Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNoviceNasvet strokovnjaka 2.0

Član članu

Nasvet strokovnjaka 2.0

28. Mar 2023

Znamka Peugeot v nadgradnji lanskoletne oglaševalske kampanje Nasvet strokovnjaka na humoren način prikazuje, kaj vse gre lahko narobe, če vzdrževanje svojega vozila prepuščamo nepreverjenemu serviserju in niza argumente, zakaj je bolje zaupati pooblaščenim Peugeot strokovnjakom.

Oglaševalska akcija, ki je že štartala na televiziji in internetu, predstavlja nadaljevanje celostne komunikacijske platforme pooblaščenih servisov Peugeot, ki jo je pripravil P Automobil Import (generalni uvoznik in distributer za vozila Peugeot v Sloveniji) v sodelovanju z oglaševalsko agencijo Pristop.

Serija treh oglasov, v katerih v vlogi lokalnega avtomehanika nastopa stand up komik Rok Bohinc, prikazuje dodano vrednost pooblaščenih servisov Peugeot.

Zakaj nadgradnja »Nasvet strokovnjaka«?

Prvotno smo izhajali iz podatka, da lastniki svoje vozilo po izteku garancije pogosteje zaupajo lokalnim serviserjem, saj stavijo predvsem na nižjo ceno. Veliko rabljenih (sploh starejših) avtomobilov servisirajo »zasebni mojstri«, ki niso vešči zahtevnejših popravil, ne zagotavljajo transparentnosti, nimajo ustrezne opreme ali pa za svoje storitve ne izdajajo računa in garancije, kar lastnike vozil lahko na koncu drago stane.

Kampanja zato ponovno nagovarja, da vzdrževanje vozila raje vedno zaupamo pooblaščenim Peugeot strokovnjakom. Servis pri njih ima namreč številne prednosti – od video diagnostike do originalne dodatne opreme po meri vašega vozila.

Pri ideji nadgradnje kampanje so izhajali iz raziskav in prednosti pooblaščenih servisov Peugeot:

  • Video »Priporočilo«: podatek spletne ankete agencije Ipsos, ki jo stranke prejmejo po obisku pooblaščenega servisa Peugeot, je za leto 2022 pokazal, da kar 94,3 % njihovih strank pooblaščeni servis Peugeot priporoča svojim prijateljem in znancem. Visok odstotek priporočila je odličen pokazatelj na visoko zaupanje strank v strokovnost in kakovost storitev pooblaščenih servisov Peugeot.  
  • Video »Originalna dodatna oprema«: kakovost, varnost in strokovno svetovanje ter montaža je le nekaj razlogov za nakup originalne dodatne opreme narejene »po meri« vozila. Gledalce s komuniciranjem teh prednosti povabimo k obisku pooblaščenih serviserjev Peugeot, ki razpolagajo s širokim naborom dodatne opreme za vse letne čase in raznovrstne hobije strank.
  • Video »Videocheck«: na pooblaščenih servisih Peugeot strankam nudimo storitev in aplikacijo Videocheck. S pomočjo teh stranka po priporočilu serviserja tudi na daljavo lahko potrdi morebitna dodatna popravila na vozilu, ki jih je Peugeot strokovnjak odkril med servisom vozila. Transparentno, enostavno in brez skritih stroškov.

Elementi oglaševalske akcije: 

2 televizijska oglasa, 3 videi za spletno video oglaševanje in družbena omrežja

Oba oglasa si lahko ogledate na spodnjih povezavah:

  • Priporočilo: https://youtu.be/GCwSRyHsILI
  • Originalna dodatna oprema: https://youtu.be/c-3Vg6Twh2A
  • Storitev videocheck: objavijo sočasno z nacionalno kampanjo

Sodelujoči:

Predstavnik naročnika: Gregor Draksler, Katra Planinšek

Direktor projekta in vodja projekta v agenciji: Žiga Gliha, Patrizia Cresso

Vodja produkcije in vodja projektov v produkciji: Emina Halilović

Kreativna direktorica in tekstopistka: Mirka Modrinić, Veronika Povž

Art direktor in oblikovalka: Rok Flego, Patricija Rantaša

Produkcijska hiša in režiser: Warehouse Collective d.o.o., Luka Furlan

Medijska agencija: Pristop Media

 

ODNOSI Z JAVNOSTMI

Barbara Kmet

041 605 406

[email protected]

 

POVEZAVE

Spletna stran PEUGEOT za novinarje

http://int-media.peugeot.com/fr

Brand Center PEUGEOT
https://brand.peugeot.com/en

 

O ZNAMKI PEUGEOT

PEUGEOT je znamka vozil visokega segmenta za širok krog potrošnikov s svetovnimi razsežnostmi. Med njene vrednote sodijo odličnost, stil in emocije. PEUGEOT je navzoč v več kot 160 državah, kjer ima 10.000 prodajnih mest. V letu 2020 je prodal več kot 1.200.000 vozil. V letu 2021, po proslavitvi svoje 210. obletnice, nam znamka PEUGEOT predstavlja svojo novo podobo z grbom, ki poudarja njeno osebnost in brezčasnost. Poleg celovite prodajne palete elektrificiranih osebnih in gospodarskih vozil, je PEUGEOT razvil še nov koncept "neo zmogljivost". Prvo vozilo nove linije učinkovitih in visoko zmogljivih vozil je 508 PEUGEOT Sport Engineered.

 

 

 

Sorodne novice
15.11.2023 -
Raziskava o nakupni poti slovenskega kupca
15.11.2023 -
Telekom Slovenije in Xiaomi z donacijo društvu OnkoMan
15.11.2023 -
Na VOYO se vrača serija Ja, Chef!
25.10.2023 -
HOFER organizacijam za razdeljevanje donirane hrane namenja 18.400 evrov
25.10.2023 -
Barcaffè BARISTA CUP 2023: Na osrednjem regijskem tekmovanju za bariste prvo in tretje mesto zasedli Slovenki
25.10.2023 -
Agencija Ginger Communication Hub po novem McCann Ljubljana
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!