Tuje novice
Evropska komisija: revizija Direktive AVMS zgolj vprašanje časa
DG Connect (European Commission Directorate General for Communications Networks, Content & Technology) je potrdil, da bo revizija AVMS Direktive skoraj zagotovo med najvišjimi prioritetami Evropske komisije.
[Novice WFA]
Svetovno združenje oglaševalcev (World Federation of Advertisers, WFA), katere član je Slovensko združenje oglaševalcev pri Slovenski oglaševalski zbornici, je trenutno vključena v tri področja programa REFIT (preverjanje učinkovitosti zakonodaje):
- v pripravo drugega poročila implementacije v kontekstu oglaševanja hrane z visoko vsebnostjo maščob, soli in sladkorjev (HFSS) pri ali v programih za otroke.
- študijo o oglaševanju alkohola, ki bo ocenila pravila Direktive AVMS na tem področju, kot npr. »avdiovizualni oglasi za alkoholne pijače ne bodo nagovarjali mladoletnih oseb«.
- kot del medijskih pogovorov v okvirju Direktive AVMS, je nujno potrebno postaviti časovne in vsebinske omejitve oglaševanja, tudi glede države izvora; ponudniki medijskih storitev morajo slediti državni zakonodaji.
Poleg zgoraj navedenega bo Evropska komisija kmalu objavila poziv k pripravi študije, ki bo ocenila vpliv oglaševanja na splošno in ne zgolj v primeru oglaševanja mladoletnim osebam. Evropska komisija še vedno pripravlja časovnico programa REFIT; pričakuje, da bo končno odločitev sprejela do konca leta 2015 in pripravila predlog do spomladi 2016.
WFA bo tudi v prihodnje nadaljevala pogovore z Evropsko komisijo na vseh treh področjih. Osredotočala se bo na stališče, da je Direktiva AVMS v trenutni obliki primerna in da samoregulativa ostaja najbolj učinkovito orodje za pozitivne spremembe na področju političnih in družbenih problemov v hitro spreminjajočem se digitalnem okolju.