Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNoviceKako navdušiti naročnika in dobiti nov posel?

Kako navdušiti naročnika in dobiti nov posel?

17. Jun 2014
Micky Denehy, ravnatelj Mednarodne šole oglaševanja in komunikacij (EACA International School of Advertising and Communications), je na drugi celodnevni delavnici letošnje SOZ Akademije 2014 približno štiridesetim slovenskim marketinškim strokovnjakom iz vrst oglaševalskih agencij, oglaševalcev in medijev prikazal praktične načine optimizacije rasti ter kako navdušiti potencialne naročnike in jih prepričati v sodelovanje z agencijo.

»G. Denehy je udeležence predavanja opomnil, da tehnike pridobivanja novih poslov, četudi poznamo njihove zakonitosti, v praksi ne uporabljamo dovolj učinkovito. S koristnimi in predvsem preprosto izvedljivimi prijemi nam je na podlagi vaj v skupini ter zanimivih primerov iz prakse prikazal izboljšave v pristopu do potencialnih novih naročnikov. Vsekakor uporabna delavnica kakovostnega predavatelja.«
Bojan Popović, Media Director, Mayer McCann Ljubljana

Veščine pridobivanja novih poslov in prijemi, s katerimi jih v optimalni meri izkoristimo v prid poslovne rasti, so v današnjem času še posebej pomembni, če želimo ostati konkurenčni in v stiku s poslovnim svetom. Micky Denehy je udeležencem na praktičnih primerih predstavil pomen jasne tržne diferenciacije njihove agencije ter jih opremil s konkretnimi napotki za čim bolj uspešno udeležbo na vsakem natečaju.

»Izjemno zanimivo in uporabno izobraževanje s konkretnimi napotki za pridobivanje novih poslov! Karizmatičen in pozitiven predavatelj, ravno pravo razmerje med predavanji in workshop delom, prijetno vzdušje in mnogo dobrih idej. Super!«
Jerneja Radovič, Account Director, LunaTBWA

Micky Denehy je v drugem delu delavnice predstavil želje in poglede naročnikov, dejavnike, ki jih v procesu pitchinga pritegnejo ali odvrnejo, ter podal zanimive odgovore na vprašanje, zakaj se naročnik v resnici odloči za menjavo agencije.

Udeleženci so prav tako izvedeli, katere spretnosti, ki se kar najbolje prilegajo iskanju novih poslovnih priložnosti, nujno potrebujejo, ter spoznali ključne dejavnike, ki igrajo odločilno vlogo pri oblikovanju zmagovitega osnutka.

Galerija fotografij dogodka je na volju TUKAJ.

Predavatelj: Micky Denehy
Mickyjevih 27 let izkušenj v oglaševalski industriji vključuje skrb za ključne stranke pri Ogilvy & Mather v Londonu in pri legendarni Gold Greenlees Trott (kjer ga je revija Campaign Magazine izbrala za "najprodornejši novi obraz"), temu pa sta sledila položaja kreativnega direktorja Bates agencij v Istanbulu in Dubaju ter na koncu še vodstvo regionalnega menedžmenta in novih poslovnih vlog pri Bates Europe in Saatchi & Saatchi EMEA. Micky je strasten analitik svetovnih kultur in različnih načinov opravljanja posla, med njegove poglavitne strokovne interese pa spada tudi izobraževanje. Sodeloval je pri izvajanju številnih izobraževalnih programov za agencije iz celotne Evrope, njegova predavanja pa pogosto naletijo na izjemno navdušen odziv udeležencev.

Kot ravnatelj in ustanovni član akademije EACA International School si Micky že desetletja prizadeva za dvig mednarodnih strokovnih standardov v komunikacijski industriji. Je tudi član strokovnega odbora evropskega izobraževalnega inštituta za tržne komunikacije EdCom (European Institute for Commercial Communications Education).

Ko si zaželi oddiha, Micky poprime za hokejsko palico in v vlogi trenerja vzpodbuja mlade upe v hokejskem klubu Readin, še vedno pa se zgodi, da tudi sam obuje drsalke in jim da vetra.

SOZ Akademija 2014 je sklop 6 enodnevnih izobraževanj, ki jih bodo letos ob 15. obletnici delovanja Slovenske oglaševalske zbornice izvedli priznani predavatelji Mednarodne šole oglaševanja in komunikacij (EACA International School of Advertising and Communications), ki deluje pod okriljem Evropskega združenja komunikacijskih agencij(EACA, European Association of Communications Agencies), katerega član je tudi Slovensko združenje oglaševalskih agencij pri Slovenski oglaševalski zbornici.

