Član članu
Mastercard(R) Economics Institute razkriva trende v potovalni panogi
Najnovejše poročilo Inštituta Mastercard Economics razkriva, da so potrošniki v letu 2023 zelo naklonjeni ponovni krepitvi potovalnega ekosistema, kar se kaže s prioritiziranjem počitniških potovanj in odkrivanjem novih destinacij po vsem svetu. Izsledki raziskave Trendov v potovalni panogi za leto 2023 razkrivajo vpogled v globalno stanje potovalne panoge, pri čemer so ekonomski premiki, visoko povpraševanje potrošnikov ter ponovno odprtje celinske Kitajske ključni dejavniki.
Rast počitniških potovanj in poslovnih poti se nadaljuje po vsem svetu. Rezervacije letov so se marca 2023 v primerjavi z letom 2019 povečale za približno 31%;, popotniki odpirajo nove koridorje - višji dohodki in postopno vračanje standarda pred izbruhom pandemije, potrošnikom omogočajo daljša potovanja od doma in odkrivanje novih lokacij. Turisti še naprej prioritizirajo doživetja - želja po doživetjih še vedno presega željo po materialnih dobrinah. Popotniki tako izkazujejo vse večjo željo po edinstvenih izkušnjah in bolj avtentičnih doživetjih, pri čemer so pripravljeni obiskati tudi manj znane destinacije.