Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovDogodkiSoz 1 Na 1Webinar / Prihodnost televizije: t.i. »addressable TV«, novi poslovni modeli, nove meritve

SOZ 1 na 1

Webinar / Prihodnost televizije: t.i. »addressable TV«, novi poslovni modeli, nove meritve

Kdaj
datum: 
petek, 21. maj 2021 - 9:00 to 10:00
Kje
Mesto dogodka: 
webinar
Cena

Za člane SOZ:

Cena za člane: 
brezplačno

Za nečlane SOZ:

Cena za nečlane: 
udeležba ni mogoča

Rok za prijave je 14. maj 2021.

 

O vsebini

Prihodnost televizije: t.i. »addressable TV«, novi poslovni modeli, nove meritve

Ogled video vsebin narekujejo naši osebni koledarji. Izraz oddajanje v resnici ne velja več, saj je večina gledanosti prešla od skupne do individualne izkušnje. Pogledali bomo v prihodnost televizije. V goste smo povabili dr. Daniela Zecha, direktorja medijskih investicij in podpredsednika podjetja Seven Ventures za Avstrijo in Švico.  Seven Ventures, ki je v lasti druge največje nemške TV hiše Pro 7, se ukvarja z novimi poslovnimi modeli na področju trženja TV. Povprašali ga bomo, kakšne so njihove izkušnje z naslovljivo televizijo, kakšna je prihodnost merjenja video vsebin na večih platformah in kako uporabljajo različne modele trženja TV prostora, kot so mediji za lastniški kapital ali mediji za prihodke.

Da bo vplogled v tematiko širši, se bo sogovornikoma pridružil gost presenečenja, mag. Michael Buchbinder, direktor, Interactive ProSiebenSat1.PLUS4, Avstrija.

 

O govorcih

Gost tokratnega pogovora bo:

dr. Daniel Zech, direktor medijskih investicij in podpredsednik Seven Ventures, Avstrija in Švica

Dr. Daniel Zech je direktor medijskih investicij in podpredsednik podjetja Seven Ventures za Avstrijo in Švico. Podjetju Seven Ventures, v lasti nemšlke TV hiše Pro 7, se je pridružil pred sedmimi leti. Pred tem je ustanovil in prodal uspešno spletno platformo za nogometno skupnost. Daniel ima doktorat Univerze v Innsbrucku. Več

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pogovor bo vodila:

Barbara Modic, svetovalka za marketing in medije, Sila & Modic consulting 

Barbara je poslovno pot začela na POP TV, pravzaprav takrat, ko se je rodila prva prava komercialna televizija v Sloveniji. Vodila je dve medijski agenciji, Pristop Media in OMD. Predsedovala je Slovenskemu oglaševalskemu festivalu in Effie ® Slovenija. Trenutno kot svetovalka svojim naročnikom svetuje s področja vodenja, marketinga in medijskega zakupa. Pravi, da je radovedna in da jo včasih odnese na zelo različna področja raziskovanja. V zadnjem času jo zelo okupirajo trajnost, digitalne storitve in napredne tehnologije. Več 

 

 

 

 

 

 

Sogovornikoma se bo pridružil gost presenečenja

Mag. Michael Buchbinder, direktor Interactive, ProSiebenSat1.PLUS4, Avstrija & izvršni direktor SevenVentures Marktguru 

Mag.Michael Buchbinder od leta 2010 kot direktor Interactive sodeluje z medijsko hišo ProSiebenSat.1 PULS 4 GmbH. Odgovoren je za prodajo digitalnega portfelja skupine v Avstriji. Od leta 2014 opravlja tudi funkcijo izvršnega direktorja podjetja SevenVentures Marktguru. Po končanem študiju in magisteriju iz ekonomije in poslovne administracije je Michael Buchbinder svojo poslovno pot začel v agenciji Ogilvy & Mather, kot vodja mednarodnega trženja za AluKönigStahl Gmbh in kot regionalni direktor za CEE in mednarodno trženje za EPAMEDIA GmbH.

 

 

 

 

 

 

Pogoji udeležbe

  • Dogodki “SOZ 1 na 1” so praviloma namenjeni samo članom Slovenske oglaševalske zbornice in to brezplačno. 
  • Posameznega srečanja se lahko udeleži več oseb iz istega podjetja, člana SOZ. 
  • Ker je število mest kljub digitalni izvedbi omejeno, pri evidentiranju prijav velja načelo 'do zasedbe prostih mest'.
  • Več o ugodnostih iz naslova članstva v SOZ v 2021, tudi na področju dogodkov v organizaciji SOZ

Utrinki z dogodka

Partner dogodka

https://www.triglav.si/

 

Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!