Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovOglaševalsko RazsodiščeArhiv RazsodbRazsodba oglaševalskega razsodišča št. 159 / 11.11.2008

Razsodba oglaševalskega razsodišča št. 159 / 11.11.2008

POVZETEK PRITOŽBE

Oglaševalsko razsodišče je prejelo pritožbo potrošnika, ki se nanaša na oglas – veliki obcestni plakat za spodnje perilo Huber. Predmetni oglas je bil objavljen na jumbo plakatih v Mariboru. Vlagatelj pritožbe ocenjuje, da je družba Rebel d.o.o. iz Murske Sobote s predmetnim oglaševanjem žalila javnost v smislu splošno prevladujočih pravil o dostojnosti in zato kršila določila 3. člena Slovenskega oglaševalskega kodeksa. Vlagatelj pritožbe je pritožbo utemeljil s tem, da predmetni oglas prikazuje žensko zgolj v spodnjem perilu, s čimer naj bi žalil dober okus.

POVZETEK ODGOVORA OGLAŠEVALCA

Oglaševalec Rebel d.o.o. v svojem odgovoru na pritožbo le-to v celoti zavrača kot neutemeljeno z obrazložitvijo:

  1. Za oglaševanje na obcestnih oglaševalskih panojih velikosti 504 x 238 cm smo uporabili pripravljen oglas s strani našega dobavitelja izdelkov, (Huber Tricot GmbH). Oglas prikazuje žensko spodnje perilo, ženska upodobljena na oglasu pa je povsem primerno "oblečena", saj so zakriti vsi deli telesa, ki bi lahko dajali slab vtis oz. vpliv na vsesplošno javnost. Poleg tega se na podoben način oglašuje tudi perilo drugih blagovnih znamk in kopalke.
  2. Oglas ne vsebuje slogana ali drugega besedila, ki bi podajalo dvomljivo vsebino in napeljevalo na neprimerne misli splošne javnosti.
  3. Enak oglas se uporablja v vseh državah Evrope, kjer ima podjetje Huber Tricot GmbH razvito prodajno mrežo direktno ali preko svojih pogodbenih poslovnih partnerjev. Preverili smo in Huber Tricot do danes ni prejel pripomb na oglaševanje obcestnega plakata z enako vsebino, ki je potekalo istočasno v ostalih državah po Evropi.
  4. Menimo, da plakat ne vsebuje spornih vsebin, kar potrjuje tudi večletna praksa. Oglaševanje, ki je zasnovana na podoben način, uporabljamo vsako novo sezono in do sedaj še nismo imeli nobenih pripomb s strani potrošnikov oz. naključnih oseb, ki oglas zaznajo.

DOLOČILA SLOVENSKEGA OGLAŠEVALSKEGA KODEKSA

Člen 3 - DOSTOJNOST

Oglaševanje ne sme vsebovati ničesar, kar bi žalilo javnost v smislu splošno prevladujočih pravil o dostojnosti. Oglaševanje ne sme nasprotovati samoumevni enakopravnosti med spoloma niti prikazovati moškega, ženske ali otroka na žaljiv oz. podcenjujoč način. Prikazovanje golote in spolnih namigovanj zgolj zaradi šokiranja ali zbujanja pozornosti ter brez smiselne povezave z izdelkom ni sprejemljivo. Kadar se golota in spolni namigi uporabljajo v povezavi s sporočilom, naj ne žalijo dobrega okusa.

RAZSODBA

Oglaševalsko razsodišče je primer obravnavalo 11. novembra 2008 in sprejelo razsodbo

Pritožba ni utemeljena.

Obrazložitev:

Oglaševalsko razsodišče je na podlagi posredovanih informacij in ogleda predmetnega oglasa presodilo, da le-ta ne krši določil Slovenskega oglaševalskega kodeksa. Vizualna rešitev oglasa je skladna z naravo oglaševanega izdelka ter zasnovana na način, ki ne žali dobrega okusa.

Oglaševalsko razsodišče
Cene Grčar, predsednik,

Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!