Član članu
Kdo v Sloveniji govori o voditeljstvu?
V Klipingu smo podrobneje pogledali, kako se v medijih pojavlja tema “voditeljstvo”. Zanimalo nas je, kako visoko je na medijski agendi in kdo kroji razpravo na to temo. Trend je pozitiven, še posebej pa smo veseli, da se je v zadnjih dveh letih v medijske objave prebil pojem “trajnostnega voditeljstva”, in to predvsem po zaslugi aktivnosti Združenja Manager in 30. SOF (https://sof.si/), ki je bil eden prvih trajnostnih dogodkov v Sloveniji. V nadaljevanju nas bo kot družbo seveda zanimalo predvsem, kako bodo na voditeljstvo vplivale krize, ki povečujejo negotovost? Kakšni voditelji bodo uspešni in kako se bo s tem večal pomen trajnostnega voditeljstva? Ker imamo v Sloveniji tako aktivna gospodarska združenja, ki si res želijo dvigovati standarde na področju voditeljstva, seveda nismo bili presenečeni, da je v medijih gospodarstvo tisto, ki največkrat govori na to temo. Klobuk dol vsem podjetjem, ki spoštujete in dvigujete standarde na tem področju. A kot državljani si moramo želeti, da bi se voditeljstvo, še posebej trajnostno voditeljstvo, razvijalo in uveljavljalo tudi v politiki in javnem sektorju.