SOZ Akademija poglobljeno
DEVETO SEZONO SOZ AKADEMIJE ZAČNEMO 31. MARCA.
V okviru sklopa SOZ Akademija, poglobljeno v letu 2022 načrtujemo devet dogodkov (v letih 2021 osem), štiri do pet srečanja bo potekalo v pomladnem obdobju (marec / junij), ostala pa v obdobju september / december 2022. Dogodki so namenjeni samo članom SOZ, tudi letos brezplačno - iskrena hvala partnerjem, ki so to pomagali uresničiti!
K sodelovanju smo povabili uveljavljene predavatelje iz tujine, ki bodo izvedli štiri izobraževanja. Na štirih dogodkih pa bodo tudi letos z nami cenjeni domači strokovnjaki, ki bodo posebno pozornost posvetili tudi dobrim praksam na slovenskem trgu ter z udeleženci delili svoje poglobljeno poznavanje njegovih značilnosti in tudi posebnosti, kar so slušatelji v preteklih sezonah ocenili kot pomemben doprinos k uporabni vrednosti vsebin SOZ Akademije. Pri naboru govorcev smo in bomo v večji meri prisluhnili željam članov ter sledili vsebinskim izhodiščem ter predlogom, kot so jih oblikovala vodstva vseh treh združenj SOZ (agencij, oglaševalcev, medijev).
PRISTOP K IZVEDBI
Dogodki z govorci iz tujine bodo potekali v digitalni obliki.
Dogodki z domačimi govorci bodo v največji možni meri potekali v živo oziroma v hibridni izvedbi.
- Določeno število udeležencev, ki bo odvisno tako od kapacitete prostora kot morebitnih epidemioloških ukrepov in priporočil, se bo izobraževanj lahko udeležilo v živo.
- Ker želimo članom zagotoviti čim večjo dostopnost strokovno izobraževalnih vsebin, bomo v primeru večjega števila prijav omogočili spremljanje v digitalni obliki (prenos / streaming na platformi Zoom).
V primeru, da bo posamezni dogodek načrtovan v času, ko bo dejavnost organizacije dogodkov zelo omejena, bo srečanje potekalo v digitalni obliki.
Časovni okvir
Izobraževanja bodo praviloma potekala v zgodnje dopoldanskem času, okvirno med 9. in 12. uro.
- V primeru digitalne izvedbe bodo dogodki krajši (okvirno 2 uri).
- Dogodki, ki bodo potekali v hibridni obliki (v živo in prenos / steaming na platfromi zoom) pa se bodo odvili v do treh urah.
Tak časovni okvir se je v preteklih letih izkazal kot primeren, saj omogoča lažje načrtovanje drugih delovnih obveznosti v dnevu.
DOGODKI
webinar, 31. 3. 2022, 9.30 – 11.30
Bryan Roberts, ustanovitelj, Shopfloor Insights
The Evolution of Retail*
* Dogodek bo potekal v angleščini brez prevoda
MAXI klub*, 21. 4. 2022, 9.00 – 11.30
Katarina Košmrlj Muha, vodja raziskav, Mediana
Kako potrebe potrošnikov posodabljajo raziskovanje trga in medijev.
* Okvirno 70 udeležencev v živo, za ostale spremljanje v digitalni obliki (prenos / streaming na platformi Zoom)
webinar, 25. 5. 2022, 9.30 – 11.30
Sophie Robinson, direktorica, So&so pictures, London
Storytelling Masterclass, The Fundamentals*
* Dogodek bo potekal v angleščini brez prevoda
10. 6. 2022, 9.00 – 12.30, MAXI klub*, Ljubljana
TRAJNOSTNI RAZVOJ - MOČ IN ODGOVORNOST OGLAŠEVANJA
Thomas Kolster, Goodvertising!:
Kako lahko z znamkami pomagamo graditi družbo pozitivnih vrednot?
