Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNoviceRazcvet video oglaševanja – brezplačni video vodič

Član članu, Domače novice

Razcvet video oglaševanja – brezplačni video vodič

23. Jun 2020

Video oglaševanje je v zadnjih letih doživelo velik napredek. Porast uporabe pametnih telefonov in dostopnost do interneta kjerkoli in kadarkoli sta postavila video oglaševanje in uporabnika v drugačen položaj.

Od podpornega kanala televizijskemu oglaševanju, ki je omogočalo pretežno le t.i. pre-roll (in-stream) oglase je video oglaševanje postal kanal, ki zagotavlja vidljivost oglasov le ob prisotnosti uporabnika, varno okolje za blagovne znamke ter visoko stopnjo interaktivnosti. Vse to omogoča izvedbo samostojnih in učinkovitih oglaševalskih kampanj. Ključne zasluge za to gredo tudi t.i. out-stream video formatu, ki danes pomeni že polovico vseh predvajanih video oglasov. Mnogo potenciala pa se skriva še na kreativnem področju. Kar 9 od 10 spletnih video oglasov je danes namreč še vedno kopija TV oglasov, s čimer se ne izkoriščajo številne možnosti, ki jih ponuja interaktivno spletno okolje.

»S konkretnimi prikazi interaktivnosti, priporočili in številnimi grafičnimi predstavitvami, smo želeli vsebino približati bralcem na karseda zanimiv in uporaben način. Naš cilj je, da tudi s pomočjo video oglaševanja dvignemo kakovost slovenskega spletno-oglaševalskega okolja.,« poudarja Damjan Planinc, direktor podjetja Get Interactive.

V Get Interactive ponujamo obilico kreativnih rešitev, glede na različne cilje kampanj. V novem video vodiču boste našli kar nekaj zanimivih primerov.

https://get-interactive.eu/Get_In_Video_vodic.pdf

Svoj video vodič lahko prevzamete tukaj!

Rast mobilnega zaslona je v veliki meri posledica nenehnega širjenja družbenih medijev in izboljšanih možnosti ciljanja. K hitri rasti je pripomogla tudi rast optimiziranih mobilnih strani izdajateljev, prav tako uporaba oglaševalskih kampanj za spodbujanje namestitev aplikacij.

»Svoje nadaljnje komunikacijske kampanje pripravite tako, da bodo izkoriščale potenciale naprednih naprav. Hkrati pa, ko razmišljate o novi kampanji, razmišljajte tudi o oglasnih kanalih, kamor boste tržno-komunikacijsko kampanjo umestili. Na primer, če bo vaša komunikacijska kampanja odvijala tudi na mobilnih telefonih, je zelo pomembno, da že na začetku razmislite, kako boste interaktivno vplivali na uporabnika. Kreativnost v začetni fazi priprave kampanje je zelo pomembna.,« pravi Maruša Žun, vodja video oglaševanja v podjetju GetInteractive.

Vodič po video oglaševanju bo razrešil naslednje dileme:

  • Kakšen je dober video oglas?
  • Kako izpopolniti svoje video oglaševanje?
  • Zakaj vaši spletni oglasi ne delujejo?
  • S kakšnimi spletnim video oglasi pritegnete uporabnike?
  • Kakšni so učinkoviti spletni oglasi?
  • Kako optimizirati video za mobilna okolja?
  • Najmanj 6 predlogov, kako izboljšati video oglas

Svoj video vodič lahko prevzamete tukaj!

Sorodne novice
15.11.2023 -
Raziskava o nakupni poti slovenskega kupca
15.11.2023 -
Telekom Slovenije in Xiaomi z donacijo društvu OnkoMan
15.11.2023 -
Na VOYO se vrača serija Ja, Chef!
25.10.2023 -
HOFER organizacijam za razdeljevanje donirane hrane namenja 18.400 evrov
25.10.2023 -
Barcaffè BARISTA CUP 2023: Na osrednjem regijskem tekmovanju za bariste prvo in tretje mesto zasedli Slovenki
25.10.2023 -
Agencija Ginger Communication Hub po novem McCann Ljubljana
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!