Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovDogodkiOstali DogodkiElektronska zasebnost / Kako učinkovito tržiti in hkrati spoštovati zasebnost kupca?

Ostali dogodki

Elektronska zasebnost / Kako učinkovito tržiti in hkrati spoštovati zasebnost kupca?

Kdaj
datum: 
četrtek, 10. marec 2022 - 12:00 to 16:30
Kje
Mesto dogodka: 
GZS, Dimičeva ulica 13, Ljubljana, dvorana A
Cena

Za člane SOZ:

Cena za člane: 
Brezplačno

Za nečlane SOZ:

Cena za nečlane: 
Udeležba ni mogoča

Rok za prijave je 8. marec 2022 do 14.00, izpolnite spletni obrazec. 

Število mest  na dogodku je omejeno. Za člane SOZ je na voljo 25 mest. Zato vsak član lahko prijavi le eno osebo, ob tem velja pravilo do zasedbe prostih mest. Priporočamo, da se dogodka udeležijo tisti, ki se  s problematiko dejansko ukvarjajo oziroma srečujejo pri svojem delu.

O VSEBINI

Elektronska zasebnost – kako učinkovito tržiti in hkrati spoštovati zasebnost kupca?

Na področju elektronske zasebnosti se na prvi pogled ne dogaja veliko, pod drobnogledom pa se soočamo s kar nekaj izzivi, ki jih napovedujejo tudi pričakovane spremembe pravnega okvira na ravni EU.

Ker se zavedamo, da gre za pomembna vprašanja, ki se dotikajo različnih področij in bodo močno vplivala na delovanje podjetij na spletu, smo združili moči Društvo za marketing Slovenije, IAB Slovenija, Info hiša in Slovenska oglaševalska zbornica. Na skupnem dogodku, na katerem se bomo posvetili izzivom s področja elektronske zasebnosti v marketingu in širše, bomo odpirali različna vprašanja:

  • Zakaj je skrb za zasebnost uporabnika na spletu tako pomembna?
  • Kateri so glavni pravni izzivi?
  • Kako kljub omejitvam načrtovati in izvajati ciljano komuniciranje in oglaševanje?
  • Katere so alternative ob ukinjanju nekaterih znanih rešitev?

Poleg zanimivih in relevantnih vsebin se izjemno veselimo tudi srečanja v živo.

Program

12:00     Tanja Kavran, DMS: Uvodni pozdrav
12:10     UVOD: Dr. Daniel Knapp, Chief Economist, IAB Europe: Širši družbeno-ekonomski vpliv ciljanega oglaševanja
12:40     Jaka Repanšek, RePublis, Slovenska digitalna koalicija
13:10     Zoran Savin, IAB Slovenija: Med zasebnostjo uporabnika in ciljanim oglaševanjem. Je lahko volk sit in koza cela?
13:30     Odmor in druženje
13:50     Katarina Ogorevc Breznik, DPO Sparkasse: Kakšni so izzivi upravljanja s podatki v organizaciji?
14:20     Lidija Rakuša, Merkur: Ukinitev Facebook remarketinga in kaj smo se pri tem naučili
14:50     Bojana Pleterski, Info hiša: Dobre prakse upravljanja s podatki za potrebe tržnega komuniciranja
15:10     Odmor in druženje
15:30     Igor Mali, iPROM: Kako ciljno oglaševanje deluje v praksi in kakšno vlogo imajo pri tem podatki?
16:00     Primož Govekar, Info hiša in Zoran Savin, IAB Slovenija: Predstavitev nekaterih obstoječih rešitev na trgu in usmeritev pri izdelavi lastnih rešitev upravljanja s piškotki
16:30     Zaključek

 

POGOJI UDELEŽBE

  • Dogodka se lahko udeležijo samo člani SOZ, DMS in IAB Slovenija ter gosti Info hiše.
  • Na dogodek podjetje, član SOZ lahko prijavi enega predstavnika.
  • Število mest je omejeno, za člane SOZ je na voljo 25 mest. Pri evidentiranju prijav velja načelo 'do zasedbe prostih mest'.
  • V primeru no-showa bo SOZ podjetju prijavitelju izstavil račun / prijavnina / v višini 150 EUR (brez DDV)
  • Ugodnosti članstva v SOZ 
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!