SOZ Akademija
WEBINAR Paul Arnold, MSc VEŠČINE IN MISELNOSTI STRATEŠKEGA NAČRTOVANJA Skills & mindsets of strategic planning *
Za člane SOZ:
Za nečlane SOZ:
O vsebini
Veščine in miselnosti strateškega načrtovanja / Skills & mindsets of strategic planning*
Z veliko rastjo razpoložljivih podatkov in medijev / komunikacijskih kanalov in s tem priložnosti za interakcijo s ciljnimi skupinami uporabnikov / potrošnikov, narašča potreba po razvoju robustne komunikacijske platforme, ki je zasnovana tako, da se lahko širi / aplicira v vse oblike tržnega komuniciranja.
Cilji
Zgraditi razumevanje in zaupanje v ključne veščine celostnega načrtovanja tržnega komuniciranja. Izobraževanje bo osredotočeno na ključne elemente in korake pri snovanju močne komunikacijske strategije in razumevanje, kateri so ključni elementi celovite komunikacijske ideje. Udeleženci bodo pridobili potrebna znanja za pripravo močnih komunikacijskih strategij. Izobraževanje bo potekalo interaktivno, vključevalo bo tako vodene diskusije kot delo v skupinah.
Komu je izobraževanje namenjeno
Vsakomur, ki bo sodeloval pri razvoju celostnih komunikacijskih strategij, pa naj bodo to skrbniki blagovnih znamk pri oglaševalcih, medijski načrtovalci, vodje in direktoriji projektov kot tudi najvišji vodje v agencijah in marketinških oddelkih naročnikov.
*Izobraževanje bo potekalo v angleškem jeziku brez prevoda.
O govorcu
Paul Arnold, MSc, Founder Pac & speaker
Paul je 27 let delal v oglaševanju. Po diplomi iz psihologije je v agenciji Saatchi & Saatchi sodeloval s številnimi najpomembnejšimi naročniki. Kariero je nadaljeval v agenciji Grey Advertising, kjer je bil višji podpredsednik & svetovni account & planning direktor za GSK. Razvil je številne uspešne komunikacijske strategije za uspešne globalne blagovne znamke, med drugim za NSPCC, Sport 2000, čevlje ECCO, Sensodyne, Aquafresh, Parodontax in Total Greek Yoghurt.
Paul je prejemnik šestih nagrad Euro Effie, bil je tudi član žirije Euro Effie Awards. Je urednik testa učinkovitosti pri angleškem stanovskem agencijskem združenju IPA (eff test, spletni program izobraževanja o evalvaciji učinkovitosti komunikacijskih akcij).
Paul je strokovnjak na področju pospeševanja učinkovitosti, tako posameznikov kot timov. Z dolgoletnimi izkušnjami v svetu oglaševanja kot strateški načrtovalec in direktor, magisterijem na področju sprememb ter diplomo MBA je strokovnjak s poglobljenim razumevanjem vplivanja na vedenje. Kot predavatelj in trener vodi usposabljanja in strateške delavnice, katerih cilj je, da timi pridobijo potrebna znanja za samostojno delo in razvoj rešitev.
Generalni partner SOZ Akademije 2020
Partner gostoljubja