SOZ Akademija
Družbena odgovornost v sklopu celostne komunikacije podjetja
Za člane SOZ:
Za nečlane SOZ:
Rok za prijave je 18. oktober 2022
O vsebini
DRUŽBENA ODGOVORNOST V SKLOPU CELOSTNE KOMUNIKACIJE PODJETJA
Družbena odgovornost je pomemben element poslovnih in marketinških strategij podjetij ter eden ključnih, če ne neločljiv element komunikacij s potrošniki, uporabniki, deležniki. Pogosto se še vedno udejanja skozi sponzorstva in / ali donacije pobudam civilne družbe - društvom in humanitarnim organizacijam ter njihovim projektom.
Kako torej prepoznati ali zasnovati z vidika podjetja, njegovega poslanstva in znamk pravi družbeno odgovorni projekt ter zasnovati komunikacijsko akcijo kot del celostnega nastopa podjetja na trgu?
Z gosti bomo govorili tudi o tem, kako se lahko podjetje loti lastne akcije ali pa se kot partner oziroma na drug način vplete v že obstoječe družbeno odgovorne projekte. Kako nato zaveze komunikacijsko podpreti in pri tem slediti načelom 360-stopnjskega marketinga, bomo predstavili tudi na primerih.
Merkur zavarovalnica se je v skladu novo strategije iz leta 2021 odločila povečati aktivnosti na področju družbene odgovornosti. Pri tem sledijo nosilnemu sloganu »Ker sem čudež življenja.", zato se osredotočajo na projekte in aktivnosti, ki v ospredje postavljajo človeka. V sklopu svojih družbeno odgovornih aktivnosti se tako podjetje priključuje čiščenju rek s supi, festivalom trajnosti, krogom življenja in ostalim projektom, ki so osredotočeni tako na dobrobit skupnosti kot v prvi vrsti tudi posameznika.
Lunina Vila je nepridobitna organizacija, katere glavno poslanstvo je zdravljenje in preprečevanje travm pri otrocih. Na primeru kampanje "Če prijaviš, lahko ustaviš," bomo pogledali, kako poteka načrtovanje takšne kampanje in kako se je kot glavni podpornik kampanji pridružila tudi Merkur zavarovalnica.
Onkoman je društvo, ki ozavešča o rakavih obolenjih, ki v prvi vrsti prizadenejo moške. Spodbujajo jih k preventivi in samo-pregledovanju. Rdeča nit letošnje kampanje je rak prostate, pridružila se je tudi Merkur zavarovalnica. V kampanjo so vpeljali prav poseben element, ki sloni na slovenski tradiciji in tako usmerjeno nagovarja skupino, ki je tej bolezni najbolj podvržena.
O govorcih
Aljaž Peklaj, partner in strateški direktor, bold.group
Aljaž Peklaj ima 10 let izkušenj na področju celostnega marketinga in zabavne industrije. V svoji dosedanji karieri je delal na obeh straneh – tako na strani naročnika kot agencije, kar mu zagotavlja celosten vpogled. V zadnjih letih se v sklopu celostne agencije bold.group posveča predvsem celostnim 360 kampanjam, ki vključujejo tako klasični kot digitalni marketing in s tem pomaga pri razvoju blagovnih znamk in spletnih trgovin na domačem in tujih trgih. Pred tem je znanje, ki ga je osvojil v eni večjih oglaševalskih agencij, uporabil in nadgradil kot vodja projektov pri organizaciji večjih festivalov in koncertov v regiji (npr. Ultra Europe, Spring Break Island) ostalih ter kasneje kot manager in booking agent različnih pop in elektronskih izvajalcev.
Benjamin Hrkić, kreativni direktor, bold.group
Benjamin se rad predstavi kot vedno lačni gurman, ki prihaja iz mesta ribičev. Svojo karierno pot je začel v turizmu, kjer se je tudi prvič resneje srečal z marketingom, ki mu je ponudil odlično platformo za kreativno izražanje. Radovednost in navihanost sta »vrednoti«, ki ju skuša vnesti v vsakodnevne izzive. Poleg privilegija, da lahko opravlja funkcijo kreativnega direktorja na bold.group agenciji, ima Benjamin še veliko strasti, iz katerih se vsakodnevno napaja in kali. Mednje zagotovo sodi pisanje (izdal je otroško knjigo “7 steklenikov”), glasba, klasična literatura, film, oder in šport na čelu z nogometom.
*Izvedba
Načrtujemo, da bo dogodek potekal v živo za do 50 udeležencev. Ob prijavah velja pravilo do zasedbe prostih mest.
V primeru, da bo število prijav bistveno preseglo število mest na dogodku, bomo omogočili spremljanje v obliki direktnega prenosa na platformi ZOOM.
V primeru zaostrenih epidemioloških razmer in spremljajočih priporočil na področju organizacije in izvedbe dogodkov pa bo dogodek potekal samo v digitalni obliki (ZOOM webinar).
Pogoji udeležbe
Dogodka se lahko udeležijo predstavniki članov, ki imajo plačano članarino SOZ za leto 2022 ter novi člani, pri katerih se rok za plačilo še ni iztekel, pod dodatnimi pogoji v nadaljevanju.
- Korporativno članstvo: brezplačna udeležba v živo do zasedbe prostih mest, spremljanje v digitalni obliki neomejeno pod pogojem, da število prijavljenih ne presega omejitev paketa ZOOM.
- Podjetniško članstvo: Udeležba v živo je mogoča le v primeru prostih mest za enega predstavnika člana. Brezplačna udeležba / spremljanje v digitalni obliki neomejeno pod pogojem, da število prijavljenih ne presega omejitev paketa ZOOM.
- Osebno članstvo: brezplačna udeležba na 10 dogodkih (velja kumulativno za vse tri sklope SOZ Akademije 2022) po izboru člana posameznika. Velja za spremljanje v digitalni obliki, udeležba v živo je mogoča le v primeru prostih mest.
- Pridruženo članstvo (projekt MOSS): brezplačna udeležba na krajših dogodkih in okroglih mizah le za spremljanje v digitalni obliki neomejeno pod dodatnim pogojem, da število prijavljenih ne presega omejitev paketa ZOOM. Udeležba v živo je mogoča le izjemoma, in sicer le v primeru prostih mest – prijava v zadnjem hipu.
Generalni partner dogodka
Partner gostoljubja