Član članu
POINT OUT: 10. obletnica obstoja
POINT OUT, ki sta ga leta 2013 ustanovila nekdanja srednješolska prijatelja, Zoran Bosančić in Nejc Slovnik, je v zadnjih 10 letih doživel preobrazbo iz ideje dveh študentov v ugledno agencijo s 14-timi člani.
Nepoznavanje utečenih agencijskih načinov dela je POINT OUT, natančneje Zorana in Nejca, spodbudilo k inovativnosti. Danes agencija deluje po kopitu treh vzajemnih stebrov — strategije, vsebine in rasti. Ti ne definirajo samo njene oddelčne strukture, ampak tudi njen unikaten pristop do dela z imenom Algoritem rasti. Skromni začetki so s podporo izurjene ekipe prerasli v celostne storitve, s katerimi zdaj poslovne partnerje vodijo pri sprejemanju pametnih poslovnih odločitev, oblikovanju marketinško-prodajne komunikacije in izboljšanju organizacijskih procesov. Vse z namenom zagotavljanja rasti in vplivanja na poslovne rezultate.
Na koncu prvega desetletja je POINT OUT osvojil nagrado, ki še dodatno utrjuje njihov položaj na digitalnem trgu. Na zadnji dan prvih 10 let so za digitalno oglaševalsko kampanjo Črni Peter/k, ki je podprla rekorde v spletni prodaji otroških copat Snugi, njihovega dolgoletnega partnerja, prejeli Zlato Diggit nagrado za Growth / Performance projekt leta.