SOZ Akademija
Webinar: Digitalni dogodki niso več samo plan B
Za člane SOZ:
Za nečlane SOZ:
O vsebini
»Digitalni dogodki niso več samo plan B«
Industrija (digitalnih) dogodkov in izkustvenega marketinga v novi realnosti: Sijajna priložnost za inoviranje in kreiranje
- Uvodna predstavitev, Anja Rebek, FABulatorij
Dogodki so na mnogo načinov del posameznikovega vsakdana. So skrbno načrtovane in organizirane priložnosti, ki ne izhajajo iz znanih, ustaljenih načinov ter rutine. Dogodki vplivajo na posameznikovo zaznavo, zbujajo čustva, upravljajo s pričakovanji in gradijo nepozabne, trajne interakcije. Brez njihovega obstoja vlada življenjska praznina.
Korenito spremenjeni pogoji izvedbe vseh vrst dogodkov v času omejitev, ki jih je prinesla epidemija, so postavili upravljalce dogodkov pred pomemben razmislek in izziv – kako ohraniti čim večji del dogodkovne izkušnje tudi v aktualni realnosti? Lahko preobrazbo in izzive družbe uporabimo kot priložnost za preobrazbo in nadgradnjo konceptualizacije ter realizacije dogodkov?
Plan B torej ni več vprašanje, plan B je aktualna realnost; so razmere, iz katerih bosta družba in potrošnik izšla spremenjena. Trenutna situacija je ustavila tempo razvoja dogodkovne industrije in na prvi pogled ogrozila njene najbolj osnovne vire preživetja. Toda, če so upravljalci dogodkov resnično tako izvrstni pripovedovalci zgodb in jih znajo premišljeno umeščati v prostor ter čas, če so sposobni nenehnega, kameleonskega prilagajanja in iskanja hitrih rešitev, zakaj ne bi izkoristili palete strokovnih in specifičnih znanj ter prednosti tudi v dani situaciji? Sedaj je priložnost, da se v tržno-komunikacijski splet vtkejo nadgrajene, kompleksnejše in še učinkovitejše dogodkovne poti do ciljnih javnosti.
Znotraj junijskega kreativnega razmisleka si bodo kolegi iz industrije zastavljali in odgovarjali na vprašanja kot so:
- Kaj so digitalni in hibridni dogodki?
- Potrebe po kakšnih izvedbenih formatih se najpogosteje pojavljajo na lokalnem trgu?
- Kakšna je spremenjena / nadgrajena vloga upravljalca dogodkov?
- Digitalizacija dogodkov – priložnost ali izguba ključne začimbe?
- Kakšne so prednosti in kakšne slabosti novih dogodkovnih formatov?
- Kaj spremenjena realnost pomeni za dogodke in izkustveni marketing nasploh, ki temeljita na prenosu unikatne izkušnje iz blagovnih znamk na potrošnike, kar sproža čustvene odzive in kot vsaka izkušnja sidra občutke ter gradi dolgoročne odnose?
- Kako in če sploh, lahko digitalni dogodki nadomestijo živa izkustva?
- Kdaj in kako je smiselno uporabiti digitalne in / ali hibridne dogodke za učinkovito izkustveno pripoved?
- Kako uspešno spojiti tehnološki in vsebinski vidik v odnosu do pripovedovanja digitalnih dogodkovnih zgodb?
- Kakšen je pogled v prihodnost? So digitalni dogodki zgolj premostitveni plan B?
II. Kakšni so primeri aktualnih, dobrih, lokalnih, digitalnih dogodkovnih praks?
Na vprašanje bodo s predstavitvijo pristopov in orodij, ki jih uprabljajo, skozi predstavitve primerov dobrih praks poleg Anje Rebek odgovarjali tudi:
- Mojca Madea Majhen, Paideia Events;
- Jaka Gornik, FM Agencija in
- Boštjan Klun, Klun Komunikacije & Dejan Ozimič, Digitalni dogodek
Boštjan Klun in Dejan Ozimič bosta na domačih (PODIM DX, Effie Slovenia…) in na nekaterih tujih primerih iz bančnega, finančnega ter zavarovalniškega segmenta predstavila izkušnje z uporabo in funkcionalnosti platforme HOPIN. Predstavila bosta zasnovo in izvedbo dogodka, ki vse bolj spominjata na ustvarjanje televizijskega programa, ter načine, kako lahko poustvarimo občutek udeležbe na resničnem dogodku. Skupaj z udeleženci bosta v nekaj korakih ustvarila dogodek, zlasti pa se bosta osredotočila na prikaz možnosti hibridne nadgradnje eventa, priložnosti za pokrovitelje, vključevanje prisotnega občinstva (v sicer spletni prenos dogodka) in možnosti proaktivnega sodelovanja gledalcev v debatah.
O govorcih
Anja Rebek, ustanoviteljica in senior event manager, FABulatorij
Anja je ena ključnih predstavnic slovenske event management stroke, ki že več kot petnajst let aktivno deluje v svetu komunikacij in trženja. Svojo karierno pot je pričela v televizijskih sferah, kjer se je gledalcem vtisnila v spomin kot drzna voditeljica družabne kronike v sloviti oddaji Tistega Lepega Popoldneva ter ena bolj iskrivih novinark v slovenskem medijskem prostoru.
Po uspehih v svetu novinarstva in produkcije TV formatov se je usmerila v svojo pravo karierno ljubezen, upravljanje in organizacijo dogodkov. Na delovnih mestih znotraj agencij, kjer se je sprva kalila, je opravljala naloge vodstvenega svetovalnega kadra znotraj različnih tržno-komunikacijskih projektov za vrsto lokalnih in mednarodnih naročnikov.
