Ostali dogodki
Elektronska zasebnost / Kako učinkovito tržiti in hkrati spoštovati zasebnost kupca?
Za člane SOZ:
Za nečlane SOZ:
Rok za prijave je 8. marec 2022 do 14.00, izpolnite spletni obrazec.
Število mest na dogodku je omejeno. Za člane SOZ je na voljo 25 mest. Zato vsak član lahko prijavi le eno osebo, ob tem velja pravilo do zasedbe prostih mest. Priporočamo, da se dogodka udeležijo tisti, ki se s problematiko dejansko ukvarjajo oziroma srečujejo pri svojem delu.
O VSEBINI
Elektronska zasebnost – kako učinkovito tržiti in hkrati spoštovati zasebnost kupca?
Na področju elektronske zasebnosti se na prvi pogled ne dogaja veliko, pod drobnogledom pa se soočamo s kar nekaj izzivi, ki jih napovedujejo tudi pričakovane spremembe pravnega okvira na ravni EU.
Ker se zavedamo, da gre za pomembna vprašanja, ki se dotikajo različnih področij in bodo močno vplivala na delovanje podjetij na spletu, smo združili moči Društvo za marketing Slovenije, IAB Slovenija, Info hiša in Slovenska oglaševalska zbornica. Na skupnem dogodku, na katerem se bomo posvetili izzivom s področja elektronske zasebnosti v marketingu in širše, bomo odpirali različna vprašanja:
- Zakaj je skrb za zasebnost uporabnika na spletu tako pomembna?
- Kateri so glavni pravni izzivi?
- Kako kljub omejitvam načrtovati in izvajati ciljano komuniciranje in oglaševanje?
- Katere so alternative ob ukinjanju nekaterih znanih rešitev?
Poleg zanimivih in relevantnih vsebin se izjemno veselimo tudi srečanja v živo.
Program
12:00 Tanja Kavran, DMS: Uvodni pozdrav
12:10 UVOD: Dr. Daniel Knapp, Chief Economist, IAB Europe: Širši družbeno-ekonomski vpliv ciljanega oglaševanja
12:40 Jaka Repanšek, RePublis, Slovenska digitalna koalicija
13:10 Zoran Savin, IAB Slovenija: Med zasebnostjo uporabnika in ciljanim oglaševanjem. Je lahko volk sit in koza cela?
13:30 Odmor in druženje
13:50 Katarina Ogorevc Breznik, DPO Sparkasse: Kakšni so izzivi upravljanja s podatki v organizaciji?
14:20 Lidija Rakuša, Merkur: Ukinitev Facebook remarketinga in kaj smo se pri tem naučili
14:50 Bojana Pleterski, Info hiša: Dobre prakse upravljanja s podatki za potrebe tržnega komuniciranja
15:10 Odmor in druženje
15:30 Igor Mali, iPROM: Kako ciljno oglaševanje deluje v praksi in kakšno vlogo imajo pri tem podatki?
16:00 Primož Govekar, Info hiša in Zoran Savin, IAB Slovenija: Predstavitev nekaterih obstoječih rešitev na trgu in usmeritev pri izdelavi lastnih rešitev upravljanja s piškotki
16:30 Zaključek
POGOJI UDELEŽBE
- Dogodka se lahko udeležijo samo člani SOZ, DMS in IAB Slovenija ter gosti Info hiše.
- Na dogodek podjetje, član SOZ lahko prijavi enega predstavnika.
- Število mest je omejeno, za člane SOZ je na voljo 25 mest. Pri evidentiranju prijav velja načelo 'do zasedbe prostih mest'.
- V primeru no-showa bo SOZ podjetju prijavitelju izstavil račun / prijavnina / v višini 150 EUR (brez DDV)
- Ugodnosti članstva v SOZ