RAZSODBA OGLAŠEVALSKEGA RAZSODIŠČA ŠT. 189 / 05. 05. 2010
POVZETEK PRITOŽBE
Oglaševalsko razsodišče je prejelo pritožbo potrošnika, ki se nanaša na oglasno pasico "bet-at –home-com", ki je bila objavljena na portalu www.24ur.com družbe PRO PLUS d.o.o. iz Ljubljane vsaj tudi 30.3.2010. Vlagatelj pritožbe meni, da oglaševanje, ki je v celoti v angleškem jeziku, krši določila zakona o javni rabi slovenščine in določila 7.6. člena Slovenskega oglaševalskega kodeksa.
POVZETEK ODGOVORA OGLAŠEVALCA
Uvodoma: K odgovoru na pritožbo je bil pozvan založnik medija objave www.24ur.com družba PRO PLUS, ki je odgovoren za skladnost oglaševanja z zakonskimi določili, ki so predmet pritožbe.
PRO PLUS v svojem odgovoru na pritožbo le-to v celoti zavrača kot neutemeljeno z obrazložitvijo, kot sledi.
- Oglasna pasica "Bet-at-home.com", ki je predmet pritožbe, ki se vlagatelju pritožbe prikazuje v angleškem jeziku je narejena na način, da je jezik na oglasni pasici prilagojen jezikovnim nastavitvam brskalnika, ki ga uporabnik uporablja.
- Gre torej za tako imenovano "pametno" oglasno pasico, ki se prilagaja nastavitvam brskalnika.
Pro Plus je na poziv razsodišča posredovala dokaz, da je bila spletna pasica na www.24ur.com objavljena v slovenskem jeziku odvisno od jezikovne nastavitve brskalnika uporabnika.
RAZSODBA
Oglaševalsko razsodišče je primer obravnavalo 5. maja 2010 in sprejelo razsodbo
Pritožba ni utemeljena.
O b r a z l o ž i t e v:
Na podlagi posredovanih informacij pritožnika in oglaševalca ter ogleda oglaševanja (oglasna pasica "Bet-at-home.com"), ki je bilo predmet presoje, Oglaševalsko razsodišče ugotavlja, da le-ta ne krši določil Slovenskega oglaševalskega kodeksa.
Oglaševalsko razsodišče
Cene Grčar l.r., predsednik
Cene Grčar pri presojanju o pritožbi po načelu samo-izključitve ni sodeloval.