SOZ Akademija
Ciljano televizijsko oglaševanje (addressable TV) tudi v Sloveniji
Za člane SOZ:
Za nečlane SOZ:
Rok za prijave je 16. september 2022
O vsebini
CILJANO TELEVIZIJSKO OGLAŠEVANJE (ADDRESSABLE TV) TUDI V SLOVENIJI
Prihodnost spremljanja video vsebin
Načini, trendi in platforme spremljanja video vsebin se bliskovito spreminjajo. Mladi vsebine pogosto spremljajo prek različnih platform, televizija je že pred časom dobila močno konkurenco globalnih igralcev. Pa vendar televizija iz naših domov zagotovo še kar ne bo izginila. Spregovorili bomo o ključnih trendih na slovenskem trgu in pogledali, kaj nam prinaša prihodnost.
Razvoj oglaševanja
Zdi se, da oglaševanje ne sledi hitrim spremembam spremljanja televizije. Je končno prišel čas, da se to spremeni? V tujini se že dogajajo tektonske spremembe. Kaj pa Slovenija?
Kaj se lahko TV nauči od interneta?
Segmentacija, lokalizacija, pa časovna in finančna prilagojenost potrebam oglaševalcev na eni ter interesom uporabnikov na drugi strani. Vse to poznamo s spleta. Končno pa je na voljo tudi rešitev, ki bo enako omogočila tudi na televiziji.
NEO kot TV-platforma, ki postavlja vedno nove mejnike – tudi na področju oglaševanja
NEO, ki je platforma za pametno življenje Telekoma Slovenije, je leta 2018 v slovenske dnevne sobe prinesla povsem nov način domače zabave, predvsem s poenostavitvijo dostopa do vsebin. Glasovno iskanje je funkcionalnost, ki jo uporablja več kot 90 % uporabnikov NEO platforme, in je pokazatelj, da se da tudi v Sloveniji spremeniti uporabniške navade. NEO pa bo tudi prva IPTV-platforma na slovenskem trgu, ki bo oglaševalcem ponudila nov način oglaševanja, t.i. addressable TV. Pogledali bomo ključne funkcionalnosti, ki jih platforma nudi že danes, pa tudi, kako bo potekal nadaljnji razvoj.
O govorcih
Simon Slonjšak, direktor razvoja produktov in storitev, Telekom Slovenije
Simon Slonjšak ima več kot 15 let izkušenj z delom na različnih področjih v panogi telekomunikacij. Je ciljno usmerjen in predan svojemu delu, pri katerem je osredotočen na strateško načrtovanje in razvoj novih poslovnih modelov. V Telekomu Slovenije je odgovoren za razvoj produktov in storitev za zasebne in poslovne uporabnike v segmentu mobilnih in fiksnih širokopasovnih storitev in plačljive TV, ob tem pa skrbi tudi za razvoj rešitev na področju zavarovanj, novega načina oglaševanja in novih poslovnih področij.
Igor Gajster, direktor prodaje, TSmedia
Igor Gajster ima več kot 20 let izkušenj z delom v prodaji oglasnega prostora na različnih medijih. Svojo kariero je začel v prodaji oglasnega prostora v podjetju SiOL, kjer je kasneje prevzel vodenje prodaje ključnim kupcem. V letu 2012 se je pridružil novonastali televiziji Planet TV kot namestnik direktorice prodaje. Od 2019 svojo kariero nadaljuje v podjetju TSmedia, kjer opravlja funkcijo direktorja prodaje. Strokovna znanja na področju prodaje in marketinga je krepil tudi kot eden od predstavnikov ob ustanovitvi valutne raziskave Merjenje obiskanosti spletnih strani (MOSS) kot član prve strokovne komisije, ki je bedela nad izvedbo in podatki.
*Izvedba
Načrtujemo, da bo dogodek potekal v živo za do 50 udeležencev. Ob prijavah velja pravilo do zasedbe prostih mest.
V primeru, da bo število prijav bistveno preseglo število mest na dogodku, bomo omogočili spremljanje v obliki direktnega prenosa na platformi ZOOM.
V primeru zaostrenih epidemioloških razmer in spremljajočih priporočil na področju organizacije in izvedbe dogodkov pa bo dogodek potekal samo v digitalni obliki (ZOOM webinar).
Pogoji udeležbe
Dogodka se lahko udeležijo predstavniki članov, ki imajo plačano članarino SOZ za leto 2022 ter novi člani, pri katerih se rok za plačilo še ni iztekel, pod dodatnimi pogoji v nadaljevanju.
- Korporativno članstvo: brezplačna udeležba v živo do zasedbe prostih met, spremljanje v digitalni obliki neomejeno pod pogojem, da število prijavljenih ne presega omejitev paketa ZOOM.
- Podjetniško članstvo: brezplačna udeležba / spremljanje v digitalni obliki neomejeno pod pogojem, da število prijavljenih ne presega omejitev paketa ZOOM. Udeležba v živo je mogoča le v primeru prostih mest za enega predstavnika člana.
- Osebno članstvo: brezplačna udeležba na 10 dogodkih (velja kumulativno za vse tri sklope SOZ Akademije 2022) po izboru člana posameznika. Velja za spremljanje v digitalni obliki, udeležba v živo je mogoča le v primeru prostih mest.
- Študentsko članstvo: brezplačna udeležba na vseh dogodkih, velja izključno za spremljanje v digitalni obliki pod dodatnim pogojem, da število prijavljenih ne presega omejitev paketa ZOOM. Udeležba v živo ni mogoča.
- Pridruženo članstvo (projekt MOSS): brezplačna udeležba na krajših dogodkih in okroglih mizah le za spremljanje v digitalni obliki neomejeno pod dodatnim pogojem, da število prijavljenih ne presega omejitev paketa ZOOM. Udeležba v živo ni mogoča.
Generalni partner dogodka
Partner gostoljubja