Kot visoko usposobljen kader na svojem področju, Anja razpolaga s širokim poznavanjem medijskega sveta in tržno-komunikacijskih orodij, s posebnim poudarkom na strateškem upravljanju dogodkov, namenjenih tako naročnikom (korporativni dogodki) kot končnim uporabnikom (večji entertainment formati). S svojim delom je dokazala zmožnost prepletanja več različnih strokovnih znanj ter s celovitim trženjsko-komunikacijskim pristopom projektnemu vodenju redno zadovoljila tudi najbolj zahtevne naročnike. Svoje delo vidi kot vročo mešanico strateškega upravljanja in kreativne domišljavosti, ki ustvarja temelje doživljajskih platform za široko tržno komunikacijo in interakcijo s ciljnimi javnostmi.
Je zelo motivirana, neustrašna, radovedna in pustolovsko naravnana posameznica, ki je trdno prepričana, da je zabava način življenja in lahko prenese vse svoje vrednote v nepozabne zgodbe in doživetja za končne uporabnike, pri čemer venomer upošteva lokalno industrijo, tržne specifike, ciljne javnosti ter razvija vedno večjo ljubezen do svojega dela. V prostem času bere in širi obzorja na področju zabavne industrije ter svetovanja, v prihodnosti pa želi vse nabrane izkušnje ponuditi znotraj celovitega in samostojnega storitvenega spleta. Poslovne izzive pozdravlja in sprejema, saj meni da lahko samo s širokim znanjem in aktivnim delom prikaže širino zmožnosti event management stroke v Sloveniji ter prispeva k uresničevanju poslovnih in osebnih ciljev same sebe, slehernega naročnika in končnega uporabnika.
Madea Mojca Majhen, ustanoviteljica in direktorica agencije Paideia
Mojca je že v času študija trženja in tržnega komuniciranja na Fakulteti za družbene vede sodelovala pri organizaciji dogodkov - prvih treh festivalov Zlati boben in na Protokolu RS pri organizaciji prvih večjih dogodkov v samostojni Sloveniji. Nato je kot pomočnica direktorice medijskega načrtovala delala v agenciji Avanta LOWE. Poklicno pot je nadaljevala kot specialistka za marketing v mednarodni korporaciji SAS Institute, nato na Zavarovalnici Vzajemna in kot direktorica marketinga pri Voljatelj. Ob reorganiziranju podjetja Tehnounion je kot direktorica marketinga vodila konsolidacijo več kot 50 blagovnih znamk, ki jih je podjetje takrat zastopalo v Sloveniji in na Hrvaškem.
Leta 2005 je ustanovila agencijo Paideia, ki se je sprva ukvarjala z organizacijo strokovnih team buildingov, leta 2008 je s Paideio začela z organizacijo prvih samostojnih dogodkov - od korporativnih do promocij, zabav, koncertov ter tudi strokovnih srečanj in konferenc. Sčasoma je Paideia svoj asortima storitev razširila še na produkcijo, odnose z javnostmi, pripravo celostne grafične podobe, video in foto produkcijo ter tehnično podporo. V razmerah, ki so posledica epidemije, pa se je Paideia v prvi vrsti usmerila na organizacijo raznovrstnih digitalnih dogodkov, ki jih izvajajo s pomočjo lastnega prenosnega studia, odnose z javnostmi in digitalni marketing.
Jaka Gornik, ustanovitelj in izvršni direktor agencije FM in CONFIVA
Jaka Gornik že več kot 20 let slovi kot eden najbolj prepoznavnih in karizmatičnih predstavnikov industrije srečanj v Sloveniji in tudi na širšem jadranskem območju. V svoji dolgoletni karieri je sodeloval na različnih lokalnih in mednarodnih projektih.
Njegov glavni focus pa je bila vedno FM Agencija, kjer kot ustanovitelj in višji generalni direktor partnerjem ponuja BTL priložnosti v živo in v zadnjem času tudi najboljšo EU spletno rešitev za izvedbo dogodkov Confiva - zasebno platformo za prenos v živo.
Boštjan Klun, Klun komunikacije
»Produciram dogodke in kampanje« ter »skačem iz vloge v vlogo« sta dva najpogostejša odgovora, ko Boštjana vprašajo kaj počne. Postavlja in gradi zgodbe, včasih vodi, včasih je voden v resničnem svetu ali na spletu. Dela dogodke in skrbi, da gladko tečejo. Včasih je pisal za Obraze, sedaj občasno za Večer, sicer rad piše, tudi scenarije.
Zase pravi, da je navdušenec nad komunikacijskimi procesi, predajanjem sporočila in pristaš teze, da je nemogoče ne-komunicirati. Pazi na proračune in skrbi, da je ob dogovorjeni uri oprema na svojem mestu. Trdi, da je njegova naloga zlasti ta, da naročnikovo prilagojeno sporočilo, na primeren način, doseže izbrane prejemnike.
Boštjan je Klun pri Klun komunikacije, predstavitev pa bo pripravil skupaj z Dejanom Ozimičem, kreativnim, tehničnim in siceršnjim direktorjem podjetja Soundbiro, ki se je v več kot 25 letih delovanja podpisalo pod nekatere najzahtevnejše in tehnično najbolj dovršene dogodke v Sloveniji in bližnji okolici.
Partner dogodka