SOZ Akademija
WEBINAR: EVOLUCIJA TRGOVINE NA DROBNO / The Evolution of Retail*
Za člane SOZ:
Za nečlane SOZ:
Rok za prijave je 22. marec 2022.
O vsebini
EVOLUCIJA TRGOVINE NA DROBNO / The Evolution of Retail*
Pandemija je pospešila številne trende v trgovini na drobno, na primer rast spletne prodaje. Sočasno pa je začasno upočasnila ali celo ustavila nekatere druge, med njimi rast diskontnih trgovcev in upad hipermarketov.
Trg izdelkov široke potrošnje (FMCG) je trg neprimerljive izbire, zato morajo zlasti večji igralci med trgovci ponovno razmisliti o vlogah svojih trgovin, prilagoditi ali na novo zasnovati programe zvestobe kupcev ter ustrezno na novo umeriti opredelitve dodane vrednosti. Priložnosti vredne pozornosti (tudi na področju monetizacije) prinaša tudi dejstvo, da so z vidika oglaševanja in tržnega komuniciranja trgovci tudi lastniki lastnih medijev.
Bryan bo tudi na primerih uspešnih praks v Združenem kraljestvu osvetlil ključne trende v maloprodaji in delil svoj pogled na njihov vpliv in izzive za trgovce in tržne znamke.
*Predavanje bo potekalo v angleščini brez prevoda.
O govorcu
Bryan Roberts, ustanovitelj, Shopfloor Insights
Bryan je ustanovitelj svetovalnega podjetja Shopfloor Insights. Bogato strokovno znanje, ki temelji tudi na več kot petindvajsetletnih izkušnjah, mu omogoča poglobljen vpogled v maloprodajo in kupce / potrošnike ter svetovanje vodilnim globalnim trgovcem, marketinškim agencijam in dobaviteljem blaga široke potrošnje.
Bryan pogosto komentira področje maloprodaje v medijih. Med drugim je sodeloval v televizijskih programih BBC, Bloomberg, CNBC. Njegovi prispevki so bili objavljeni v uglednih strokovnih medijih, med drugim v FT, Retail Week, The Grocer in številnih drugih. Pogosto kot govorec sodeluje na večjih dogodkih in konferencah o trgovini na drobno, marketingu in zvestobi kupcev.
Na svoji poslovni poti je opravljal različne funkcije v priznanih družbah, kot so Retail Intelligence, Mintel, Planet Retail, Kantar, TCC Global in Tesco.
Pogoji udeležbe
Dogodka se lahko udeležijo predstavniki članov, ki imajo plačano članarino SOZ za leto 2022 ter novi člani, pri katerih se rok za plačilo še ni iztekel, pod dodatnimi pogoji v nadaljevanju.
- Korporativno članstvo: brezplačna udeležba za več predstavnikov člana /načeloma neomejeno / pod pogojem, da število prijavljenih ne presega omejitev paketa ZOOM.
- Podjetniško članstvo: za več predstavnikov člana /načeloma neomejeno / pod pogojem, da število prijavljenih ne presega omejitev paketa ZOOM.
- Osebno članstvo: brezplačna udeležba na 10 dogodkih na letni ravni (velja kumulativno za vse tri sklope SOZ Akademije 2022) po izboru člana posameznika.
- Študentsko članstvo: brezplačna udeležba pod dodatnim pogojem, da število prijavljenih ne presega omejitev paketa ZOOM.
Generalni partner dogodka