Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNoviceKruh roza oktober

Član članu

Kruh roza oktober

6. Okt 2021

Letos že drugič s Kruhom roza oktober skupna podpora Združenju Europa Donna Slovenija

Žito in Lidl Slovenija tudi letos, že drugič zapovrstjo, združujeta moči v roza oktobru. S posebnim kruhom, poimenovanim Kruh roza oktober, ki je nastal v Žitovih pekarnah in se prodaja izključno v 63 Lidlovih trgovinah, podpirata Europo Donno − Slovensko združenje za boj proti raku dojk. Vse do zadnjega oktobra bosta od vsakega prodanega izdelka podjetji skupaj donirali 0,50 evra za podporo programu ROZA,* ki ponuja psihosocialno podporo bolnicam, njihovim otrokom ter drugim svojcem obolelih za rakom dojk in raki rodil.

Kruh roza oktober v Žitu tako ves mesec pečejo posebej za to priložnost, kupce in tudi svoje zaposlene pa ob tem ozaveščajo o tej najpogostejši obliki malignega obolenja žensk v razvitem svetu. »Veseli smo, da sta podjetji Žito in Lidl Slovenija letos že drugič s Kruhom roza oktober pristopili k aktivnostim ozaveščanja o raku dojk. Pomembno je, da s takimi 'roza' akcijami kupce in zaposlene vsako leto znova spomnimo na pomen zdravega načina življenja in rednega mesečnega samopregledovanja dojk. Ne smemo pozabiti, da je skrb za zdravje pomembna skozi vse leto. Zbrana sredstva bomo namenili programu Roza, ki bolnicam in njihovim svojcem ponuja psihosocialno podporo in je v teh časih epidemije še toliko bolj dragocena,« je poudarila Tanja Španić, predsednica Združenja Europa Donna Slovenija.

Kruh roza oktober: izbrane sestavine s simboličnim sporočilom

 »V Žitu smo Kruh roza oktober zasnovali kot rustikalno oblikovan hlebček, ki vsebuje semena oljne kadulje oziroma chia semena in kosmiče, ki mu dajejo še večjo hrustljavost. Ta kruh je tudi izjemen vir beljakovin, saj jih hlebček vsebuje kar 16 odstotkov – dodatna predkuhana zrna pa poudarijo njegov okus in izboljšajo prehransko vrednost,« opisuje sestavo tega posebnega kruha Rok Cankar, direktor marketinga kategorije pekarstva v Žitu. V Žitu so v želji, da poleg vrhunskih sestavin nosi še simbolično sporočilo o pomenu zdrave prehrane in skrbi za lastno zdravje ter ozavešča o raku dojk, vsak hlebček »opremili« s posebno užitno krušno nalepko, na kateri je roza pentlja, simbol ozaveščanja o raku dojk.

Lidl Slovenija: Uspešno sodelovanje z Europo Donno že sedmo leto zapored

»Ponosni smo, da tudi v letošnjem rožnatem oktobru nadaljujemo sodelovanje s slovenskim dobaviteljem Žito in s pomočjo združenja Europa Donna nagovarjamo naše kupce ter zaposlene o pomembnosti preventive ter rednega samopregledovanja dojk. Naša želja je, da bi več časa sebi namenili ne samo oktobra, ampak skozi vse leto. Z združenjem Europa Donna uspešno sodelujemo že sedmo leto zapored in letos bomo z njihovo pomočjo pripravili predavanje za naše zaposlene, na katerem bo zdravnica in članica združenja predstavila pravilno samopregledovanje ter odgovarjala na vsa vprašanja. Vsem – ne le ženskam – želimo sporočiti, kako pomembna je skrb zase, kako pomembno je, da poslušamo svoje telo in duha,« je povedala Lilijana Remich, direktorica skupnih služb v Lidlu Slovenija.

 

15. oktober – dan zdravih dojk

V obeh podjetjih bodo še posebej zaznamovali 15. oktober, dan zdravih dojk, ki ga Združenje Europa Donna Slovenija vsako leto posveti aktivnostim širjenja informacij o pomenu zdravja dojk ter ozaveščanja o preprečevanju in zgodnjem odkrivanju raka dojk pri ženskah in dekletih.

Sporočilo o pomenu zdravega in aktivnega življenja ter preventivi

pred boleznimi v Žitu zaposlenim predajajo z vrsto ozaveščevalnih aktivnosti, med njimi namreč prevladujejo prav ženske. V Žitu bodo tako zaposleni prejeli Kruh roza oktober in posebno ozaveščevalno zloženko o pomenu samopregledovanja dojk in preventivi na tem področju zdravja žensk, kar pripravljajo v okviru internega družbeno odgovornega programa Žitnica zdravja.

V Lidlu Slovenija letošnji roza oktober nosi slogan »Vzemi se v roke«, s katerim želijo svoje zaposlene še dodatno opomniti na pomembnost rednega mesečnega samopregledovanja. Poleg manjše pozornosti se bodo vsi zaposleni na dan zdravih dojk lahko posladkali z roza zajtrkom, katerega zvezda bo Kruh roza oktober.

______________________________________________________________________

* Program ROZA je razvojni program z vsebinami, orodji in ukrepi za psihosocialno opolnomočenje in zdravo aktivacijo žensk z izkušnjo raka dojk in rodil, ki vključuje tudi svojce in bližnje. Cilj programa je doseganje boljšega psihosocialnega zdravja, zmanjševanje neenakosti v zdravju, izboljšanje kakovosti življenja s poudarkom na psihosocialni obravnavi in pomoči bolnicam, njihovim svojcem in bližnjim ter ozaveščanje širše javnosti.

______________________________________________________________

Dodatne informacije:

Polona Marinček, PR in komuniciranje, Združenje Europa Donna Slovenija

041 600 803

[email protected]

 

Nina Rus Turuk, odnosi z javnostmi Žito/Podravka

01 5876 120

[email protected]

 

Tina Cipot, korporativno komuniciranje, Lidl Slovenija

01 7297 452

[email protected]

Več … 

 

 

 

 

Sorodne novice
15.11.2023 -
Raziskava o nakupni poti slovenskega kupca
15.11.2023 -
Telekom Slovenije in Xiaomi z donacijo društvu OnkoMan
15.11.2023 -
Na VOYO se vrača serija Ja, Chef!
25.10.2023 -
HOFER organizacijam za razdeljevanje donirane hrane namenja 18.400 evrov
25.10.2023 -
Barcaffè BARISTA CUP 2023: Na osrednjem regijskem tekmovanju za bariste prvo in tretje mesto zasedli Slovenki
25.10.2023 -
Agencija Ginger Communication Hub po novem McCann Ljubljana
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!