Kako navdušiti naročnika in dobiti nov posel?
»G. Denehy je udeležence predavanja opomnil, da tehnike pridobivanja novih poslov, četudi poznamo njihove zakonitosti, v praksi ne uporabljamo dovolj učinkovito. S koristnimi in predvsem preprosto izvedljivimi prijemi nam je na podlagi vaj v skupini ter zanimivih primerov iz prakse prikazal izboljšave v pristopu do potencialnih novih naročnikov. Vsekakor uporabna delavnica kakovostnega predavatelja.«
Bojan Popović, Media Director, Mayer McCann Ljubljana
Veščine pridobivanja novih poslov in prijemi, s katerimi jih v optimalni meri izkoristimo v prid poslovne rasti, so v današnjem času še posebej pomembni, če želimo ostati konkurenčni in v stiku s poslovnim svetom. Micky Denehy je udeležencem na praktičnih primerih predstavil pomen jasne tržne diferenciacije njihove agencije ter jih opremil s konkretnimi napotki za čim bolj uspešno udeležbo na vsakem natečaju.
»Izjemno zanimivo in uporabno izobraževanje s konkretnimi napotki za pridobivanje novih poslov! Karizmatičen in pozitiven predavatelj, ravno pravo razmerje med predavanji in workshop delom, prijetno vzdušje in mnogo dobrih idej. Super!« Jerneja Radovič, Account Director, LunaTBWA
Micky Denehy je v drugem delu delavnice predstavil želje in poglede naročnikov, dejavnike, ki jih v procesu pitchinga pritegnejo ali odvrnejo, ter podal zanimive odgovore na vprašanje, zakaj se naročnik v resnici odloči za menjavo agencije.
Udeleženci so prav tako izvedeli, katere spretnosti, ki se kar najbolje prilegajo iskanju novih poslovnih priložnosti, nujno potrebujejo, ter spoznali ključne dejavnike, ki igrajo odločilno vlogo pri oblikovanju zmagovitega osnutka.
Galerija fotografij dogodka je na volju TUKAJ.
Predavatelj: Micky Denehy Mickyjevih 27 let izkušenj v oglaševalski industriji vključuje skrb za ključne stranke pri Ogilvy & Mather v Londonu in pri legendarni Gold Greenlees Trott (kjer ga je revija Campaign Magazine izbrala za "najprodornejši novi obraz"), temu pa sta sledila položaja kreativnega direktorja Bates agencij v Istanbulu in Dubaju ter na koncu še vodstvo regionalnega menedžmenta in novih poslovnih vlog pri Bates Europe in Saatchi & Saatchi EMEA. Micky je strasten analitik svetovnih kultur in različnih načinov opravljanja posla, med njegove poglavitne strokovne interese pa spada tudi izobraževanje. Sodeloval je pri izvajanju številnih izobraževalnih programov za agencije iz celotne Evrope, njegova predavanja pa pogosto naletijo na izjemno navdušen odziv udeležencev.
Kot ravnatelj in ustanovni član akademije EACA International School si Micky že desetletja prizadeva za dvig mednarodnih strokovnih standardov v komunikacijski industriji. Je tudi član strokovnega odbora evropskega izobraževalnega inštituta za tržne komunikacije EdCom (European Institute for Commercial Communications Education).
Ko si zaželi oddiha, Micky poprime za hokejsko palico in v vlogi trenerja vzpodbuja mlade upe v hokejskem klubu Readin, še vedno pa se zgodi, da tudi sam obuje drsalke in jim da vetra.
SOZ Akademija 2014 je sklop 6 enodnevnih izobraževanj, ki jih bodo letos ob 15. obletnici delovanja Slovenske oglaševalske zbornice izvedli priznani predavatelji Mednarodne šole oglaševanja in komunikacij (EACA International School of Advertising and Communications), ki deluje pod okriljem Evropskega združenja komunikacijskih agencij(EACA, European Association of Communications Agencies), katerega član je tudi Slovensko združenje oglaševalskih agencij pri Slovenski oglaševalski zbornici.
Za strokovnjake tržnega komuniciranja je Slovenska oglaševalska zbornica, ki je v sodelovanju z združenjem EACA organizatorka SOZ Akademije 2014, pripravila naslednja enodnevna izobraževanja, ki bodo potekala mesečno, od maja do decembra letos.
