SOZ Akademija
OKR-ji: Učinkovit koncept postavljanja ciljev za start-upe in velike korporacije
Za člane SOZ:
Za nečlane SOZ:
Rok za prijave je 17. oktober 2023, izpolnite spletni obrazec.
O vsebini
OKR: Učinkovit koncept postavljanja ciljev za start-upe in velike korporacije
OKR-ji (objectives & key results / cilji & ključni rezultati) so učinkovit koncept postavljanja ciljev, ki ga uporabljajo številna svetovno znana podjetja, kot so Google, LinkedIn, Microsoft, Samsung, Facebook, Amazon, Twitter, Netflix, Dropbox, Spotify, Airbnb, Uber in drugi.
OKR-ji na strateški ravni pomagajo uskladiti strategijo organizacije z jasnimi cilji na eni strani in zaposlenimi iz različnih oddelkov na drugi strani. Na ta način je lahko večina organizacije fokusirana na doseganje istih – pravih ciljev.
Na taktični ravni pa OKR-ji skrbijo za usklajenost posameznih ekip in njihovih članov ter povečujejo učinkovitost in fokus organizacije.
OKR metodologija ne deluje po sistemu »one-size-fits-all«. Kljub temu, da je del metodologije standardiziran in ga je dobro upoštevati, je drugi del tako fleksibilen, da je implementacijo mogoče prilagoditi potrebam različnih organizacij, njihovi velikost, hitrosti spreminjanja panoge, idr..
Skozi praktične primere bomo podrobneje spoznali koncept OKR-jev. Slišali bomo različne nasvete, ki bodo uporabni ne glede na to, ali jih uporablja top management, vodja v podjetju ali nove, majhne start-up ekipe.
Vprašanja, na katera bomo iskali odgovore:
Kaj je OKR in kaj ni?
Kakšna je dobra vizija, na kaj moramo biti pozorni in kako pogosto jih moramo menjati?
Kakšni so dobri ključni rezultati, kako jih definirati? Koliko jih potrebujemo? Za kakšno obdobje jih postavljamo?
Kateri del koncepta OKR je smiselno slediti in ga upoštevati? Kateri del pa je fleksibilen in prilagodljiv potrebam organizacij?
Kakšen je namen OKR-jev? Komu koristijo v podjetju in na kakšen način?
Kako pogosto je potrebno meriti in poročati OKR-je?
Kakšne so pasti in tipične napake, ki jih delamo pri uporabi OKR-jev?
Kdo bi moral snovati OKR-je? Ali so primerni za vse?
Kako ambiciozni moramo biti pri postavljanju OKR-jev? Kaj se zgodi če ne dosežemo postavljenih rezultatov? Ali moramo vezati nagrajevanje zaposlenih na realizacijo OKR-jev?
O govorcu
Davorin Milinović, vodja strategije in analitike, A1 Slovenija
Davorin je kot vodja strategije in analitike odgovoren je za kreiranje uvidov (market intelligence), pripravo strategij ter ideacijo in testiranje prototipov znotraj marketinškega sektorja. Prav tako je zadolžen za vodenje procesa postavitve strateških ciljev podjetja in projektnih ciljev marketinškega oddelka s pomočjo metode OKR. Uporaba OKR metodologije in vpletenost v nov način postavljanja ciljev sta bila ključna za razumevanje širše slike podjetja in povezovanje različnih oddelkov v skupno vizijo.
Pred zaposlitvijo v A1 Slovenija je Davorin 11 let krepil svoje izkušnje v agenciji Pristop, kjer je deloval na različnih področjih: od analitike in poslovnega svetovanja do tržnega komuniciranja in strateškega planiranja za vodilna podjetja v regiji.
Izvedba in pogoji udeležbe
Dogodek bo potekal v živo za do 75 udeležencev. Ob prijavi velja pravilo »do zasedbe prostih mest«.
Dogodka se lahko udeležijo predstavniki članov, ki imajo plačano članarino SOZ za leto 2023 ter novi člani, pri katerih se rok za plačilo še ni iztekel, pod dodatnimi pogoji, ki izhajajo iz vrste članstva.
Korporativno članstvo: brezplačna udeležba neomejeno pod dodatnim pogojem do zasedbe prostih mest.
Podjetniško članstvo: brezplačna udeležba na 9 dogodkih v 2023 za enega predstavnika podjetja člana, ob dodatnem pogoju do zasedbe prostih mest.
Osebno članstvo: brezplačna udeležba na 2 dogodkih v letu 2023 po izboru člana posameznika ob dodatnem pogoju do zasedbe prostih mest.
Pridruženo članstvo: brezplačna udeležba na 2 dogodkih v letu 2023 po izboru člana ob dodatnem pogoju do zasedbe prostih mest.
Študentsko članstvo: brezplačna udeležba na 1 dogodku v letu 2023 po izboru člana ob dodatnem pogoju do zasedbe prostih mest.
Partner dogodka
Partner gostoljubja