Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovOglaševalsko RazsodiščeArhiv RazsodbRAZSODBA OGLAŠEVALSKEGA RAZSODIŠČA ŠT. 249 / 13. 11. 2014

RAZSODBA OGLAŠEVALSKEGA RAZSODIŠČA ŠT. 249 / 13. 11. 2014

POVZETEK PRITOŽBE

Oglaševalsko razsodišče je prejelo pritožbo družbe Futurisimo d.o.o., ki se nanaša na neupravičeno uporabo URL naslova www.ku.ponko.si s strani družbe Kuponlandia z namenom zavajanja potrošnikov. Vlagatelj je pritožbo širše pojasnil in utemeljil, kot sledi.
1.    Pritožnik je 6.10.2014 na spletu odkril spletno mesto »ku.ponko.si«, za katerega ocenjuje, da je namenjeno zavajanju potrošnikov. URL je z izjemo ene pike je namreč identičen URL naslovu »www.kuponko.si«, ki je v lasti vlagatelja pritožbe. Kuponko je tudi zaščitena blagovna znamka pritožnika, kar je razvidno in priložene odločbe o registraciji znamke (Znamka št.201171253). Spletno mesto, na katerega se pritožba nanaša, v zgornjem delu nosi napis »Kuponko«, v nogi pa se v slabo vidnem besedilu večkrat pojavi besedna zveza »kuponko storitev«. S klikom na ponudbo na ku.ponko.si je zainteresirani kupec preusmerjen na spletno mesto »www.kuponlandia.com«, kar je še en dokaz, da gre za namerno in načrtno zavajanje potrošnikov.
2.    Na ta način družba Kuponlandia zavaja potrošnike, ki lahko zmotno opravijo nakup v dobri veri, da so ga opravili pri uveljavljenem ponudniku na trgu, na spletnem mestu »www.kuponko.si«. Prav tako želi z uporabo URL » ku.ponko.si« Kuponlandia na nelegalen način pridobiti bazo kupcev »kuponko.si«. 
3.    Družba Futurisimo je v odnos s strankami na spletnem mestu kuponko.si v preteklih letih vložila ogromno truda, časa in finančnih sredstev. Zaradi očitanega in očitnega zavajanja kuponko.si in družba Futurisimo izgubljata na ugledu.


POVZETEK ODGOVORA OGLAŠEVALCA 
Oglaševalec družba Kuponlandia je zaradi službene odsotnosti odgovorne osebe prosila za podaljšanje roka za odgovor na pritožbo. V svojem odgovoru je nato Oglaševalsko razsodišče zgolj seznanila, da je
•    spletno mesto www.ku.ponko.si je v lastništvu njihove podružnice (affiliate);
•    v dogovoru z solostnikom družbe Futurismo je spletno mesto www.ku.ponko.si ukinjeno.
Do navedb v pritožbi pa se oglaševalec ni opredelil.


DOLOČILA SLOVENSKEGA OGLAŠEVALSKEGA KODEKSA
Člen 9 DOBRO IME IN POSNEMANJE 
9.1.
V oglaševanju ni dovoljeno neupravičeno uporabljati imen, začetnic, logotipov in blagovnih znamk drugih podjetij ter institucij. Oglaševanje si ne sme prilaščati dobrega imena drugih podjetij, posameznikov ali institucij v obliki imena ali blagovne znamke. To velja tudi za naziv izdelka in zaščitni znak proizvajalca, dizajn izdelka ali njegovo embalažo, likovno-grafično izvedbo ali druge oblike intelektualne lastnine. 
9.3.
Oglas ne sme posnemati drugega oglasa, na način, da bi z obliko, besedilom, s sloganom, z vizualnim prikazom, glasbo,zvočnimi učinki in s podobnim zavajal, utegnil zavajati ali povzročil zmedo na trgu.

RAZSODBA

Oglaševalsko razsodišče je primer obravnavalo 13. novembra 2014 in sprejelo razsodbo

Pritožba je utemeljena.

Oglaševalsko razsodišče javno poziva oglaševalca k takojšnjemu prenehanju objavljanja komunikacij, ki vključujejo uporabo tuje zaščitene znamke kuponko oz. njene izpeljanke. 

O b r a z l o ž i t e v:
Oglaševalsko razsodišče na podlagi navedb v pritožbi in ogleda posnetkov naziva in pritožbi priloženega posnetka vstopne strani www.kuponko.si ugotavlja, da je podjetje Kuponlandia neupravičeno posnemalo in uporabljalo zaščiteno blagovno znamko konkurenčnega ponudnika. Razlika med zaščiteno blagovno znamko Kuponko in zapisom »ku.ponko.si«, ki je predmet pritožbe, je tako majhna, da je Oglaševalsko razsodišče presodilo, da gre v obravnavanem primeru za nedovoljeno okoriščanje z ugledom tuje tržne znamke na način, ki zavaja oz. bi utegnil zavajati potrošnike in bi lahko povzročil zmedo na trgu. Tako ravnanje krši določila 9.1. in 9.3. Slovenskega oglaševalskega kodeksa.

Oglaševalsko razsodišče
Roman Berčon, predsednik 

Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!