnovejših digitalnih trendih je Dietmar zbranim predstavil primere dobrih in slabih praks ter razdelil naloge, ki so jih morali opraviti v skupinah.
Po predstavitvah dela vseh skupin je Dietmar s komentarji in povratnimi informacijami zbranim podal nekatere rešitve in možnosti, kako izboljšati svojo učinkovitost in se naučiti dela v ekipno usmerjenem tekmovalnem okolju pod časovnim pritiskom.
Naslednji in hkrati tudi zadnji letošnji dogodek SOZ Akademije - Mini MBA, temelji poslovanja in trženja, bo potekal v torek, 17. 11. 2015, v Hotelu Central, kjer bo celodnevno delavnico tokrat vodil Paul Arnold.