Član članu
Agencija Futura DDB nagovarja gaming branžo
Globalna agencijska mreža DDB je v igričarski panogi prepoznala širši potencial (kar 138 milijard ameriških dolarjev), je pred dvema letoma ustanovila oglaševalsko agencijo FTW DDB »For The Win« (OP. za zmago), ki služi kot kanal za doseganje več kot treh milijard ljudi, ki se identificirajo kot igralci iger (gamerji). Agencija nudi naročnikom globalne in regionalne rešitve za e-šport in igričarstvo. FTW ima sedež v Pragi, po novem pa je del zgodbe postala tudi Futura DDB, ki ima tako dostop do mednarodnega znanja, ki vključuje celoten vpogled v panogo, preko procesov, pa vse do podpore izkušenih strategov. »S to ekspertizo smo usposobljeni ponuditi storitve, s katerimi bomo učinkovito nagovorili široko ciljno skupino ljudi, ki jim igre predstavljajo pomemben del življenja ali pa zgolj preživljanje prostega časa,« je povedal Gregor Firbas, izvršni direktor Future DDB.