Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNoviceEU : zeleno zavajanje in zavajajoče okoljske trditve v oglaševanju

Tuje novice

EU : zeleno zavajanje in zavajajoče okoljske trditve v oglaševanju

21. Apr 2023

Komisija EU je 22. marca objavila predlog Direktive o zelenih trditvah / Green Claims Directive, ki opredeljuje skupna merila za preprečevanje zelenega zavajanja in zavajajočih okoljskih trditev. Komisija je pri pripravi predloga zasledovala cilj, da bodo potrošniki imeli trdnejše zagotovilo, da je, kar se prodaja in oglašuje kot »zeleno«, dejansko okolju prijazno, tudi s ciljem opolnomočenja potrošnikov za bolj informirano odločanje za nakup okolju prijaznih izdelkov / storitev. Po mnenju Komisije nova pravila prinašajo koristi tudi industriji - podjetja, ki si resnično prizadevajo za okolju prijazne izdelke, bolje prepoznavna na trgu, manjša bo tudi možnost nelojalne konkurence z uporabo neutemeljenih in / ali zavajajočih »zelenih« trditev.

EACA – Evropsko združenje komunikacijskih agencij in WFA – World Association of Advertisers ob tem posebej izpostavljata, da bo predlog nove Direktive o zelenih trditvah skupaj z Direktivo o opolnomočenju potrošnikov za zeleni prehod / Directive on Empowering Consumers for the Green Transition (ECGT),ki je že v postopku usklajevanja v telesih EU in med drugim opredeljuje uporabo zavajajočih okoljskih trditev, »t.i. greenwashing«, kot nepošteno poslovno prakso po določilih Direktive o nepoštenih poslovnih praksah (UCPD), postavil bistveno strožja pravila, kdaj in pod kakšnimi pogoji bo uporaba okoljskih trditev tako na embalažah izdelkov kot v komunikaciji s potrošniki / uporabniki dovoljena. Med drugim predlog Direktive uvaja proces odobritve »zelenih« trditev na embalaži pred njihovo uporabo. Pričakovati je, da bosta nova predpisa EU pomembno zožila možnosti uporabe okoljskih trditev ter povečala administrativno breme za oglaševalce in agencije ob načrtovanju komuniciranja glede prednosti za okolje, ki jih prinaša oglaševani izdelek / storitev. Ob tem EACA in WFA ocenjujeta, da predlog ne bo sprejet pred sredino leta 2024, v postopkih usklajevanja in sprejemanja v telesih EU pa lahko pride tudi do pomembnih odstopanj od predloga Komisije.

Več...

Sorodne novice
18.10.2023 -
Družbena omrežja pod drobnogledom regulatorjev
06.10.2023 -
Nov priročnik EACA - opolnomočenje žensk v oglaševanju
10.07.2023 -
25. junija je v veljavo stopila Direktiva EU o zastopniških tožbah
24.05.2023 -
EU: Revidiran okvir za spremljanje krožnega gospodarstva
16.05.2023 -
Prvi sklop razpisov v okviru programa za digitalno Evropo za obdobje 2023–2024
18.04.2023 -
Cannes Lions najavili mednarodne žirije
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!