Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovDogodkiSoz DebataWebinar / Odgovorno naprej! Vedenje potrošnikov v obdobju negativnosti v družbi in...

SOZ debata

Webinar / Odgovorno naprej! Vedenje potrošnikov v obdobju negativnosti v družbi in medijih

Kdaj
datum: 
petek, 3. december 2021 - 9:00 to 10:30
Kje
Mesto dogodka: 
Webinar
Cena

Za člane SOZ:

Cena za člane: 
Brezplačno

Za nečlane SOZ:

Cena za nečlane: 
Udeležba ni mogoča

Rok za prijave je 29. november 

 

O vsebini

Odgovorno naprej! Vedenje potrošnikov v obdobju negativnosti v družbi in medijih.

V Valiconu vse od leta 2009 spremljamo krizne odzive potrošnikov in posledice, ki so relevantne tako za družbo kot poslovno odločanje. Ker gre v primeru kriz velikokrat za družbo povsem nove vrste dogodkov in zato velikokrat intenzivne reakcije, smo osredotočeni na kratkoročne  posledice tovrstnih dogodkov nekje do pol leta vnaprej. Naša predvidevanja in opozorila so se doslej izkazala kot pravilna.

Indikatorji potrošniškega doživljanja krize v času imajo obliko valovanj. Delujejo podobno kot epidemiološki indikatorji, ki jih spremljamo po TV, vendar lahko veliko bolj zanihajo. Opazujemo vrsto indikatorjev: take, ki so osredotočeni direktno na virus (zaskrbljenost, strah, ogroženost), in tiste, ki so bolj poslovno relevantni - vsakodnevno občutenje, delovno mesto, pričakovane finančne posledice in pričakovane spremembe v potrošnji. 

Analize kažejo, da z vidika potrošnikov prihajamo v tretji val Corona krize (za razliko od četrtega epidemiološkega), ki ima nove lastnosti glede na prejšnja dva vala - posledicam epidemioloških dejstev se namreč pridružujejo družbene in ekonomske posledice, ki pri potrošnikih prav tako sprožajo svoja nihanja. 

Če strah pred epidemijo na strani potrošnikov kljub slabim epidemiološkim podatkom upada, prihajajo trije novi viri potencialne negotovosti: volilno leto in s tem povezani lokalni družbeni problemi, ki se vsebinsko delno povezujejo s COVID, inflacija, globalen problem, ki ga zaradi energetike v EU še dodatno občutimo, in se le delno povezuje s COVID, in pa stagnacija globalnega gospodarstva, ki je direktna posledica COVIDa. Vsi trije viri strahu so se šele pojavili, zato bodo lahko njihove posledice, ko postanejo pomembna tema, vsaj kratkoročno velike. A še pred tem nas čaka veseli december in vsa nova leta, ki pridejo z njim.

Na osnovi analiz odnosa do same epidemije je naslednjih nekaj mesecev izredno predvidljivih, razen če ne pride do “črnih” scenarijev, v katerih bodo družbene in ekonomske posledice preglasile epidemiološke. “Črni scenariji” imajo različne vplive na posel. Na žalost imajo vsi visoko verjetnost uresničitve, tako da bomo morali biti nanje dobro pripravljeni. 

Če želimo, da v danih okoliščinah gospodarstvo normalno deluje, moramo vsi skupaj ravnati kar se da odgovorno. Pomembno vlogo imajo pri tem mediji, ki jim moramo predstaviti dejstva in jim pojasniti širšo sliko, objektivna dejstva, predvsem pa posledice, ki jih ima trenutna situacija na stanje duha in na potrošništvo, ki je gonilo gospodarske rasti.

 

Potek dogodka in govorci

Uvodoma: Predstavitev preseka stanja v družbi z možnimi scenariji

Zenel Batagelj, partner, Valicon 

 

 

 

 

 

 

 

 

Debata

Goran Novković

odgovorni urednik revije Slovenski SBC podjetni, ki bo pogovor usmerjal in povezoval.

 

 

 

 

 

 

 

 

Sogovorniki:

Nada Drobne Popović

predsednica uprave, Petrol 

 

 

 

 

 

 

 

Toni Balažič

predsednik uprave, Panvita 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Blaž Brodnjak

predsednik uprave, NLB 

 

 

 

 

 

 

 

Ali Žerdin

urednik Sobotne priloge, Delo

 

 

 

 

 

 

 

 

Utrinki z dogodka

OGLEJTE SI POSNETEK

Pogoji udeležbe

  • Dogodki “SOZ debata” so praviloma namenjeni samo članom Slovenske oglaševalske zbornice in to brezplačno. Tokrat zaradi izbrane teme izjemoma omogočamo nekoliko širšo udeležbo.
  • Posameznega srečanja se lahko udeleži več oseb iz istega podjetja, člana SOZ. 
  • Za nečlane velja, da se lahko prijavijo izključno kot posamezniki po načelu »ena prijavnica, ena oseba«.
  • Ker je število mest kljub digitalni izvedbi omejeno, pri evidentiranju prijav velja načelo 'do zasedbe prostih mest'. Člani SOZ  bodo imeli v primeru preveč prijav prednost.
  • Več o ugodnostih članstva iz naslova članstva v SOZ v 2021, tudi na področju dogodkov v organizaciji SOZ

 

Partner dogodka

Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!