SOZ debata
Webinar / Odgovorno naprej! Vedenje potrošnikov v obdobju negativnosti v družbi in medijih
Za člane SOZ:
Za nečlane SOZ:
Rok za prijave je 29. november
O vsebini
Odgovorno naprej! Vedenje potrošnikov v obdobju negativnosti v družbi in medijih.
V Valiconu vse od leta 2009 spremljamo krizne odzive potrošnikov in posledice, ki so relevantne tako za družbo kot poslovno odločanje. Ker gre v primeru kriz velikokrat za družbo povsem nove vrste dogodkov in zato velikokrat intenzivne reakcije, smo osredotočeni na kratkoročne posledice tovrstnih dogodkov nekje do pol leta vnaprej. Naša predvidevanja in opozorila so se doslej izkazala kot pravilna.
Indikatorji potrošniškega doživljanja krize v času imajo obliko valovanj. Delujejo podobno kot epidemiološki indikatorji, ki jih spremljamo po TV, vendar lahko veliko bolj zanihajo. Opazujemo vrsto indikatorjev: take, ki so osredotočeni direktno na virus (zaskrbljenost, strah, ogroženost), in tiste, ki so bolj poslovno relevantni - vsakodnevno občutenje, delovno mesto, pričakovane finančne posledice in pričakovane spremembe v potrošnji.
Analize kažejo, da z vidika potrošnikov prihajamo v tretji val Corona krize (za razliko od četrtega epidemiološkega), ki ima nove lastnosti glede na prejšnja dva vala - posledicam epidemioloških dejstev se namreč pridružujejo družbene in ekonomske posledice, ki pri potrošnikih prav tako sprožajo svoja nihanja.
Če strah pred epidemijo na strani potrošnikov kljub slabim epidemiološkim podatkom upada, prihajajo trije novi viri potencialne negotovosti: volilno leto in s tem povezani lokalni družbeni problemi, ki se vsebinsko delno povezujejo s COVID, inflacija, globalen problem, ki ga zaradi energetike v EU še dodatno občutimo, in se le delno povezuje s COVID, in pa stagnacija globalnega gospodarstva, ki je direktna posledica COVIDa. Vsi trije viri strahu so se šele pojavili, zato bodo lahko njihove posledice, ko postanejo pomembna tema, vsaj kratkoročno velike. A še pred tem nas čaka veseli december in vsa nova leta, ki pridejo z njim.
Na osnovi analiz odnosa do same epidemije je naslednjih nekaj mesecev izredno predvidljivih, razen če ne pride do “črnih” scenarijev, v katerih bodo družbene in ekonomske posledice preglasile epidemiološke. “Črni scenariji” imajo različne vplive na posel. Na žalost imajo vsi visoko verjetnost uresničitve, tako da bomo morali biti nanje dobro pripravljeni.
Če želimo, da v danih okoliščinah gospodarstvo normalno deluje, moramo vsi skupaj ravnati kar se da odgovorno. Pomembno vlogo imajo pri tem mediji, ki jim moramo predstaviti dejstva in jim pojasniti širšo sliko, objektivna dejstva, predvsem pa posledice, ki jih ima trenutna situacija na stanje duha in na potrošništvo, ki je gonilo gospodarske rasti.
Potek dogodka in govorci
Uvodoma: Predstavitev preseka stanja v družbi z možnimi scenariji
Zenel Batagelj, partner, Valicon
Debata
Goran Novković
odgovorni urednik revije Slovenski SBC podjetni, ki bo pogovor usmerjal in povezoval.
Sogovorniki:
Nada Drobne Popović
predsednica uprave, Petrol
Toni Balažič
predsednik uprave, Panvita
Blaž Brodnjak
predsednik uprave, NLB
Ali Žerdin
urednik Sobotne priloge, Delo
Pogoji udeležbe
- Dogodki “SOZ debata” so praviloma namenjeni samo članom Slovenske oglaševalske zbornice in to brezplačno. Tokrat zaradi izbrane teme izjemoma omogočamo nekoliko širšo udeležbo.
- Posameznega srečanja se lahko udeleži več oseb iz istega podjetja, člana SOZ.
- Za nečlane velja, da se lahko prijavijo izključno kot posamezniki po načelu »ena prijavnica, ena oseba«.
- Ker je število mest kljub digitalni izvedbi omejeno, pri evidentiranju prijav velja načelo 'do zasedbe prostih mest'. Člani SOZ bodo imeli v primeru preveč prijav prednost.
- Več o ugodnostih članstva iz naslova članstva v SOZ v 2021, tudi na področju dogodkov v organizaciji SOZ
Partner dogodka