Meta Pavlin Avdić & Saša Leben:
SPROSTIMO MOČ OGLAŠEVANJA! Trajnostni oglaševalski standardi in pobuda za implementacijo.
* do 85 udeležencev v živo, v primeru, da bo število prijav pomembno preseglo kapaciteto prostora, bomo omogočili spremljanje v digitalni obliki (prenos / streaming na platformi Zoom).
2. 12. 2022, 9.00 – 11.00, MAXI klub, Ljubljana
Jaka Repanšek, predsednik Oglaševalskega razsodišča 2020-2022 & Ana Predovič, SOZ
SOK & Oglaševalsko razsodišče ob zaključku mandata: KAKO DOBRA JE PRAKSA?
*Načrtujemo, da bo dogodek potekal v živo za do 65 udeležencev. Ob prijavah velja pravilo do zasedbe prostih mest.
8. 12. 2022, 9.00 – 11.00, MAXI klub, Ljubljana
Gregor Firbas, Sebastjan Barbo & Ana Ribar, Futura FTW
GAMING IN E-ŠPORT STA NEIZKORIŠČENA MARKETINŠKA PRILOŽNOST.
15. 2. 2023, 9.00 – 10.30, Multimedijska dvorana, Telekom Slovenije, Ljubljana
Zoran Savin, samostojni svetovalec & direktor iab Slovenija
KAJ GOOGLE VE IN BOMO OSTALI KMALU OBČUTILI?
* V živo za do 60 udeležencev.
9. 3. 2023, 9.00 – 11.00, MAXI klub, Ljubljana
Mitja Tuškej, Manja Gradišek, Lilijana Cizelj, Maja Nikolić, Julijo Josip Franz, Jana Novak
Z MARKETINŠKIMI IN POSLOVNIMI CILJI DO URESNIČEVANJA STRATEGIJE IN VIZIJE PODJETJA
PRIJAVE
Prijave bomo zbirali za vsak dogodek ločeno, predvidoma 2 do 3 tedne pred izvedbo.
- Za prijavo udeležbe bo potrebno izpolniti e-prijavnico, drugih oblik prijav ne bomo sprejemali.
- Prijavljeni bodo nato okvirno 7 dni pred vsakim dogodkom prejeli e-obvestilo s potrditvijo njihovega mesta na dogodku in drugimi napotki.
- Pri dogodkih, ki bodo potekali v hibridni izvedbi, se bo za udeležbo v živo dosledno upoštevalo načelo do zasedbe prostih mest.
- Povezavo za spremljanje dogodka v digitalni obliki bodo prijavljeni prejeli dva dni pred dogodkom.
POGOJI UDELEŽBE
Dogodkov se lahko udeležijo predstavniki članov SOZ, ki imajo plačano članarino SOZ za leto 2022 ter novi člani, pri katerih se rok za plačilo še ni iztekel, pod dodatnimi pogoji v nadaljevanju.
- Korporativno članstvo: brezplačna udeležba v živo do zasedbe prostih met, spremljanje v digitalni obliki neomejeno pod pogojem, da število prijavljenih ne presega omejitev paketa ZOOM.
- Podjetniško članstvo: brezplačna udeležba / spremljanje v digitalni obliki neomejeno pod pogojem, da število prijavljenih ne presega omejitev paketa ZOOM. Udeležba v živo je mogoča le v primeru prostih mest za enega predstavnika člana.
- Osebno članstvo: brezplačna udeležba na 10 dogodkih (velja kumulativno za vse tri sklope SOZ Akademije 2022) po izboru člana posameznika. Velja za spremljanje v digitalni obliki, udeležba v živo je mogoča le v primeru prostih mest.
- Študentsko članstvo: brezplačna udeležba na vseh dogodkih, velja izključno za spremljanje v digitalni obliki pod dodatnim pogojem, da število prijavljenih ne presega omejitev paketa ZOOM. Udeležba v živo ni mogoča.
Generalni partnerji dogodkov
Partner gostoljubja