SOZ Akademija
Webinar: Kako lahko komunikacijska industrija rešuje poslovne probleme naročnikov - novi modeli kreativnosti in sodelovanja
Za člane SOZ:
Za nečlane SOZ:
O vsebini
Kako lahko komunikacijska industrija rešuje poslovne probleme naročnikov - novi modeli kreativnosti in sodelovanja
How com industry can solve clients’ biggest business problems through new models of creativity and collaboration*
V preteklih dvajsetih letih sta se medijska in oglaševalska industrija soočili s korenitimi spremembami, ki so posledica dveh pomembnih makro vzrokov: globalizacije in digitalizacije. Globalizacija se je odražala v prednostih za podjetja in / ali znamke z večjim obsegom poslovanja, digitalizacija pa je nagrajevala hitre in agilnejše. Pandemija je v zadnjem letu še pospešila neizogiben vpliv na poslovanje tako globalizacije kot digitalizacije.
Kot pravi Scott Galloway, je ustvarila veliko razpršenost / Great Dispersion, radikalno transformacijo mehanizmov trgovanja v neki industriji.
Razpršenosti smo priča tudi v medijski in kreativni industriji. Raziskave, strategija, kreativnost in medijska izvedba se iz (velikih) skupin v vedno večji meri selijo k posameznikom, celo nepoznanim sodelavcem. Spremembe prinašajo priložnost in možnost lažjega dostopa do vrhunskih strokovnjakov in ljudi, ki jih združuje vizija in poslanstvo konkretne znamke in / ali poslovnega izziva. Komunikacijska industrija je v fazi lastne disrupcije, da sledi spreminjajočim se potrebam in pričakovanjem. Kar spremljamo danes, je bodoči model uspeha. Kakšna so torej nova pravila in vedenje na področju delovne sile v komunikacijski industriji, da bo odlična.
O govorcu
Dino Myers-Lamptey, ustanovitelj, The Barber Shop
Dino Myers-Lamptey je ustanovitelj strateškega medijskega, kreativnega in tehnološkega podjetja /agencije The Barber Shop, ki se osredotoča na reševanje poslovnih težav naročnikov s pomočjo podatkov, distribucije in prebojnih idej. Sodelujejo s podjetji in tržnimi znamkami, ki jih vodi smisel in ki si prizadevajo za bogatitev kulturnega okolja z zadovoljstvom, ki ga vanj prinašajo. Med strankami The Barber Shop velja izpostaviti Karma Drinks, Triumph, The Athletic ter Parkinson's UK.
Dino ima 17 let izkušenj v medijskih agencijah, med njimi MullenLowe, the7stars, Rocket (PHD), Michaelides & Bednash in MediaCom kot član uprave ali na drugih visokih položajih.
Dino je tudi sopredsednik Zveze neodvisnih agencij ter član upravnega odbora britanskih Effie-jev. Je neizvršni direktor Brixton Finishing School in član kreativnega sveta Global Snap. Leta 2020 je prejel priznanje kot eden od 10 najboljših medijskih načrtovalcev, ki ga podeljuje revija Campaign. Je ustanovni član MEFA (Media For All), pred kratkim pa je vzpostavil portal Diverse Speakers, ki omogoča dostop do raznolikih govorcev.
Twitter: @thedinosaw
*Izobraževanje bo potekalo v angleškem jeziku brez prevoda.
Partner dogodka