Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovDogodkiSoz AkademijaWEBINAR: Richard Schotton UPORABA SPOZNANJ VEDENJSKE ZNANOSTI V MARKETINGU Applying...

SOZ Akademija

WEBINAR: Richard Schotton UPORABA SPOZNANJ VEDENJSKE ZNANOSTI V MARKETINGU Applying insights from behavioural science to marketing *

Kdaj
datum: 
četrtek, 17. september 2020 - 9:00 to 12:30
Kje
Mesto dogodka: 
WEBINAR
Cena

Za člane SOZ:

Cena za člane: 
brezplačno

Za nečlane SOZ:

Cena za nečlane: 
udeležba ni mogoča

O vsebini

Uporaba spoznanj vedenjske znanosti v marketingu  / Applying insights from behavioural science to marketing *

Vsak, ki dela na področju marketinga, se ukvarja z vplivanjem na odločitve. Da bi bili pri tem uspešni, je potrebno najprej razumeti, kateri so vzvodi, kaj odločitve poganja.

Na delavnici bodo udeleženci spoznali področja vedenjske znanosti, ki so aplikativna v trženju. Pri tem bo Richard Schotton izhajal iz preprostega ogrodja, ki pomaga pri razumevanju in uporabi znanstvenih spoznanj pri vsakdanjem delu. Predstavil bo nekatere klasične študije, ki odkrivajo fascinantne načine, kako človeški um sprejema odločitve o vedenju ter tudi nove, manj znane raziskave, ki bodo dodale dodaten vpogled in pomembne prednosti.

Vsa ključna spoznanja vedenjske znanosti, o katerih bo govora, bo Richard povezal s trženjem, teorijo bo prevedel v prakso, tudi v okviru specifičnih vprašanj udeležencev.

*Izobraževanje bo potekalo v angleškem jeziku brez prevoda.

O govorcu

Richard Schotton, ustanovitelj Astroten Consulatncy, avtor in predavatelj

Richard je svojo kariero medijskega načrtovalca začel pred 19 leti, ko je delal za podjetja, kot so Coke, Lexus in comparethemarket.com. Nato je ustanovil podjetje za svetovanje Astroten, specializirano za uporabo vedenjskih znanosti pri reševanju poslovnih problemov.

Richard je avtor knjižne uspešnice The Choice Factory , ki govori o tem, kako uporabiti dognanja vedenjske znanosti v oglaševanju. Publikacija Campaign je knjigo pospremila z besedami: “Kupite knjigo in Schottona postavite na knjižno polico poleg Morgana, Earlsa, Feldwicka in Sharpa. Prav lepo se poda ob bok najboljših." Steve Harrison, nekdanji  svetovni kreativni direktor pri agenciji Wunderman pa pravi, da gre za "delo, ki bo postalo klasičen učbenik oglaševanja«. V anketi agencije BBH, v kateri so izbirali najboljšo knjigo, ki je bila kdajkoli napisana o oglaševanju, se je The Choice Factory uvrstila v sam vrh.

Redno vodi izobraževanja in delavnice za blagovne znamke, tako velike kot majhne, in jim z uporabo spoznanj vedenjskih znanosti pomaga reševati njihove težave, med njimi so Virgin, Renault, Molson Coors in Specsavers. Redno predava na marketinških konferencah in drugih dogodkih, kot govorec je med drugim sodeloval na Cannes Lions, Tedx, Ad Week in Festival of Marketing.

Je avtor mesečne kolumne on-line publikacije Marketing Week, njegovi prispevki so objavljeni tudi v drugih pomembnih publikacij na področju oglaševanja in marketinga kot so Quartz, Mumbrella, Campaign, AdMap in The Drum.

O najnovejših ugotovitvah socialne psihologije tvita pod imenom @rshotton.

Fotogalerija

Generalni partner SOZ Akademije 2020

 

 

 

 

 

 

Partner dogodka

https://www.argeta.com/

 

 

 

Partner gostoljubja

https://www.telekom.si/zasebni-uporabniki

Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!