Za strokovnjake tržnega komuniciranja je Slovenska oglaševalska zbornica, ki je v sodelovanju z združenjem EACA organizatorka SOZ Akademije 2014, pripravila naslednja enodnevna izobraževanja, ki bodo potekala mesečno, od maja do decembra letos.

SOZ Akademija 2014 bo letos predstavila:
1. Prenos kreativnosti v digitalni svet - Bringing Creativity into the Digital World - Dietmar Dahmen, 6. 5. 2014
2. Optimizacija rasti, pridobivanja novih poslov in prijave na agencijske natečaje - Growth, New Business & Pitching Skills - Micky Denehy, 10. 6. 2014
3. Vedenjska ekonomija in grajenje znamk - Applying Behavioural Economics to Building Brands - Paul Arnold, 1. 7. 2014
4. Oblikovanje celostnega načrta tržnih komunikacij - How to develop a 360° Holistic Marketing Communications Plan - Paul Arnold, 25. 9. 2014
5. Kako izboljšati kreativne briefe in jih narediti bolj kreativne? - Making Creative Briefs more Creative and Better Briefing - Paul Burns, 6. 11. 2014
6. Čar in moč pripovedovanja zgodb - The Power & Magic of Storytelling in Business - Paul Arnold, 2. 12. 2014

O Slovenski oglaševalski zbornici
Slovenska oglaševalska zbornica (SOZ) se zavzema za visoke strokovne standarde in uveljavlja etiko v oglaševanju. V ta namen sprejema Slovenski oglaševalski kodeks in uveljavlja njegova določila. SOZ si kot osrednja stanovska organizacija prizadeva za zagotavljanje kohezivnosti med posameznimi združenji, za ustrezen pretok informacij, znanja in izkušenj med njimi ter za strokovno in učinkovito izvedbo projektov, ki potekajo pod njenim okriljem. Med ključne naloge in cilje SOZ sodi tudi spodbujanje razvoja oglaševalske oz. širše tržno-komunikacijske stroke ter korektno in učinkovito predstavljanje in zastopanje članov, njihovih interesov in interesov stroke tako v Sloveniji kot v mednarodnih okvirih. SOZ strokovno in materialno spodbuja analize in raziskave s področja oglaševanja in komuniciranja, kot tripartitna organizacija pa predstavlja tudi primeren pravno-formalni okvir za njihovo izvajanje.

Slovenska oglaševalska zbornica organizira Slovenski oglaševalski festival, mednarodni oglaševalski festival Zlati boben ter razpisuje in podeljuje nagrado za tržno-komunikacijsko učinkovitost EffieŸ. V okviru SOZ-a pa potekajo tudi projekti Nacionalna raziskava branosti (NRB), Revidiranje prodanih naklad tiskanih medijev (RPN), Merjenje obiskanosti spletnih strani (MOSS) ter projekt Dobra praksa, sklop dokumentov, ki predstavljajo priporočila najboljše prakse s ciljem vzpostaviti visoke profesionalne standarde.

ŽE 20 LET UVELJAVLJAMO STANDARDE!
V letu 2014 slovenska tržno komunikacijska industrija praznuje kar dva zavidljiva jubileja uveljavljanja standardov – 15 let delovanja Slovenske oglaševalske zbornice in 20 let razvijanja in uveljavljanja samoregulative oglaševanja na slovenskem trgu.

Slovenska oglaševalska zbornica (SOZ), ki je pričela z delovanjem leta 1999 kot naslednica Slovenskega združenja oglaševalcev, letos praznuje 15. obletnico delovanja kot osrednja, prostovoljna, samostojna, strokovna in nepridobitna zbornica pravnih in fizičnih oseb s področja dejavnosti oglaševanja in komuniciranja, ki se vanjo vključujejo zaradi uresničevanja svojih interesov na področju opravljanja dejavnosti oglaševanja in komuniciranja in zaradi izvajanja javnih pooblastil, ki jih zbornici poveri država.

Prvi Slovenski oglaševalski kodeks je bil sprejet že v začetku oktobra 1994 na festivalu Zlati boben v Portorožu. V okviru Slovenskega oglaševalskega združenja (predhodnik Slovenske oglaševalske zbornice) je pričelo delovati Oglaševalsko razsodišče (poimenovano Častno razsodišče), ki ga je kot prvi predsednik vodil prof.dr. Zlatko Jančič.

Več o Slovenski oglaševalski zbornici na www.soz.si.

Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!