Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNovice50 let prepoznavnega okusa in tradicije

Član članu, Novice SOZ splošne

50 let prepoznavnega okusa in tradicije

30. Nov 2020

https://zlatopolje.si/zlata-obletnica-zlate-polente-50-let-prepoznavnega-okusa-in-tradicije/Žitova instant polenta blagovne znamke Zlato polje praznuje častitljivih 50 let. Zlatorumena in kremasta, hitro in preprosto pripravljena, prepoznavnega okusa in vrhunske kakovosti. Jed, ki so nam jo stregle že babice in mame, danes pa s svojimi številnimi kulinaričnimi možnostmi navdihuje tudi domišljijo sodobnih kuharjev. Instant polenta ostaja v svoji prepoznavni zlati embalaži v trendu že vseh pet desetletij, v času praznovanja obletnice pa jo najdete tudi v posebni jubilejni škatli.

»Blagovna znamka instant polente Zlato polje je že 50 let sinonim za vrhunsko kakovost. V Žitu smo ponosni, da je del našega asortimaja odličnih izdelkov z dolgoletno tradicijo, ki zadovoljujejo okuse tako domačih kot tujih kupcev. Visoka kakovost izdelkov in dolgoletna tradicija Žitu daje ugled, prepoznavnost naših blagovnih znamk pa s tem raste. Obletnica je tako priložnost, da s ponosom pogledamo na uspešnih pet desetletij i polente Zlato polje, hkrati pa predstavlja motivacijo, da svojo zavezo ponudbe in razvoja inovativnih izdelkov iz visokokakovostnih sestavin uresničujemo tudi v prihodnje,« je ob jubileju izpostavila Karmen Pangos, generalna direktorica Žita.

K začetkom proizvodnje instant polente je botrovala postavitev sušilnic za sadje in zelenjavo v Gradišču pri Kozini v zgodnjih 60. letih prejšnjega stoletja. Ko je nekaj let kasneje niso več potrebovali za sušenje, so se odločili, da parni kotel z veliko zmogljivostjo pare izkoristijo za instantiranje zdroba. Prehranska in biološka vrednost polente se pri tem ne spremenita, tako obdelan zdrob pa zagotavlja pripravo polente v zgolj dveh minutah. Tako je leta 1970 stekla prva postavljena linija za instantiranje polente, začelo se je delati s polno paro. Polenta se je najprej proizvajala kot polenta instant, nato pa se je leta 1994 pridružila blagovni znamki Zlato polje.

Na začetku je posamezna delavka na dan ročno spakirala 360 škatlic polente, strojno pakiranje v sredini 90-ih prejšnjega stoletja pa je doseglo že dobrih 4.000 vrečk na delavko dnevno. Danes, ko je za instant polento Zlato polje značilna v 90 % avtomatizirana proizvodnja, je številka narasla že na do 12.000 kosov dnevno. Letno tako spakirajo več kot 2 milijona vrečk polente, od tega je več kot polovico klasične instant polente. Tekom let so namreč razvili tudi druge vrste polent, kot je BIO polenta iz 100 % ekološko pridelanih sestavin, bela polenta iz blažje bele koruze in pa rdeča oziroma polnozrnata polenta.

 »Ob praznovanju petdesete obletnice instant polente Zlato polje smo zasnovali posebno jubilejno pakiranje polente v zlati škatli in knjižice svežih receptov s polento. Kuharski navdih najdejo potrošniki tudi na družbenih omrežjih blagovne znamke Zlato polje, kjer delimo video recepte, kupci pa lahko tam sodelujejo tudi v nagradni igri. Z njimi želimo namreč deliti veselje ob praznovanju okroglega jubileja te priljubljene jedi,« še dodaja Neja Flak Brecelj, vodja kategorije v strateškem marketingu Žita.

Več o zgodovini instant polente: 50 let instant polente

Sorodne novice
15.11.2023 -
Raziskava o nakupni poti slovenskega kupca
15.11.2023 -
Telekom Slovenije in Xiaomi z donacijo društvu OnkoMan
15.11.2023 -
Na VOYO se vrača serija Ja, Chef!
25.10.2023 -
HOFER organizacijam za razdeljevanje donirane hrane namenja 18.400 evrov
25.10.2023 -
Barcaffè BARISTA CUP 2023: Na osrednjem regijskem tekmovanju za bariste prvo in tretje mesto zasedli Slovenki
25.10.2023 -
Agencija Ginger Communication Hub po novem McCann Ljubljana
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!