SOZ Akademija 2014 bo letos predstavila: 1. Prenos kreativnosti v digitalni svet - Bringing Creativity into the Digital World - Dietmar Dahmen, 6. 5. 2014 2. Optimizacija rasti, pridobivanja novih poslov in prijave na agencijske natečaje - Growth, New Business & Pitching Skills - Micky Denehy, 10. 6. 2014 3. Vedenjska ekonomija in grajenje znamk - Applying Behavioural Economics to Building Brands - Paul Arnold, 1. 7. 2014 4. Oblikovanje celostnega načrta tržnih komunikacij - How to develop a 360° Holistic Marketing Communications Plan - Paul Arnold, 25. 9. 2014 5. Kako izboljšati kreativne briefe in jih narediti bolj kreativne? - Making Creative Briefs more Creative and Better Briefing - Paul Burns, 6. 11. 2014 6. Čar in moč pripovedovanja zgodb - The Power & Magic of Storytelling in Business - Paul Arnold, 2. 12. 2014
O Slovenski oglaševalski zbornici Slovenska oglaševalska zbornica (SOZ) se zavzema za visoke strokovne standarde in uveljavlja etiko v oglaševanju. V ta namen sprejema Slovenski oglaševalski kodeks in uveljavlja njegova določila. SOZ si kot osrednja stanovska organizacija prizadeva za zagotavljanje kohezivnosti med posameznimi združenji, za ustrezen pretok informacij, znanja in izkušenj med njimi ter za strokovno in učinkovito izvedbo projektov, ki potekajo pod njenim okriljem. Med ključne naloge in cilje SOZ sodi tudi spodbujanje razvoja oglaševalske oz. širše tržno-komunikacijske stroke ter korektno in učinkovito predstavljanje in zastopanje članov, njihovih interesov in interesov stroke tako v Sloveniji kot v mednarodnih okvirih. SOZ strokovno in materialno spodbuja analize in raziskave s področja oglaševanja in komuniciranja, kot tripartitna organizacija pa predstavlja tudi primeren pravno-formalni okvir za njihovo izvajanje.
Slovenska oglaševalska zbornica organizira Slovenski oglaševalski festival, mednarodni oglaševalski festival Zlati boben ter razpisuje in podeljuje nagrado za tržno-komunikacijsko učinkovitost Effie. V okviru SOZ-a pa potekajo tudi projekti Nacionalna raziskava branosti (NRB), Revidiranje prodanih naklad tiskanih medijev (RPN), Merjenje obiskanosti spletnih strani (MOSS) ter projekt Dobra praksa, sklop dokumentov, ki predstavljajo priporočila najboljše prakse s ciljem vzpostaviti visoke profesionalne standarde.
ŽE 20 LET UVELJAVLJAMO STANDARDE! V letu 2014 slovenska tržno komunikacijska industrija praznuje kar dva zavidljiva jubileja uveljavljanja standardov – 15 let delovanja Slovenske oglaševalske zbornice in 20 let razvijanja in uveljavljanja samoregulative oglaševanja na slovenskem trgu.
Slovenska oglaševalska zbornica (SOZ), ki je pričela z delovanjem leta 1999 kot naslednica Slovenskega združenja oglaševalcev, letos praznuje 15. obletnico delovanja kot osrednja, prostovoljna, samostojna, strokovna in nepridobitna zbornica pravnih in fizičnih oseb s področja dejavnosti oglaševanja in komuniciranja, ki se vanjo vključujejo zaradi uresničevanja svojih interesov na področju opravljanja dejavnosti oglaševanja in komuniciranja in zaradi izvajanja javnih pooblastil, ki jih zbornici poveri država.
Prvi Slovenski oglaševalski kodeks je bil sprejet že v začetku oktobra 1994 na festivalu Zlati boben v Portorožu. V okviru Slovenskega oglaševalskega združenja (predhodnik Slovenske oglaševalske zbornice) je pričelo delovati Oglaševalsko razsodišče (poimenovano Častno razsodišče), ki ga je kot prvi predsednik vodil prof.dr. Zlatko Jančič.
Več o Slovenski oglaševalski zbornici na www.soz.si.