SOZ Akademija
WEBINAR: SPREMINJAJOČE SE OKOLJE: KJE STOJIMO V OGLAŠEVALKSI KRAJINI? / The changing landscape: where we stand in the advertising landscape? *
Za člane SOZ:
Za nečlane SOZ:
Rok za prijave je 10. junij 2023
O vsebini
SPREMINJAJOČE SE OKOLJE: KJE STOJIMO V OGLAŠEVALKSI KRAJINI?
The changing landscape: where we stand in the advertising landscape *
V preteklih dvanajstih mesecih se je kar nekaj najpogostejših pogledov na oglaševalski trg obrnilo na glavo. Tehnološki giganti so doživeli dramatično upočasnitev rasti prihodkov, na kar so se odzvali z večjimi odpuščanji in prehodom k večji učinkovitosti poslovanja.
Medtem so komunikacijske agencije, ki so veljale za grožnjo disintermediacije (odpravljanje posredniških vlog v digitalnem svetu) in se soočale z naraščajočim dojemanjem njihove vloge kot manj pomembne (ali celo nepomembne), doživele vrnitev in dokazale, da so odpornejše, kot je bilo pričakovano.
Na področju televizije se je rast SVOD trga (naročniški video na zahtevo) zelo upočasnila, kar se odraža v naraščajočih dvomih investitorjev glede predhodnih optimističnih napovedi. Posledično prihaja do kontrole in zniževanja stroškov pri vseh večjih igralcih.
Klasična, linearna televizija še vedno uživa visoko zaupanje oglaševalcev zaradi svojega širokega dosega. Kljub upadu vložkov v oglaševanje je še vedno dragocena za širšo oglaševalsko industrijo.
Veliki oglaševalci so na svojih konferencah poudarili, da je prav moč njihovih blagovnih znamk tista, ki je v veliki meri omogočila, da so lahko v veliki meri zvišali cene izdelkov / storitev zaradi inflacije naraščajočih stroškov. To pa pod vprašaj postavlja prepričanje o irelevantnosti znamk, ki se je krepilo na oglaševalskem trgu, ki se vedno bolj osredotoča na podatke in metrike. Kljub temu, da se podatkovni pristop odraža v obsegu oglaševanja, je njegov učinek mnogo manjši od pričakovanega.
Z globalne, geografske perspektive sta Evropa in Severna Amerika utrdili svojo vodilno vlogo tako pri oglaševalcih kot pri agencijah. V največji meri je to odraz ekonomskih težav in upočasnjene rasti zaradi pandemije zlasti na kitajskem trgu. To seveda ne pomeni, da azijski trgi niso pomembni, je pa potrdilo, da so bolj tradicionalni, starejši, razviti trgi ključni za podjetja in korporacije.
Ian bo podal svoj pogled, kaj ti trendi pomenijo in kaj lahko kratkoročno in srednjeročno pričakujemo - tako z makro vidika kot z vidika oglaševalske industrije. Kaj se bo verjetno dogajalo na oglaševalskem trgu nasploh, tudi v luči strukturnih problemov, s katerimi se bodo soočala tehnološka podjetja in kaj to pomeni za oglaševalsko industrijo kot celoto. Osvetlil bo naraščajočo vlogo politike in regulacije ter predstavil strukturne gonilnike oglaševanja. Tako bo zaokrožil pregled ključnih okoliščin in trendov, ki bodo zelo verjetno vplivali na razvoj komunikacijskega sektorja v naslednjih nekaj letih in tudi v daljšem časovnem obdobju.
*Dogodek bo potekal v angleščini brez prevoda.
O govorcu
Ian Whittaker, ustanovitelj & direktor, Liberty Sky Advisors, VB
Ian Whittaker je svojo karirerno pot začel kot borzni analitik. V finančnem svetu ima več kot 20 let izkušenj pri vstopu podjetij na delniške trge, njihovih združitvah in prevzemih. Za svoje uspešno delo je dvakrat prejel nagrado City AM analitik leta.
Svojo poslovno pot nadaljuje kot ustanovitelj in direktor svetovalne hiše Liberty Sky Advisors. Osredotoča se na svetovanje na področju medijev, digitalnega in tehnološkega razvoja, marketinga in povezanih področij. Med njegovimi naročniki so tako velika podjetja kot predstavniki rizičnega kapitala in start-upi. Ob poglobljenem razumevanju razvoja industrije in njegovega vpliva na poslovanje podjetij zagotavlja uvid v najnovejše digitalne trende. Zaradi svojih znanj in izkušenj na področju financ in razumevanja trga podjetjem lahko svetuje na strateški in na finančni ravni. Visoko ga cenijo tako v medijskem svetu kot v tržno-komunikacijski stroki.
Ian Whittaker je tudi avtor / ustvarjalec strokovnih vsebin. The Bigger Picture ob plačilu mesečne naročnine zaposlenim v kreativnih agencijah, TV in radijskih hišah, oglaševanju, medijih in tehnoloških podjetjih zgotavlja strnjen vpogled v trende in celostno sliko situacije na trgu. Ian ob tem uspešno združuje svoje znanje in izkušnje iz finančnega sveta s poznavanjem tehnološkega razvoja, političnih in družbenih dogajanj ter regulatornih sprememb. Vse pa podkrepi s številkami, ki jasno kažejo prihajajoče trende.
Njegove kolumne redno objavljajo v uglednih strokovnih publikacijah - City AM, Campaign in VideoWeek. Poleg tega ga pogosto kot vir navajajo in citirajo v tiskanih in drugih medijih. Kot gost je sodeloval v številnih pogovorih za Bloomberg, Sky News, CNBC in Radio 4. Svoje znanje in vpogled redno deli kot govorec na nacionalnih, regijskih in globalnih dogodkih in konferencah. Opravlja tudi funkcijo predsednika ali člana upravnega odbora v nekaj organizacijah. Je hišni svetovalec v Project X Institute ter svetovalec upravi JCDecaux, VB.
Kontaktni podatki:
[email protected]
[email protected]
Izvedba in pogoji udeležbe
Dogodek bo potekal v digitalni obliki (Zoom meeting).
Dogodka se lahko udeležijo predstavniki članov, ki imajo plačano članarino SOZ za leto 2023 ter novi člani, pri katerih se rok za plačilo še ni iztekel, pod dodatnimi pogoji, ki izhajajo iz vrste članstva.
Korporativno članstvo: brezplačna udeležba neomejeno pod dodatnim pogojem do zasedbe prostih mest.
Podjetniško članstvo: brezplačna udeležba na 9 dogodkih v 2023 ob dodatnem pogoju do zasedbe prostih mest.
Osebno članstvo: brezplačna udeležba na 2 dogodkih v živo in 6 dogodkih v digitalni obliki v 2023 po izboru člana posameznika ob dodatnem pogoju do zasedbe prostih mest.
Pridruženo članstvo: brezplačna udeležba na 2 dogodkih v letu 2023 po izboru člana ob dodatnem pogoju do zasedbe prostih mest.
Študentsko članstvo: brezplačna udeležba na 1 dogodku v živo in 6 dogodkih v digitalni obliki v letu 2023 po izboru člana ob dodatnem pogoju do zasedbe prostih mest.
Več
Partner dogodka