SOZ Akademija
Digitalizacija v marketingu – priložnosti in pasti
Za člane SOZ:
Za nečlane SOZ:
Rok za prijave je 25. april 2022
O vsebini
Okrogla miza: Digitalizacija v marketingu – priložnosti in pasti
Digitalna preobrazba je priljubljena (marketinška) skovanka podjetij, ki v svoji komunikaciji poudarjajo, da se podajajo na dolgotrajno pot digitalizacije. Ta pot, ki traja že nekaj desetletij, pa ni nikoli končana zgodba. Skorajda iz dneva v dan se porajajo nove (marketinško)tehnološke rešitve in njihove nadgradnje, novi komunikacijski kanali in orodja ter vsebinske platforme, ki jih ne vzpostavljajo več le mediji, temveč podjetja sama. Digitalna stvarnost z vsemi svojimi posledicami, ki odsevajo tudi v bistveno drugačni medijski potrošnji in navadah potrošnikov, zato zahteva spremembo miselnosti vseh, ki delujejo v marketingu.
Kako so sami zaradi novih (digitalnih) zahtev na svojem delovnem mestu morali spremeniti svoje razmišljanje? Kako usklajujejo komunikacijo na številnih komunikacijskih kanalih, da jim uspeva konsistentno posredovati sporočila njihovega podjetja oziroma blagovne znamke? Kako jim pri tem pomaga marketinška tehnologija in katerih tehnoloških rešitev se poslužujejo? Kako se jim obrestuje neposredno nagovarjanje strank oz. kupcev v primerjavi z objavo vsebin v klasičnih medijih? Katere so še tiste priložnosti, ki jim jih ponuja digitalizacija komunikacije, pa jih zaradi različnih razlogov (kot je pomanjkanje človeških virov) še niso uspeli izkoristiti? In po drugi strani, katerim digitalnim pastem se morajo izogibati? Kateri so največji izzivi, pred katere jih postavlja združevanje fizičnega in digitalnega sveta? Ali si predstavljajo, da bodo komunikacijo z deležniki nekoč, morda že v bližnji prihodnosti, prenesli v metavesolje oziroma da bo to le še en dodaten kanal, ki se mu bodo morali posvečati?
To je nekaj vprašanj, ki se jim bomo posvetili s sogovorniki, ki imajo vsi dolgoletne izkušnje na področju digitalnega komuniciranja, in tako iz prve roke izvedeli, pred kakšne preizkušnje jih postavlja vse bolj digitaliziran svet.
Dogodek smo zasnovali v sodelovanju z
Govorci
Pogovor bo povezovala in usmerjala
Simona Kruhar Gaberšček, glavna urednica, Marketing magazin
Simona Kruhar Gaberšček ima več kot dve desetletji izkušenj iz novinarstva, odnosov z javnostmi in tržnega komuniciranja. Svojo novinarsko kariero je začela v gospodarski redakciji časopisa Dnevnik, nato pa se je preizkusila še v odnosih z javnostmi in tržnem komuniciranju, najprej v Cankarjevi založbi in zatem na Mladinski knjigi, ter tako združila svoje največje strasti – pisanje besedil, urejanje publikacij in ljubezen do knjig. Ker pa je bil novinarski klic še malce glasnejši, se je leta 2008 pridružila ekipi podjetja Medijski partner, izdajatelja revije Marketing magazin, kjer je bila sprva novinarka, nato izvršna urednica revije, od leta 2019 pa je njena glavna urednica. Iz marketinga je diplomirala na Ekonomski fakulteti v Ljubljani, magisterij znanosti, prav tako iz marketinga, pa je pridobila na mariborski Ekonomsko-poslovni fakulteti.
Alenka Bešter, direktorica digitalnega trženja in vsebin, Zavarovalnica Triglav
Alenka Bešter je direktorica digitalnega trženja in vsebin v Zavarovalnici Triglav. S svojo ekipo je že leta 2015 vzpostavila enega od prvih celovitih programov vsebinskega marketinga v Sloveniji, ki je bil deležen številnih pozitivnih odzivov publike in priznanj strokovne javnosti doma in tujini. Zadnji dve leti se aktivneje ukvarja z vprašanjem, kako zavarovalniške produkte in storitve na čim bolj intuitiven način približati strankam v digitalnem okolju. Pri tem poskuša izkoriščati potencial ekosistema vsebin, ki ga Zavarovalnica Triglav še naprej razvija, ter prednosti sodobne tehnologije in digitalnih orodij. Nenehno manevriranje med enostavnostjo, ki jo pričakujejo stranke, in kompleksnostjo zavarovalniške stroke ji predstavlja vsakodnevni izziv, a ob tem prizna, da je bolj nagnjena v prid strank. V predkoronski preteklosti je svoje izkušnje s področja vsebinskega marketinga z veseljem delila in bogatila z nastopi na strokovnih konferencah v tujini. Tokratna okrogla miza bo po dolgem času njen prvi javni nastop.
