SOZ 1 na 1
SOZ 1 NA 1 - Webinar: Marketing cilja na nulo!
Za člane SOZ:
Za nečlane SOZ:
Rok za prijave je 11. marec 2021
O vsebini
Marketing cilja na nulo! *
Z Alexis Eyre se bo o kreativni industriji in trajnostnih standardih pogovarjala Meta Pavlin Avdić.
Kolikokrat se vam je doslej zgodilo, da je bil cilj vaše kampanje doseči nulo? Številčno nulo. Najverjetneje nikoli. No, kaj kmalu, v perspektivi par let, bo nula, nič, zero morala postati ena od ciljnih številk vsake marketinške kampanje. Govorimo seveda o odtisu, ogljičnem odtisu, ki ga z vsako marketinško kampanjo ustvarimo na okolje.
Kako se je kreativna industrija trajnostnih standardov lotila v Veliki Britaniji? Zakaj so se kljub več kot 10-letnem osveščanju o klimatskih spremembah in pomembnosti prehoda v trajnostno poslovanje, o trajnostnem marketingu stanovsko začeli pogovarjati šele pred letom? In kako so zavihali rokave ter s pobudo NET ZERO AD marketingu dali nov zagon v trajnostno preobrazbo?
O vsem tem, pa tudi o tem, kakšno moč in vlogo naj bi imel marketing v prehodu v trajnostno družbo, se bomo ena na ena pogovarjali z Alexis Eyre. Pa tudi, zakaj naj bo marketing prihodnosti vpliven, aktivističen in vezan na smisel obstoja podjetja.
Za pokušino pred pogovorom in v razmislek: se zavedate, da smo marketingaši pobudniki in nosilci trajnostnih sprememb?
*Dogodek bo potekal v angleškem jeziku brez prevoda.
O govorkah
Alexis Eyre, direktorica svetovalske agencije Green Eyre
Alexis je certificirana svetovalka za trajnostni marketing, direktorica svetovalske agencije Green Eyre ter članica skupine mednarodnih svetovalcev s področja trajnosti Co-Founder, ki so združili moči pri pospeševanju tranzicije v vključujoče, obstojno in net-zero gospodarstvo. Poleg tega je soustanoviteljica podcasta Future Blue, v katerem v pogovorih z različnimi strokovnjaki pomorsko industrijo navdihuje za bolj trajnostno poslovanje.
Preden se je odločila za samostojno svetovalsko pot, je kariero gradila v medijih (News UK), kot vodja marketinga v podjetjih, pretežno iz pomorske industrije (npr. Sunsail, British Marine) ter v mednarodni oglaševalski agenciji (Five by Five). Danes pomaga podjetjem, ki stopajo na pot do trajnostnega poslovanja, njihovo poslanstvo, marketinške strategije in taktike uskladiti z novimi trajnostnimi poslovnimi modeli. Verjame v brezogljični marketing z vtisom 0.
Ima certifikat Sustainability Bussinesss marketing CISL Univerze v Cambridge-u.
Meta Pavlin Avdić, strateška direktorica agencije prvi.prvi.
Meta je strateška direktorica agencije prvi.prvi., specializirane za kreativne trajnostne marketinške projekte. Po izkušnjah je generalistka, čeprav bi se verjetno trenutno, če bi se morala, uvrstila med stratege in vsebince.
V dveh desetletjih agencijskega dela je začela kot PR-ovka, se razvila v vsebinko vseh vrst, osvojila veščine vodenja tima in naročnikov ter v zadnji četrtini svoje kariere strateško vodila tako naročnike kot njihov razvoj. V času svojega agencijskega dela je vodila tudi event agencijo Artizana ter agencijo za odnose z javnostmi Futura PR, obe v okviru Skupine Futura.
Na Cambridge Institut for Sustainability Leadership je svoja znanja lani uspešno nadgradila še s certifikatom Sustainability Business Management. Verjame, da bodo trajnostno prihodnost gradile znamke, ki jih vodi smisel obstoja, znamke, ki prevzemajo odgovornost in aktivno vlogo pri oblikovanju trajnostnega potrošnika. Prepričana je, da bi tako vlogo morala imeti tudi kreativna industrija.
Pogoji udeležbe
- Dogodki “SOZ 1 na 1” so praviloma namenjeni samo članom Slovenske oglaševalske zbornice in to brezplačno.
- Posameznega srečanja se lahko udeleži več oseb iz istega podjetja, člana SOZ.
- Ker je število mest kljub digitalni izvedbi omejeno, pri evidentiranju prijav velja načelo 'do zasedbe prostih mest'.
- Več o ugodnostih iz naslova članstva v SOZ v 2021, tudi na področju dogodkov v organizaciji SOZ
Partner dogodka