Član članu
V Novi KBM z odgovornim odnosom do okolja ohranili 510 dreves
Trajnostni odnos do okolja je v Novi KBM med prednostnimi poslovnimi usmeritvami. Zadnja leta vse več pozornosti namenjajo energetski učinkovitosti, skrbni uporabi omejenih virov surovin ter digitalizaciji poslovanja. Pomemben vidik trajnostnega poslovanja so tudi vse večja ponudba storitev, ki jih lahko stranke opravijo brez obiska poslovalnice, ter razvoj odgovornega investiranja, s katerim investitorjem pomagajo uresničiti njihove zelene projekte.
V trajnostnem poročilu Gradimo banko za prihodnost so predstavili ključne rezultate na okoljskem področju v letu 2020. Med drugim so v banki za 21,6 odstotkov znižali ogljični odtis na zaposlenega, z digitalizacijo poslovanja in odgovornim ravnanjem pa so za 21 ton zmanjšali porabo papirja ter s tem ohranili 510 dreves. Pozitivni premiki na področju skrbi za okolje se zrcalijo tudi v prejeti strateški nagradi HORUS, ki jo je na področju celovitega upravljanja družbene odgovornosti in trajnostnega razvoja lani prejela Nova KBM.
Skrb za okolje je pomemben del organizacijske kulture banke, v kateri že vrsto let izvajajo pobudo Klik za okolje v okviru katere so pred kratkim pričeli akcijo ozaveščanja s sloganom Zaupamo okolju prijaznim odločitvam, ki zajema praktične napotke za lažji prehod na opravljanje finančnih storitev na daljavo, prek spletne ali mobilne banke oz. kontaktnega centra. Stranke na tak način ne prihranijo samo dragocenega časa temveč zaradi manj voženj prispevajo k manjšemu izpustu nevarnih toplogrednih plinov. Z izbiro e-obvestil namesto natisnjenih stranke še dodatno prispevajo k ohranitvi dreves.