Jure Bračko, direktor strateškega marketinga in komuniciranja, Nova KBM
Jure Bračko je izkušen marketinški strateg in komunikator s poglobljenim razumevanjem finančnega in medijskega sektorja. Trenutno vodi strateški marketing v banki Nova KBM, ki je v zadnjih letih rasla organsko in neorgansko, postala najboljša digitalna banka v Sloveniji, v letu 2021 pa je prvič postala tudi najmočnejša bančna blagovna znamka v Sloveniji po raziskavi All Finance. Digitalizacija poslovanja tako v smeri izboljšane uporabniške izkušnje kot v zalednih službah je zanj prihodnost odnosov z zaposlenimi in strankami. Prav tako pa predstavlja enega od pogojev za vpeljavo smernic ESG v vse pore podjetij. Jure je nekdanji nagrajeni novinar in urednik oddaje 24ur, najbolj gledane informativne oddaje v Sloveniji, sicer pa je končal MBA na Ekonomski fakulteti v Ljubljani.
Živa Deu, vodja digitalne strategije, strateška poslovna enota namazi, Atlantic Droga Kolinska
Živa Deu je v digitalni marketing vstopila preko spletne prodaje in performance oglaševanja. Z vidnimi rezultati, med katerimi je bila tudi nagrada za najboljšega spletnega trgovca 2016, je pri Slovenski turistični organizaciji dobila priložnost vodenja digitalnih kampanj na več kot 20-ih tujih trgih. Uspešno soočanje s kompleksnostjo digitalnega nastopa v takšnem obsegu in priznanja, ki so jih prejele kampanje tudi na mednarodni ravni, so jo leta 2019 pripeljala do Atlantic Grupe, kjer kot vodja digitalne strategije v strateški poslovni enoti namazi skrbi za celovito digitalno prisotnost na 18-ih trgih. Živa je v lanskem letu zaključila tudi podiplomsko izobraževanje za strokovnjake v digitalnem marketingu na Inštitutu za digitalni marketing v Dublinu in prejela naziv WEBSI za »digitalko leta«.
Nina Tanhofer, direktorica digitalnih komunikacij, Herman & partnerji
Nina Tanhofer vedno sledi vetru sprememb, tako na windsurf deski kot tudi v karieri. Z več kot petnajstimi leti izkušenja iz sveta novinarstva, tehnologije veriženja podatkovnih blokov, start-upovskega življenja ter analogne in digitalne komunikacije že skoraj deset let deska po oglaševalskih in agencijskih vodah. Obožuje analogno in prisega na digitalno, kjer lahko nenehne spremembe prenaša v učinkovite komunikacijske in digitalne strategije. Premišljeno, s spoštljivo mero zdravega razuma in sodobnih tehnologij, ki uporabnike vključujejo, zabavajo in navdušijo.
Pogoji udeležbe
Dogodka se lahko udeležijo predstavniki članov, ki imajo plačano članarino SOZ za leto 2022 ter novi člani, pri katerih se rok za plačilo še ni iztekel, pod dodatnimi pogoji v nadaljevanju.
- Korporativno članstvo: brezplačna udeležba v živo do zasedbe prostih met, spremljanje v digitalni obliki neomejeno pod pogojem, da število prijavljenih ne presega omejitev paketa ZOOM.
- Podjetniško članstvo: brezplačna udeležba / spremljanje v digitalni obliki neomejeno pod pogojem, da število prijavljenih ne presega omejitev paketa ZOOM. Udeležba v živo je mogoča le v primeru prostih mest za enega predstavnika člana.
- Osebno članstvo: brezplačna udeležba na 10 dogodkih (velja kumulativno za vse tri sklope SOZ Akademije 2022) po izboru člana posameznika. Velja za spremljanje v digitalni obliki, udeležba v živo je mogoča le v primeru prostih mest.
- Študentsko članstvo: brezplačna udeležba na vseh dogodkih, velja izključno za spremljanje v digitalni obliki pod dodatnim pogojem, da število prijavljenih ne presega omejitev paketa ZOOM. Udeležba v živo ni mogoča.
- Pridruženo članstvo (projekt MOSS): brezplačna udeležba na krajših in okroglih mizah le za spremljanje v digitalni obliki neomejeno pod dodatnim pogojem, da število prijavljenih ne presega omejitev paketa ZOOM. Udeležba v živo ni mogoča.
Generalni partner dogodka
Partner gostoljubja